O, nou dan weet ik zeker dat ze hem pakken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:29 schreef Carport het volgende:
Van NOS.nl:
Een interne memo in het universiteitsziekenhuis in Noord-Londen roept medewerkers op uit te kijken naar een donkere of Aziatische man van ongeveer 1 meter 83.

Ja, ik zie hem! Lekkere omschrijving...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:29 schreef Carport het volgende:
Van NOS.nl:
Een interne memo in het universiteitsziekenhuis in Noord-Londen roept medewerkers op uit te kijken naar een donkere of Aziatische man van ongeveer 1 meter 83.

Op de quote knop klikken en vervolgens verwijder je gewoon het stuk tekst wat je niet wilt quoten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef Cro_magnon het volgende:
Even off topic maar hoe quote je een gedeelte van een bericht?Ik had al wel de faq gelezen maar kan ik alleen maar uithalen hoe je een volledig bericht quote.
Ja ja fok noob hier.

quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
O, nou dan weet ik zeker dat ze hem pakken.![]()

Hij heeft ook bedrading om zich, misschien dat dat een betere omschrijving is...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ja, ik zie hem! Lekkere omschrijving...

En er steken spijkers uit zijn rug? Zoiets?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij heeft ook bedrading om zich, misschien dat dat een betere omschrijving is...

En een schroeiplek op z'n rugquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij heeft ook bedrading om zich, misschien dat dat een betere omschrijving is...

Zeer waarschijnlijk hangt er ook nog een stuk rugzak aan z'n linkerschouder.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
En er steken spijkers uit zijn rug? Zoiets?

quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef Elgigante het volgende:
Het kan momenteel van alles zijn, iedereen die aandacht nodig heeft krijgt het met deze actie, ik sluit niks uit.

quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:38 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, aldus Hanneke Groenteman, die het nieuws op Radio 1 presenteerde, zou dat zo zijn, ja, dat hij met bedrading om zich heen door het ziekenhuis rent. Ofzo... Vaag gedoe.
Heb je potdikkie 300-nogwat kB/s download, weet je nóg niet precies wat er aan de andere kant van de wereld de Noordzee gebeurt.

Ik heb ook even 2 seconde Ned.2 ingeschakeld.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:34 schreef Toad het volgende:
Wat zit Gijs Wanders deze journaals slecht te presenteren zeg...

Zit je momenteel met een laptop tussen de penguins ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:38 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, aldus Hanneke Groenteman, die het nieuws op Radio 1 presenteerde, zou dat zo zijn, ja, dat hij met bedrading om zich heen door het ziekenhuis rent. Ofzo... Vaag gedoe.
Heb je potdikkie 300-nogwat kB/s download, weet je nóg niet precies wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt.

Je moet het laatste [ /quote] niet weghalen, maar laten staan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:39 schreef Cro_magnon het volgende:
[quote]Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef Carport het volgende:
[..]
Op de quote knop klikken.
Test

Nou ja, als de andere kant van dat piepkleine zeetje (?) al zo onduidelijk is, dan zal de andere kant van de wereld wel helemaal onduidelijk zijn. Ik kan net zo goed weer een telefoonmodem kopen en via HetNet surfen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:39 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zit je momenteel met een laptop tussen de penguins ofzo?

Die deskundige wist te voorspellen dat er een aanslag plaatsvond rond de G8-vergadering.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:39 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik heb ook even 2 seconde Ned.2 ingeschakeld.Nederlands nieuws. Er is niks aan de hand en er zit nu al een
deskundige
* gauw terug naar CNN

Goed idee, dan post je je linkse indoctrinatie hier ook minderquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, als de andere kant van dat piepkleine zeetje (?) al zo onduidelijk is, dan zal de andere kant van de wereld wel helemaal onduidelijk zijn. Ik kan net zo goed weer een telefoonmodem kopen en via HetNet surfen.

quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goed idee, dan post je je linkse indoctrinatie hier ook minder

Okquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:41 schreef Carport het volgende:
[..]
Je moet het laatste [ /quote] niet weghalen.

Voor het geval de arrestant aan het touwtje trekt..quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
die man die net 'gearresteerd' werd, (bbc) die je later op de grond zag liggen, zonder ook maar een agent (vlak) naast em...
dat vondt ik een beetje vreemd...

Berichten + beelden van de bus spreken dit tegen: Ramen zaten er nog inquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:50 schreef remlof het volgende:
Men in suits:
[afbeelding]
A Number 26 bus in Bethnal Green had its windows blown out by a blast. Emergency workers donned chemical suits.
(van BBC website)

Het is NL nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:51 schreef kansloze_dertiger het volgende:
De vier boeven die de bommen vervoerden worden vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs.

Terwijl daarvoor de man, met ontbloot bovenlijf + open shirt er overheen, onder schot door het beeld liep..quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:52 schreef HPoi het volgende:
[..]
Voor het geval de arrestant aan het touwtje trekt..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |