Nee geen video dit keer The Majestic op Net5 kijken we.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
Ga dan sexen Bluezzie, of zit ie weer een videootje te kijken ?
Ja, daarna een restaurantje ingedoken en daar weer op temperatuur gekomenquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Inmiddels weer een beetje warm Eilanden?
dag hoorquote:
Jazeker. net film gekeken die nog in de bios draait hij viel tegen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
De Tukkers weer in het huis.
war of the worlds.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke was het?
Ja. Zal er verder niet teveel over zeggen. misschien zijn er nog mensen die hem nog niet gezien hebben of nog willen zien.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer een typische Amerikaanse productie?
Zei ik vanmiddag ook alquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:30 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Tong!
Ik heb het gevoel dat het herfst is![]()
* clauwheee net weer een sollicitatie de deur uit heeft gedaanNu voor Marketing Assistente
Nou inderdaad, regen, heule harde (en best koude) wind.. Niks aan!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zei ik vanmiddag ook alJe hebt niet echt het gevoel dat het 21 juli is!
quote:Chris Martin lekkerste vegetariër
door onze redactie
AMSTERDAM - Coldplay-zanger Chris Martin is verkozen tot meest sexy mannelijke vegetariër van het jaar.
Er hangt nog een klodder vocht aan je mondhoeken Clau......quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:48 schreef clauwheee het volgende:
Rondje op kosten van Chris Martin
[..]
![]()
![]()
Ievening! Hauws leif?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:54 schreef Bjoro het volgende:
*klodders van Clau d'r mondhoeken veegt
iefning
met mijn lijf gaat het prima, oud maar nog niet versleten !quote:
En Maud bewijst dat alles nog prima functioneert!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met mijn lijf gaat het prima, oud maar nog niet versleten !
dat gedeelte vertoont idd weinig MANkementenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Maud bewijst dat alles nog prima functioneert!
* Eilanden hoort zelfs in Utrecht mevrouw Bjoro een zucht van verlichting slakenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat gedeelte vertoont idd weinig MANkementen
leg uit.....quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Goezo Clau, nu jij weer
We doen het om en om ok
Haai all
Wij ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:20 schreef golfer het volgende:
Typisch Amerikaans gedrocht bekeken: The Majestic met Jim Carey.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |