quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef Little_Meanie het volgende:
alle homo's zijn toch verwijfd?
Ja inderdaad, vooral die voormalige kasthomo's die slaan soms helemaal door.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef Little_Meanie het volgende:
Aan de meeste homo's zie je niet dat ze homo zijn hoor, maar een % is verwijfd. Je hebt toch ook veel 'mannelijke' vrouwen die lesbisch zijn, maar er zijn minstens zoveel 'normale' vrouwen die dat zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef Little_Meanie het volgende:
Mwah, het is volgens mij wel deels een modeverschijnsel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:34 schreef Warrie het volgende:
[..]
Verwijfd zijn kies je niet voor lijkt me, je kan het uitbuiten maar niet afzweren.
Ja, die worden door veel mensen voor pot uitgemaakt, al zijn ze al lang en breed getrouwd met een man.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:34 schreef keizerpinguin het volgende:
ik denk dat het ook iets is wat mensen verwachten en graag willen zien en er om willen lachen wat als domino effect werkt lachen mensen om je doe je het vaker......
Maar tja..... soms zijn ze van nature al zo maar ja verschil moet er wezen toch?
zo zijn er ook hetero vrouwen die pot lijken of vrij mannelijk zijn maar daar word weinig van gezegt!
Indeedquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef Little_Meanie het volgende:
dat wil niks zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die worden door veel mensen voor pot uitgemaakt, al zijn ze al lang en breed getrouwd met een man.
Dit vind ik altijd lachwekkend, vrouwen willen gewoon als een stuk vlees gezien worden (met dien verstande dat dit alleen geldig is voor leuke mannen).quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:17 schreef keizerpinguin het volgende:
het valt wel op dat alle zogenaamde "hetero" mannen er vaak het meeste aan storen....
Feit is wel dat vrouwen over het algemeen zich erg op het gemak voelen bij homo mannen, puur omdat ze daar hun zelf kunnen zijn en niet als een stuk vlees gezien worden maar met respect behandelt worden, daar kan menig man nog wat van leren!
en waar komen al die meterosexuele mannen vandaan? just a wanne be gay look a like???????????/
Als je zo gaat denken wil niks iets zeggen. Vooroordelen laten valllen en niet zo bekrompen denken zou de wereld een stuk leuker maken.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef Little_Meanie het volgende:
Nou als je kijkt naar de vrouwen van tegenwoordig! Geef ze is ongelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:48 schreef AgLarrr het volgende:
Wat mij ook opvalt is dat er de laatste tijd wel heel veel mannen ineens homo zijn of worden. Nou kan dit natuurlijk altijd al zo geweest zijn maar ik vind het wel een beetje vreemd. Is het stiekem niet een modeverschijnsel ofzo? Heren homo's?
En wat die verwijfde typjes betreft: iedereen is weer anders hč. En smaken verschillen, dus dat scheelt weer..
en weer een hersenloze opmerkingquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd lachwekkend, vrouwen willen gewoon als een stuk vlees gezien worden (met dien verstande dat dit alleen geldig is voor leuke mannen).
tuurlijk, net zoiets dat de teenslipper helemaal hot is dit jaarquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:48 schreef AgLarrr het volgende:
Is het stiekem niet een modeverschijnsel ofzo? Heren homo's?
En juist die verschillen maken de wereld en de mensen die daar in leven zo interessant en boeiendquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:41 schreef vdo28 het volgende:
Tja het verschilt per persoon....
Zeker maken die verschillend het boeiend...quote:
Homoseksualiteit is niet van het woord seks afgeleid, maar van het woord sekse. Homoseksualiteit betekent dus alleen dat je je aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:08 schreef Dafje55 het volgende:
ik als mede homo wil ook ff reageren...
homoseksualiteit vind ik een verkeerd woord...homo zijn heeft meer dan alleen de sekskant te maken...de mogelijkheid om verliefd te worden en te houden van iemand van hetzelfde geslacht vind ik heel wat belangrijker dan dat stukkie in de slaapkamer.
Ik ben op de eerste plaats MENS, op de tweede plaats MAN, en vervolgens een hoop karaktereigenschappen....en wat ik in mijn slaapkamer uitvreet gaat geen hond wat aan!
Ohja, ik ben niet verwijfd, ik ben geen wijf...dus...maar wel getrouwd met een man!
![]()
groet,
Rob
de meeste mannen vinden van niet en kijken er daarom afkeurend tegenaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:12 schreef Tarak het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is niet van het woord seks afgeleid, maar van het woord sekse. Homoseksualiteit betekent dus alleen dat je je aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht.
Je hoeft er niet mee te neuken om homoseksueel te zijn.
quote:ho·mo·sek·su·a·li·teit (de ~ (v.))
1 seksuele voorkeur voor leden van hetzelfde geslacht => de Griekse beginselen, homofilie, sodomie
quote:sek·su·eel (bn.)
1 de seksualiteit betreffend => geslachtelijk
Wat is dat?quote:
Nou, ik niet. Ik ben te non-intelligent, helaas...quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:46 schreef Dafje55 het volgende:
welnee Tarak...ik bedoel:
dat homoseksualiteit tevaak ENKEL en alleen met alleen SEX wordt geassocieerd....terwijl er naast sex ook een houden van bestaat...verliefdheid...gevoelens...snappie?!
Ach, van alles wat!quote:
Welnee, gewoon gezond inzicht in de vrouw, en empirisch onderbouwd. Feiten zijn nu eenmaal feiten, en niet te ontkennen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en weer een hersenloze opmerkingvan een hetero man.......
Je ziet het gelijk aan hun porem en vooral aan de ogen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:42 schreef dennis74 het volgende:
Hoi allemaal, wat mij de laatste tijd bezig houdt is dat er veel homo's zijn waar je het al op 1000 meter afstand aan ziet. Ik ben zelf homo, maar ik ben getrouwd geweest en heb ook kinderen, maar aan mij merken mensen het blijkbaar niet, het is ook niet het eerste wat ik vertel (tenminste ligt aan de situatie).
Ik vraag me af hoe je dat moet zien. Is dat nou gewoon wat meer vrouwelijke trekken of wil men erg graag laten merken dat ze homo zijn ?
ja dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:18 schreef Dafje55 het volgende:
een WAT???!!!!!!!!!!!!!
is UKLAPAS soms ook een gaywoord? ik weet iig niet wat het isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:27 schreef Casperrrr het volgende:
is dat zo'n nieuw gaywoord?? jullie nemen die hetero's altijd maar in de maling
als je een beetje nadenkt dan snap je dat ik het net verzinquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
is UKLAPAS soms ook een gaywoord? ik weet iig niet wat het is![]()
Kan men dat tegenwoordig ook al "proeven"quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:24 schreef Dafje55 het volgende:
GELUKKIG!![]()
Ik proef toch enige HOMOHAAT in dit topic![]()
Had al zo'n vermoeden, maar wilde het toch even toetsen aan de werkelijkheidquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:29 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
als je een beetje nadenkt dan snap je dat ik het net verzin![]()
Lijn 5?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:32 schreef Dafje55 het volgende:
veel geluk verder in dit leven Casperrrr....op MIJN lijn zit je niet...AJU!!!!!!!!
Lijn 4 halte Rembrandtplein zekerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:35 schreef Dafje55 het volgende:
net ernaast!
En weer komen de wijze woorden van een vrouw!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:11 schreef Myra het volgende:
[..]
En juist die verschillen maken de wereld en de mensen die daar in leven zo interessant en boeiend![]()
Ik ken een heleboel homo's en een aantal daarvan zijn er 'verwijfd' en een aantal niet. Wat maakt het uit? Helemaal niks. Als de 'verwijfde' homo's zich op die manier op hun gemak voelen...who cares. Als zij er geen problemen mee hebben om er zo mee te koop te lopen dat ze homo zijn, dan vind ik dat alleen maar heel erg stoer dat ze zich niks aantrekken van hoe anderen over ze denken![]()
Een huisgenootje van mij is ook homo, maar van hem en zijn vriend had ik het gewoon echt niet verwacht! Ook van een vriendin van mij had ik nooit verwacht dat ze lesbienne zou zijn! Bij een andere vriend van me straalde het er werkelijk waar van af (en sinds hij er voor uit is gekomen is hij zich nog verwijfder gaan gedragen).
Een goede (hetero) vriend van me heeft juist weer een aantal vrouwelijke trekjes. Naar mijn mening heeft hij die de 3 jaar dat ik hem nu ken al gehad, maar trekt hij zich nu niks meer aan van wat andere mensen over hem zeggen of als ze hem als 'homo' bestempelen. Hij is gewoon lekker zichzelf en op die manier is hij ook het leukst! Die paar vrouwelijke trekjes die hij heeft maken hem juist tot de persoon die hij nu is. Ik vind dat alleen maar heel erg cool!
Naja, allemaal zijn het stuk voor stuk lieverds en ik zou ze voor geen goud willen missen, of ze nu verwijfd zijn ja of nee en of het nu een verwijfde homo of een verwijfde hetero of een verkerelde () lesbienne of een verkerelde hetero...
Ik vind het belangrijk dat ze zich gewoon gedragen zoals ze het zelf willen en geen masker op gaan zetten. Ik zou me ook niet prettig voelen wanneer ik doorheb dat iemand niet zichzelf is bij mij... Gewoon iedereen in zijn/haar eigen waarde laten en respeteren zodat men lekker in zijn/haar vel zit![]()
Nu ja, volgens mij is 't toch altijd een beetje 'hinkelen' tussen beiden, als 't warequote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:53 schreef Tarak het volgende:
[..]Gatver, wat klinkt dat saai en netjes ......
Persoonlijk zie ik homoseksualiteit liever als het compleet kapotneuken van m'n partner waarbij een grote hoeveelheid zweet, speeksel en andere lichaamssappen een grote rol spelen.![]()
Ik vind het eerlijk gezegd maar een zwak stukje vol platte clichepraatquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
En weer komen de wijze woorden van een vrouw!!!wat een gewelig ras!!
![]()
blijkbaar zijn vrouwen en homo's een van de weinige die niet zo'n rare kronkel in hun hersenen hebben en iedereen kunnen accepteren voor wie ze zijn!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd maar een zwak stukje vol platte clichepraat, het ontgaat mij volkomen wat hier nu wijs aan is.
Dat is zeker waarom vrouwen elkaar altijd afmaken als ze onder elkaar zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 20:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
blijkbaar zijn vrouwen en homo's een van de weinige die niet zo'n rare kronkel in hun hersenen hebben en iedereen kunnen accepteren voor wie ze zijn!![]()
Wat origineel zegquote:Op zondag 24 juli 2005 19:42 schreef Dafje55 het volgende:
de wijsheid is....wees gewoon wie je bent...klaar!
mischien ken ik dat soort vrouwen nietquote:Op zondag 24 juli 2005 20:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is zeker waarom vrouwen elkaar altijd afmaken als ze onder elkaar zijn; ik denk dat je een iets te rooskleurig beeld hebt van vrouwen.
Ach ze hebben ook een boel leuke kanten hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 20:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mischien ken ik dat soort vrouwen niet![]()
Wat een onzin!! In een ander topic postte ik het ook al, juist met andere homo's voel ik een hevige concurrentiestrijd en ga ik me als een haantje gedragen, bij vrouwen of heteromannen heb ik daar niet zo'n last van.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
blijkbaar zijn vrouwen en homo's een van de weinige die niet zo'n rare kronkel in hun hersenen hebben en iedereen kunnen accepteren voor wie ze zijn!![]()
haaha dat bedoel ik nouquote:Op zondag 24 juli 2005 20:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach ze hebben ook een boel leuke kanten hoor, maar als je echt intiem met ze wordt valt na een tijdje die roze bril wel af.
een haantje moet je je een keer in de rol van kip of kuiken verplaatsenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:40 schreef Tarak het volgende:
[..]
Wat een onzin!! In een ander topic postte ik het ook al, juist met andere homo's voel ik een hevige concurrentiestrijd en ga ik me als een haantje gedragen, bij vrouwen of heteromannen heb ik daar niet zo'n last van.
Nee, die rol laat ik liever aan anderen over.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
een haantje moet je je een keer in de rol van kip of kuiken verplaatsen![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nee, die rol laat ik liever aan anderen over.
Mijn verstandelijke vermogens zijn heel groot, maar ook ik heb coherent geformuleerde zinnen nodig teneinde correct te kunnen interpreteren; en hier kon ik werkelijk allerlei lijnrecht tegenover elkaar staande invullingen aan geven.quote:
Dat is homoseksualiteit per definitie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:01 schreef renz0r het volgende:
Ik moest persoonlijk niks te maken hebben met die zwaar verwijfde homo's. Niks discriminerend mee bedoeld, alleen die liggen mij gewoon niet. Vindt het zelfs raar/ abnormaal.
abnormaal [ab·nor´maal]quote:
ja. stoere meiden vind ik wel OK maar ze moeten niet overdrijven door er 100% uit te zien als een manquote:Op maandag 25 juli 2005 22:17 schreef Foxxy het volgende:
Ik denk dat bijna iedere homo wat meer vrouwelijke heeft dan de gemiddelde hetero-man. Het echte verwijfde komt denk ik voort uit showen met je homoseksualiteit of het willen provoceren van de mensen om je heen.
Ik ben zelf lesbisch en ik erger me vooral aan de vele mannelijke meisjes: korte kuif, spijkerbroek, gympen en een strak shirtje. Zo lopen er echt honderden rond. Ik denk dat je dit gedrag kunt vergelijken met het verwijfde gedrag van homo-mannen: laten zien dat je ergens bij hoort.
Ik denk dat sommige meisjes zich vooral zo kleden/gedragen om erbij te horen. En: veel potten vallen op mannelijke vrouwen. Ik ben ooit eens aan de kant gezet omdat ik 'te vrouwelijk was'.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ja. stoere meiden vind ik wel OK maar ze moeten niet overdrijven door er 100% uit te zien als een man![]()
hetzelfde geld voor mannen die zich kleden, opmaken als vrouw.
ik vind het anders vrij gewoon hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 14:02 schreef Fys het volgende:
[..]
abnormaal [ab·nor´maal]
(< Lat) bn
1. afwijkend van de regel, de gewoonte of het gewone.
Ik ben geen homofoob, maar ik krijg de indruk dat de meeste mensen heteroseksueel zijn.
Verder houd ik wel van provocatie.
Het is wel abnormaal om je basisschool diploma niet te halenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:07 schreef Brupje het volgende:
[..]
ik vind het anders vrij gewoon hoor
meeste mensen hebben een rijbewijs, maar tis toch ook niet abnormaal om er geen te hebben?
Vinden ze vast lekker, iemand die klaarkomt in hun nek.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:48 schreef FuifDuif het volgende:
Verwijfde homo's zouden per direct op straat een nekschot moeten krijgen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vinden ze vast lekker, iemand die klaarkomt in hun nek.
Net als fundamentalistische onverdraagzame religieus gestoorden?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:48 schreef FuifDuif het volgende:
Verwijfde homo's zouden per direct op straat een nekschot moeten krijgen.
quote:Net als fundamentalistische onverdraagzame religieus gestoorden? .
neuh die treiteren zichzelf al genoeg, levenslang is erger dan doodstrafquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Net als fundamentalistische onverdraagzame religieus gestoorden?.
T zal miss ook wel deels hormonenkwestie zijn dan ofzo. Dat mannelijke lesbo's meer mannelijke hormonen hebben en zich daarom mannelijker kleden en gedragenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:17 schreef Foxxy het volgende:
Ik denk dat bijna iedere homo wat meer vrouwelijke hormonen heeft dan de gemiddelde hetero-man. Het echte verwijfde komt denk ik voort uit showen van je homoseksualiteit of het willen provoceren van de mensen om je heen.
Ik ben zelf lesbisch en ik erger me vooral aan de vele mannelijke meisjes: korte kuif, spijkerbroek, gympen en een strak shirtje. Zo lopen er echt honderden rond. Ik denk dat je dit gedrag kunt vergelijken met het verwijfde gedrag van homo-mannen: laten zien dat je ergens bij hoort.
Dit land is helemaal niet vrij en bovendien, gelukkig maar ook en het mag van mij nog wel veeeeel minder vrij!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:54 schreef Dafje55 het volgende:
leven, en laten leven...zolang dit nog een vrij land is...
dingen laten omdat hetero's (spreek vor jezelf trouwens..) er een hekel aan hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef Casperrrr het volgende:
Verwijfd prima, manifesteren als homo zijnde prima, maar ga dan niet dingen zoals "honey", "lieverd" en "girl" zeggen. Hebben hetero's een hekel aan.
Dat vind ik een hele goeie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:22 schreef Prego het volgende:
[..]
dingen laten omdat hetero's (spreek vor jezelf trouwens..) er een hekel aan hebben.
dat zou hetzelfde zijn als: post jij eens geen ongein, daar heb ik een hekel aan
De biologische klok inderdaad; onderzoek van prof Swaab, vermaard hersenonderzoeker te A'dam. Of je remedie werkt is nog nooit getoetst aan de werkelijkheidquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef Casperrrr het volgende:
Verwijfd prima, manifesteren als homo zijnde prima, maar ga dan niet dingen zoals "honey", "lieverd" en "girl" zeggen. Hebben hetero's een hekel aan. Homo is toch een afwijking? schijnt dat een bepaald hersendeel vergroot is. Als je dat hersendeel aflsuit zijn ze genezen
Of strijk ik nu weer tegen de haren in??
.. wat niet eens de moeite is om op te reagerenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:24 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele goeie.Maar er zat ook nog een ander deel bij
![]()
nee nog steeds in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 27 juli 2005 14:35 schreef Prego het volgende:
[..]
.. wat niet eens de moeite is om op te reageren
wat heeft een deel van de hersenhelft te maken met ontkenningsfase?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:36 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
nee nog steeds in de ontkenningsfase![]()
http://forum.credible.nl/topic.php?id=234&singlepost=64607
whoehahahahaquote:..probeer ik de gemiddelde Fok!ker op het rechte pad te houden, door hem of haar moreel en ethisch te indoctri... euh... begeleiden.
homo's hebben dus grotere hersenen....quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef Casperrrr het volgende:
Verwijfd prima, manifesteren als homo zijnde prima, maar ga dan niet dingen zoals "honey", "lieverd" en "girl" zeggen. Hebben hetero's een hekel aan. Homo is toch een afwijking? schijnt dat een bepaald hersendeel vergroot is. Als je dat hersendeel aflsuit zijn ze genezen
Of strijk ik nu weer tegen de haren in??
ik heb niet eens zin om het te lezen, wat een bullshitquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:12 schreef Casperrrr het volgende:
ik had het mis ze hebben een kleinere hersendeel:
Will the fake shady please shut up, please shut up, please shut upquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik heb niet eens zin om het te lezen, wat een bullshit![]()
Ik dacht dat het de hypofyse was? Kun je wel zonder hypofyse, volgens mij ga je hartstikke dood zonder. Blijft de vraag wat het kip en wat het ei is. Is de hypofyse vergroot omdat iemand homoseksueel is, of veroorzaakt een vergrote hypofyse homoseksualiteit. is er eigenlijk wel één oorzaak voor homoseksualiteit. Dat laatste betwijfel ik namelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De biologische klok inderdaad; onderzoek van prof Swaab, vermaard hersenonderzoeker te A'dam. Of je remedie werkt is nog nooit getoetst aan de werkelijkheid![]()
wat is dat nou weer voor intressante uitspraak? Ben je dan gelijk homo als je je geintimideerd voelt door een verwijfde nicht die als een slet tegen je praat?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:14 schreef DennisMoore het volgende:
Degenen die zich daardoor 'lastig gevallen' voelen, dienen eens bij zichzelf te rade te gaan.
Nee, die macho mannetjes of supervrouwelijke breezahwijven zijn leukquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:21 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor intressante uitspraak? Ben je dan gelijk homo als je je geintimideerd voelt door een verwijfde nicht die als een slet tegen je praat?
Nee, mensen die zich daardoor 'lastig gevallen' voelen, moeten eens wat aan hun tolerantie doen, en zich afvragen waarom ze er niet tegen kunnen wanneer een ander 'opvallend' of 'anders' is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:21 schreef Casperrrr het volgende:
wat is dat nou weer voor intressante uitspraak? Ben je dan gelijk homo als je je geintimideerd voelt door een verwijfde nicht die als een slet tegen je praat?
Mijn vaders oud collega is homo. Komt hier geregeld over de vloer. En ik voel me dan geintimideerd omdat hij en dat doen veel homo's heel vals en direct doet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, mensen die zich daardoor 'lastig gevallen' voelen, moeten eens wat aan hun tolerantie doen, en zich afvragen waarom ze er niet tegen kunnen wanneer een ander 'opvallend' of 'anders' is.
En je geïntimideerd voelen!. Puhlease... dan ben je wel een aansteller.
ja 'ze' ja!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
'Ze'.
Dat is duidelijk de invloed van de homoscene idd. Kan vreselijk irritant zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:34 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Mijn vaders oud collega is homo. Komt hier geregeld over de vloer. En ik voel me dan geintimideerd omdat hij en dat doen veel homo's heel vals en direct doet.Ze hebben iets scherps wat ze op een irritante manier gebruiken.
![]()
Terecht gebruik van "ze" dat "valse nicht" vooroordeel klopt regelmatig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
'Ze'.
aaahhh nutsquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:12 schreef Casperrrr het volgende:
ik had het mis ze hebben een kleinere hersendeel:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:25 schreef Dafje55 het volgende:
Goh Tarak, wat weet je er toch een hoop vanaf..
ik neem nog even een prozacje,![]()
ik hoor het hem zeggen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:25 schreef Dafje55 het volgende:
Goh Tarak, wat weet je er toch een hoop vanaf..
ik neem nog even een prozacje,![]()
vind je dat gek??quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:29 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zie je wel, weer één!!
![]()
Overigens zijn er ook onderzoeken verschenen over psychische problemen bij homoseksuelen
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
vind je dat gek??we moeten ons steeds maar weer bewijzen tegen over de samenleving dat we wel normaal zijn en dat we ook mensen zijn bla bla das een zware last hoor!!
![]()
Zoals je dat nu schrijft zie ik het ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:11 schreef Myra het volgende:
[..]
En juist die verschillen maken de wereld en de mensen die daar in leven zo interessant en boeiend![]()
Ik ken een heleboel homo's en een aantal daarvan zijn er 'verwijfd' en een aantal niet. Wat maakt het uit? Helemaal niks. Als de 'verwijfde' homo's zich op die manier op hun gemak voelen...who cares. Als zij er geen problemen mee hebben om er zo mee te koop te lopen dat ze homo zijn, dan vind ik dat alleen maar heel erg stoer dat ze zich niks aantrekken van hoe anderen over ze denken![]()
Een huisgenootje van mij is ook homo, maar van hem en zijn vriend had ik het gewoon echt niet verwacht! Ook van een vriendin van mij had ik nooit verwacht dat ze lesbienne zou zijn! Bij een andere vriend van me straalde het er werkelijk waar van af (en sinds hij er voor uit is gekomen is hij zich nog verwijfder gaan gedragen).
Een goede (hetero) vriend van me heeft juist weer een aantal vrouwelijke trekjes. Naar mijn mening heeft hij die de 3 jaar dat ik hem nu ken al gehad, maar trekt hij zich nu niks meer aan van wat andere mensen over hem zeggen of als ze hem als 'homo' bestempelen. Hij is gewoon lekker zichzelf en op die manier is hij ook het leukst! Die paar vrouwelijke trekjes die hij heeft maken hem juist tot de persoon die hij nu is. Ik vind dat alleen maar heel erg cool!
Naja, allemaal zijn het stuk voor stuk lieverds en ik zou ze voor geen goud willen missen, of ze nu verwijfd zijn ja of nee en of het nu een verwijfde homo of een verwijfde hetero of een verkerelde () lesbienne of een verkerelde hetero...
Ik vind het belangrijk dat ze zich gewoon gedragen zoals ze het zelf willen en geen masker op gaan zetten. Ik zou me ook niet prettig voelen wanneer ik doorheb dat iemand niet zichzelf is bij mij... Gewoon iedereen in zijn/haar eigen waarde laten en respeteren zodat men lekker in zijn/haar vel zit![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:39 schreef joostingh het volgende:
Nu kan ik je vertellen dat ik hoorde dat een client bij mijn arts een keer iets moest doen (op een spiegel staan) dat hij gewoon onderuit zeilde... Eigenlijk precies hetzelfde.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:31 schreef Dafje55 het volgende:
mooi gezegd Joostingh...liever een verwijfde homo, dan een verkapte nicht in een heterorelatie!
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:31 schreef Dafje55 het volgende:
mooi gezegd Joostingh...liever een verwijfde homo, dan een verkapte nicht in een heterorelatie!
jij bent hier de aandoeningquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:20 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
liever iemand die probeert die aandoening te overwinnen dan een verwijfde nicht
je voelt je zeker persoonlijk aangevallen stupid fake eminem wannabe niggerquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:31 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
je voelt je zeker persoonlijk aangevallen stupid fake eminem wannabe nigger
fuck you bi-atch, nog erger dan een wannabee eminem is een wannabee mod. rot jij maar ff 48 uur op naar je sm kelder ofzoquote:
van een 22 jarige zou je toch een intelligentere reactie verwachten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:20 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
liever iemand die probeert die aandoening te overwinnen dan een verwijfde nicht
Zou jij je willen houden aan de quarantaine voorschriftenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:36 schreef Dafje55 het volgende:
een aandoening?....ach...bij deze reageer ik niet meer op de DOMME uitspraken van CASPERRRR....aandoeningen zijn trouwens besmettelijk...pas maar op...
*HATSJOE!*
je kon het niet laten toch even te reageren hehquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:36 schreef Dafje55 het volgende:
een aandoening?....ach...bij deze reageer ik niet meer op de DOMME uitspraken van CASPERRRR....aandoeningen zijn trouwens besmettelijk...pas maar op...
*HATSJOE!*
Heh, dat lijkt me leuk. uiteindelijk was wel duidelijk wie de homo's waren en wie de hetero's.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:17 schreef keizerpinguin het volgende:
herken de homo komt op tv de nederlandse versie ben benieuwd of er van die verwijfde hetero's in zitten net als in de amerikaanse!!
oh nou krijg nog kippevel als ik er aan denkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heh, dat lijkt me leuk. uiteindelijk was wel duidelijk wie de homo's waren en wie de hetero's.
Hopen dat de NL versie zonder botbreuken kan
Afgrijselijk... dat geluid ook (hoewel ze er dat denk ik onder gemixt hebben)...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh nou krijg nog kippevel als ik er aan denk![]()
Homos zijn net zulke oversexte figuren (en waarschijnlijk nog veel erger) als heteromannen. Het verschil zit hem in dat homos niet achter de vrouwen aan zitten. Anders waren vrouwen voor de homos ook gewoon een stuk neukvlees.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:17 schreef keizerpinguin het volgende:
het valt wel op dat alle zogenaamde "hetero" mannen er vaak het meeste aan storen....
Feit is wel dat vrouwen over het algemeen zich erg op het gemak voelen bij homo mannen, puur omdat ze daar hun zelf kunnen zijn homos geen vrouwen willen neuken en niet als een stuk vlees gezien worden maar met respect behandelt worden, daar kan menig geen man nog wat van leren!
Ze eten gewoon veel te veel soesjes.quote:en waar komen al die meterosexuele mannen vandaan? just a wanne be gay look a like???????????/
Ik word altijd zo moe van die homo's die mij als een stuk vlees behandelen, ik voel me daar helemaal niet prettig bij; hetero mannen doen dat gelukkig niet, daar kunnen die homo's nog wat van lerenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:49 schreef Monus het volgende:
[..]
Homos zijn net zulke oversexte figuren (en waarschijnlijk nog veel erger) als heteromannen. Het verschil zit hem in dat homos niet achter de vrouwen aan zit. Anders waren vrouwen voor de homos ook gewoon een stuk neukvlees.![]()
[..]
Ze eten gewoon veel te veel soesjes.![]()
En als vrouwen het doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van die homo's die mij als een stuk vlees behandelen, ik voel me daar helemaal niet prettig bij; hetero mannen doen dat gelukkig niet, daar kunnen die homo's nog wat van leren.
Twee maten, okee, nee, dan begrijp ik het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is uiteraard ok(tenzij ze Erica T heten oid
).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |