wat heeft een deel van de hersenhelft te maken met ontkenningsfase?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:36 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
nee nog steeds in de ontkenningsfase![]()
http://forum.credible.nl/topic.php?id=234&singlepost=64607
whoehahahahaquote:..probeer ik de gemiddelde Fok!ker op het rechte pad te houden, door hem of haar moreel en ethisch te indoctri... euh... begeleiden.
homo's hebben dus grotere hersenen....quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef Casperrrr het volgende:
Verwijfd prima, manifesteren als homo zijnde prima, maar ga dan niet dingen zoals "honey", "lieverd" en "girl" zeggen. Hebben hetero's een hekel aan. Homo is toch een afwijking? schijnt dat een bepaald hersendeel vergroot is. Als je dat hersendeel aflsuit zijn ze genezen
Of strijk ik nu weer tegen de haren in??
ik heb niet eens zin om het te lezen, wat een bullshitquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:12 schreef Casperrrr het volgende:
ik had het mis ze hebben een kleinere hersendeel:
Will the fake shady please shut up, please shut up, please shut upquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik heb niet eens zin om het te lezen, wat een bullshit![]()
Ik dacht dat het de hypofyse was? Kun je wel zonder hypofyse, volgens mij ga je hartstikke dood zonder. Blijft de vraag wat het kip en wat het ei is. Is de hypofyse vergroot omdat iemand homoseksueel is, of veroorzaakt een vergrote hypofyse homoseksualiteit. is er eigenlijk wel één oorzaak voor homoseksualiteit. Dat laatste betwijfel ik namelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De biologische klok inderdaad; onderzoek van prof Swaab, vermaard hersenonderzoeker te A'dam. Of je remedie werkt is nog nooit getoetst aan de werkelijkheid![]()
wat is dat nou weer voor intressante uitspraak? Ben je dan gelijk homo als je je geintimideerd voelt door een verwijfde nicht die als een slet tegen je praat?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:14 schreef DennisMoore het volgende:
Degenen die zich daardoor 'lastig gevallen' voelen, dienen eens bij zichzelf te rade te gaan.
Nee, die macho mannetjes of supervrouwelijke breezahwijven zijn leukquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:21 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor intressante uitspraak? Ben je dan gelijk homo als je je geintimideerd voelt door een verwijfde nicht die als een slet tegen je praat?
Nee, mensen die zich daardoor 'lastig gevallen' voelen, moeten eens wat aan hun tolerantie doen, en zich afvragen waarom ze er niet tegen kunnen wanneer een ander 'opvallend' of 'anders' is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:21 schreef Casperrrr het volgende:
wat is dat nou weer voor intressante uitspraak? Ben je dan gelijk homo als je je geintimideerd voelt door een verwijfde nicht die als een slet tegen je praat?
Mijn vaders oud collega is homo. Komt hier geregeld over de vloer. En ik voel me dan geintimideerd omdat hij en dat doen veel homo's heel vals en direct doet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, mensen die zich daardoor 'lastig gevallen' voelen, moeten eens wat aan hun tolerantie doen, en zich afvragen waarom ze er niet tegen kunnen wanneer een ander 'opvallend' of 'anders' is.
En je geïntimideerd voelen!. Puhlease... dan ben je wel een aansteller.
ja 'ze' ja!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
'Ze'.
Dat is duidelijk de invloed van de homoscene idd. Kan vreselijk irritant zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:34 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Mijn vaders oud collega is homo. Komt hier geregeld over de vloer. En ik voel me dan geintimideerd omdat hij en dat doen veel homo's heel vals en direct doet.Ze hebben iets scherps wat ze op een irritante manier gebruiken.
![]()
Terecht gebruik van "ze" dat "valse nicht" vooroordeel klopt regelmatig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
'Ze'.
aaahhh nutsquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:12 schreef Casperrrr het volgende:
ik had het mis ze hebben een kleinere hersendeel:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:25 schreef Dafje55 het volgende:
Goh Tarak, wat weet je er toch een hoop vanaf..
ik neem nog even een prozacje,![]()
ik hoor het hem zeggen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:25 schreef Dafje55 het volgende:
Goh Tarak, wat weet je er toch een hoop vanaf..
ik neem nog even een prozacje,![]()
vind je dat gek??quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:29 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zie je wel, weer één!!
![]()
Overigens zijn er ook onderzoeken verschenen over psychische problemen bij homoseksuelen
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
vind je dat gek??we moeten ons steeds maar weer bewijzen tegen over de samenleving dat we wel normaal zijn en dat we ook mensen zijn bla bla das een zware last hoor!!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |