O, nou dan weet ik zeker dat ze hem pakken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:29 schreef Carport het volgende:
Van NOS.nl:
Een interne memo in het universiteitsziekenhuis in Noord-Londen roept medewerkers op uit te kijken naar een donkere of Aziatische man van ongeveer 1 meter 83.
Ja, ik zie hem! Lekkere omschrijving...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:29 schreef Carport het volgende:
Van NOS.nl:
Een interne memo in het universiteitsziekenhuis in Noord-Londen roept medewerkers op uit te kijken naar een donkere of Aziatische man van ongeveer 1 meter 83.
Op de quote knop klikken en vervolgens verwijder je gewoon het stuk tekst wat je niet wilt quoten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef Cro_magnon het volgende:
Even off topic maar hoe quote je een gedeelte van een bericht?Ik had al wel de faq gelezen maar kan ik alleen maar uithalen hoe je een volledig bericht quote.
Ja ja fok noob hier.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
O, nou dan weet ik zeker dat ze hem pakken.![]()
Hij heeft ook bedrading om zich, misschien dat dat een betere omschrijving is...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ja, ik zie hem! Lekkere omschrijving...
En er steken spijkers uit zijn rug? Zoiets?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij heeft ook bedrading om zich, misschien dat dat een betere omschrijving is...
En een schroeiplek op z'n rugquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij heeft ook bedrading om zich, misschien dat dat een betere omschrijving is...
Zeer waarschijnlijk hangt er ook nog een stuk rugzak aan z'n linkerschouder.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
En er steken spijkers uit zijn rug? Zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |