bjoro stiekum er achteraan huppelt .....quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]Bjoor. Koest
* clauwheee naar bedje gaat
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:26 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz neemt er nog eentje en gaat dan ook lekker naar bedje
Ja als Mart op de video uitgeluld isquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:35 schreef golfer het volgende:
![]()
Je gaat eerst nog even met mij videootje bekijken van de BBC.
Dan ga ik om 07:00 wel weer slapenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:39 schreef Bjoro het volgende:
je schuift gewoon je dag een paar uurtjes op, Sloggi !
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey gebruik je msn ff, ik ga dus echt niet per pc met je praten he, terwijl je naast me zit
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:38 schreef Sloggi het volgende:
Dan zal ik nou maar eens m'n avondeten gaan maken
Ironie.quote:
Friet, kaassouflet, hamburgertje. De supermarkt schijnt al een tijdje dicht te zijnquote:
Ah, een originele friteuse-maaltijd dus.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:41 schreef Sloggi het volgende:
Friet, kaassouflet, hamburgertje. De supermarkt schijnt al een tijdje dicht te zijn![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:42 schreef pascalheister het volgende:
hoe is het gesprek geeindigd bluezz?
Truste meteenquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb de baan niet.
Ik was een zeer sterkte kandidaat, maar het is een mangeworden met net ietsepietsie meer ervaring.... kwestie van close finish dus.
draaien er ook nog films in de bios die mensen mij aan kunnen raden??quote:
Sin City.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
draaien er ook nog films in de bios die mensen mij aan kunnen raden??
heeft nog een bioscoopbon liggen
Draait bijna nergens meer geloof ikquote:
Ik heb nog wat erwtjes gevonden, dus die komen er nog bijquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, een originele friteuse-maaltijd dus.![]()
nee ik zie het ook net.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Draait bijna nergens meer geloof ik
ik wil Charlie and the Chocolate Factory binnenkort nog wel eens zien, nu in de vakantie wel tijd voor
ik kom net weer binnenlopenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:04 schreef pascalheister het volgende:
ja rondje van mij
is er weer niemand..
dankje tukker, ik kan je wel blij maken met een Grolschje hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Pascal van harte gefeliciteerd jongen!
kheb mquote:
zo een mooie smiliequote:
is wat voor het tukkerforumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |