Inderdaad, Animal House en Tom Hulcequote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:15 schreef twentemeisje het volgende:
Tom Hulce... Amadeus!
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Million Dollar Hotel?
You're on the right track (Bono staat voor iets anders dan voor zichzelf in dit geval...)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bono, Liam Neeson en nog 3 andere dingen
met name in 1 ding ben ik wel erg geinteresseerdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bono, Liam Neeson en nog 3 andere dingen
InTre... je bent niet dom... Middels Liam G. verwijs ik naar Liam N.... (think the TM-way!)...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gallagher bedoel ik naturlijkDom, dom.
Bob Hoskins heeft ondanks regelmatige baarddracht toch een olijkere toet dan deze gast hoor. Maar ik kan het mis hebben. Maar wie het wèl is...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:42 schreef Mark het volgende:
Als het Noel Gallagher is, zou het om een kerstfilm kunnen gaan. Is dat trouwens Bob Hoskins in het midden?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:49 schreef Mark het volgende:
Wellicht Michael Collins? Liam Neeson speelt de hoofdrol, het speelt in Ierland (Bono), en de andere 3 plaatjes kan ik niet thuisbrengen, dus kan ik ook geen link bedenken
Ik bedenk soms best vergezochte dingen... maar zo erg?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:52 schreef ArtyShock het volgende:
Bono is ook de vroegere achternaam van Cher. Die heeft weer samen met Liam Neeson gespeeld in eh... Suspect(?) Zij moet dan zoeken (eitjes rapen) naar de echte dader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |