abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2005 @ 08:20:39 #101
125795 Dafje55
The Dutch took the Clutch
pi_29104052
quote:
Dat is homoseksualiteit per definitie.
Schakelen sportief?
  maandag 25 juli 2005 @ 13:07:53 #102
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_29108835
quote:
Op maandag 25 juli 2005 08:20 schreef Dafje55 het volgende:

[..]

Born this way
pi_29110486
quote:
Op maandag 25 juli 2005 08:20 schreef Dafje55 het volgende:

[..]

abnormaal [ab·nor´maal]
(< Lat) bn

1. afwijkend van de regel, de gewoonte of het gewone.

Ik ben geen homofoob, maar ik krijg de indruk dat de meeste mensen heteroseksueel zijn.

Verder houd ik wel van provocatie.
pi_29110791
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:02 schreef Fys het volgende:

zoals elke relnicht
pi_29125089
Ik denk dat bijna iedere homo wat meer vrouwelijke hormonen heeft dan de gemiddelde hetero-man. Het echte verwijfde komt denk ik voort uit showen van je homoseksualiteit of het willen provoceren van de mensen om je heen.

Ik ben zelf lesbisch en ik erger me vooral aan de vele mannelijke meisjes: korte kuif, spijkerbroek, gympen en een strak shirtje. Zo lopen er echt honderden rond. Ik denk dat je dit gedrag kunt vergelijken met het verwijfde gedrag van homo-mannen: laten zien dat je ergens bij hoort.
pi_29125157
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:17 schreef Foxxy het volgende:
Ik denk dat bijna iedere homo wat meer vrouwelijke heeft dan de gemiddelde hetero-man. Het echte verwijfde komt denk ik voort uit showen met je homoseksualiteit of het willen provoceren van de mensen om je heen.

Ik ben zelf lesbisch en ik erger me vooral aan de vele mannelijke meisjes: korte kuif, spijkerbroek, gympen en een strak shirtje. Zo lopen er echt honderden rond. Ik denk dat je dit gedrag kunt vergelijken met het verwijfde gedrag van homo-mannen: laten zien dat je ergens bij hoort.
ja. stoere meiden vind ik wel OK maar ze moeten niet overdrijven door er 100% uit te zien als een man
hetzelfde geld voor mannen die zich kleden, opmaken als vrouw.
pi_29125241
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:19 schreef SlimShady het volgende:

[..]

ja. stoere meiden vind ik wel OK maar ze moeten niet overdrijven door er 100% uit te zien als een man
hetzelfde geld voor mannen die zich kleden, opmaken als vrouw.
Ik denk dat sommige meisjes zich vooral zo kleden/gedragen om erbij te horen. En: veel potten vallen op mannelijke vrouwen. Ik ben ooit eens aan de kant gezet omdat ik 'te vrouwelijk was'.

Van mannen die zo verwijfd doen, word ik vaak een beetje bang .
  dinsdag 26 juli 2005 @ 00:07:28 #108
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_29129080
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:02 schreef Fys het volgende:

[..]

abnormaal [ab·nor´maal]
(< Lat) bn

1. afwijkend van de regel, de gewoonte of het gewone.

Ik ben geen homofoob, maar ik krijg de indruk dat de meeste mensen heteroseksueel zijn.

ik vind het anders vrij gewoon hoor

meeste mensen hebben een rijbewijs, maar tis toch ook niet abnormaal om er geen te hebben?
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_29129232
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 00:07 schreef Brupje het volgende:

[..]

ik vind het anders vrij gewoon hoor

meeste mensen hebben een rijbewijs, maar tis toch ook niet abnormaal om er geen te hebben?
Het is wel abnormaal om je basisschool diploma niet te halen
pi_29138333
Verwijfde homo's zouden per direct op straat een nekschot moeten krijgen.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:58:37 #111
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_29143821
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:48 schreef FuifDuif het volgende:
Vinden ze vast lekker, iemand die klaarkomt in hun nek.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_29144808
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Vinden ze vast lekker, iemand die klaarkomt in hun nek.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_29147504
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:48 schreef FuifDuif het volgende:

Net als fundamentalistische onverdraagzame religieus gestoorden? .
  dinsdag 26 juli 2005 @ 18:40:52 #114
125795 Dafje55
pi_29148179
die kun je in je zak steken dries:
quote:
Schakelen sportief?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 22:27:22 #115
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_29154648
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:13 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

neuh die treiteren zichzelf al genoeg, levenslang is erger dan doodstraf
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_29155040
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:17 schreef Foxxy het volgende:
Ik denk dat bijna iedere homo wat meer vrouwelijke hormonen heeft dan de gemiddelde hetero-man. Het echte verwijfde komt denk ik voort uit showen van je homoseksualiteit of het willen provoceren van de mensen om je heen.

T zal miss ook wel deels hormonenkwestie zijn dan ofzo. Dat mannelijke lesbo's meer mannelijke hormonen hebben en zich daarom mannelijker kleden en gedragen Want hoe verklaar je anders dat de meeste lesbische meiden op mannelijke vrouwen vallen ala deze manwijven.
(want waarom je mannelijk kleden als niemand van je eigen soort daarop valt...ja ok...herkenbaar...dat wel...maar dan had de evolutie misschien wel voor iets anders leuks herkenbaars/groepsmakends iets gezorgd waarbij de vrouwelijkheid WEL intact bleef.
Denk ik dan....ik vind vrouwen seksueel aantrekkelijk (nog nooit lesbisch 'gehandeld' hoor), maar manwijven dus niet. Nouja ietwat mannelijk ok, als ze toch een mooie uitstraling of iets hebben. Soms kan het wel wat hebben. Maar echt van die lelijke, kortharige, dikbuikige, tuinbroekdragende lichaamsharige, o-beenlopige manwijflesbo's die er tallozen zijn neuj daar zou ik denk ik toch niet snel op vallen.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:54:40 #117
125795 Dafje55
pi_29156805
ja och...ik denk maar zo...wat is normaal?

DIT is NORMAAL:

en verder...

leven, en laten leven...zolang dit nog een vrij land is...
Schakelen sportief?
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:18:30 #118
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_29169963
Verwijfd prima, manifesteren als homo zijnde prima, maar ga dan niet dingen zoals "honey", "lieverd" en "girl" zeggen. Hebben hetero's een hekel aan. Homo is toch een afwijking? schijnt dat een bepaald hersendeel vergroot is. Als je dat hersendeel aflsuit zijn ze genezen

Of strijk ik nu weer tegen de haren in??
------&gt; www.stilemedia.com&lt;--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
pi_29170052
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:54 schreef Dafje55 het volgende:
leven, en laten leven...zolang dit nog een vrij land is...
Dit land is helemaal niet vrij en bovendien, gelukkig maar ook en het mag van mij nog wel veeeeel minder vrij!
pi_29170096
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef Casperrrr het volgende:
Verwijfd prima, manifesteren als homo zijnde prima, maar ga dan niet dingen zoals "honey", "lieverd" en "girl" zeggen. Hebben hetero's een hekel aan.
dingen laten omdat hetero's (spreek vor jezelf trouwens..) er een hekel aan hebben.
dat zou hetzelfde zijn als: post jij eens geen ongein, daar heb ik een hekel aan
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:24:39 #121
101240 Casperrrr
pi_29170154
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:22 schreef Prego het volgende:

[..]

dingen laten omdat hetero's (spreek vor jezelf trouwens..) er een hekel aan hebben.
dat zou hetzelfde zijn als: post jij eens geen ongein, daar heb ik een hekel aan
Dat vind ik een hele goeie. Maar er zat ook nog een ander deel bij
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
pi_29170167
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef Casperrrr het volgende:
Verwijfd prima, manifesteren als homo zijnde prima, maar ga dan niet dingen zoals "honey", "lieverd" en "girl" zeggen. Hebben hetero's een hekel aan. Homo is toch een afwijking? schijnt dat een bepaald hersendeel vergroot is. Als je dat hersendeel aflsuit zijn ze genezen

Of strijk ik nu weer tegen de haren in??
De biologische klok inderdaad; onderzoek van prof Swaab, vermaard hersenonderzoeker te A'dam. Of je remedie werkt is nog nooit getoetst aan de werkelijkheid
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:31:16 #123
101240 Casperrrr
pi_29170400
Maar dat zou zeer intressant zijn. Dan zou dat betekenen dat het homo zijn gewoon een fysiek foutje is. Niet dat die mensen dan fout zijn maar dat er toch iets niet helemaal goed verlopen is bij de bepaling man/vrouw in het embryo stadium. Ik gis ook maar wat. Ik ga het is ff opzoeken.
pi_29170534
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:24 schreef Casperrrr het volgende:

[..]

Dat vind ik een hele goeie. Maar er zat ook nog een ander deel bij
.. wat niet eens de moeite is om op te reageren
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:36:51 #125
101240 Casperrrr
pi_29170558
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:35 schreef Prego het volgende:

[..]

.. wat niet eens de moeite is om op te reageren
nee nog steeds in de ontkenningsfase

http://forum.credible.nl/topic.php?id=234&singlepost=64607
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')