Die MT is allang weg. Die foto is iets van eh 4 jaar geleden genomen ofzo. Ik moet eens wat gaan vernieuwen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, was toch niet geinteresseerd.....
Mooie MT heeft je vriendje
Doen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die MT is allang weg. Die foto is iets van eh 4 jaar geleden genomen ofzo. Ik moet eens wat gaan vernieuwen.
Alweer johquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:48 schreef demonseeker14 het volgende:
Komt er een Turk bij de kassa....
hhahahihih ihihi lol rofl lmao... enzo
Normaal volk dus want ze betalenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:50 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, veel Turken aan de kassa de laatste tijd![]()
![]()
Dan past de mijne niet.... dies 20 meterquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:33 schreef ForumGek het volgende:
Waarom heeft een belg altijd een vrachtwagen van 15 meter mee als hij gaat verhuizen?
Kan de tuinslang ook mee !!1! 11 One !! 11 LDD!!D: D:
Ddd!!Dd!! two!! :d:
![]()
![]()
euhm... of iemand dood maken met een blije musquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:37 schreef eeck het volgende:
iemand blij maken met een dooie mus...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
euhm... of iemand dood maken met een blije mus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er een Turk bij de kassa met een pak melk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:48 schreef demonseeker14 het volgende:
Komt er een Turk bij de kassa....
hhahahihih ihihi lol rofl lmao... enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:31 schreef Biertjuhhhh het volgende:
lopen 2 kippen over straat, zegt de ene kip tegen de andere: TOK!
zegt die andere: je haalt me de woorden uit mn mond
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:30 schreef UncleSam het volgende:
Nederlander en een Turk lope samen door t bos. Kome ze een fee tegen en mogen allebei een wens doen. Turk: Leg een grote muur om Turkije heen zodat we ons geloof kunnen uitoefenen en daarbij niet gestoord worden!
*Muur om Turkije*
Nederlander denkt na en zegt: Is die muur waterdicht? Fee: Jazeker. Nederlander: Ok laat maar vollopen.
111!!111!!!!!1!!1ddD:d:ddD.dD11!!!1!!1!!1
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:23 schreef Irakeez het volgende:
2 konijnen liepen op straat, een jonge keek naar hun en vroeg "zijn jullie hazen?" de konijnen zeiden dan: "nee we zijn konijnen"
...... ja...
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:34 schreef XaruZ het volgende:
Loopt de ene mop naar de andere mop toe, slaat ie totaal mis.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:14 schreef Hallulama het volgende:
Cartman wins folks:
http://www.cartmanthearistocrat.com/
(fucking weird)
Oh my god! They killed Kennyquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:14 schreef Hallulama het volgende:
Cartman wins folks:
http://www.cartmanthearistocrat.com/
(fucking weird)
Dat is geen MT, dat is een Yamaha DT-R. Dat ziet toch iedereen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, was toch niet geinteresseerd.....
Mooie MT heeft je vriendje
En dat heeft je ruim 2 dagen gekost om dat uit te pluizen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:36 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Dat is geen MT, dat is een Yamaha DT-R. Dat ziet toch iedereen?
Neequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dat heeft je ruim 2 dagen gekost om dat uit te pluizen?
Chapeau
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef LangeJan het volgende:
[..]
NeeIk zag het net pas. Ik verveel mij een beetje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:53 schreef Irakeez het volgende:
Er komt een man in een hersenwinkel, en vraagt hoeveel de hersenen kosten.
Verkoper:
Die van een Belg, 20euro, die van een Fransman 20 euro, die van een Spanjaard 20 euro en die van nen turk 200 euro
Man:
euh, is er bij de turkr geen 0 teveel?
Verkopen:
Nee, want turken me hersenen zijn zeldzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2005 23:06:35 ]
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:59 schreef Tobbes het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
Ik snap em! Er bestaan natuurlijk helemaal geen hersenwinkels!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:53 schreef Irakeez het volgende:
Er komt een man in een hersenwinkel, en vraagt hoeveel de hersenen kosten.
Verkoper:
Die van een Belg, 20euro, die van een Fransman 20 euro, die van een Spanjaard 20 euro en die van nen hollander 200 euro
Man:
euh, is er bij de hollander geen 0 teveel?
Verkopen:
Nee, want hollanders me hersenen zijn zeldzaam.
pilsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:06 schreef Bog het volgende:
drie witte koeien in de wei
welke kleur heeft de eerste witte koe?
"wit"
en de tweede?
"wit"
en de derde?
"wit"
wat drinkt een koe?
die witte paardquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:07 schreef Bog het volgende:
welke kleur heeft die witte paard
"wit"
nee paars...STRIKVRAAG!! HAHAHA
ja maar een dromedaris heeft maar 1 dropje onder ik welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:36 schreef VaderJacob het volgende:
Wat is er sneller een vlieg of een mug???
En straaljager want een kameel heeft 2 bulten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
Gaat Christiaan zo naar Hussein toe en zegt: "hee Hussein, wanneer krijg ik me fiets terug?"quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:15 schreef veldmuis het volgende:
Sjaak...inspiratieloos?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:15 schreef robbedoeseos300d het volgende:
wat moet je doen als je schoonmoeder uitgaatMet een lucifer of een aansteker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
Vogelgriepquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Met een lucifer of een aansteker?
en hier ben je zo vrolijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:32 schreef Rufus-Seal het volgende:
Komt bin laden bij george bush zegt ie;
heb je wat wapens te koop.
Zeg bush: nee
bin laden; ok
!!!!!!1!1!111!!!!!!!!!!!!!111111!!!!!!!1111111!!!1!1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:33 schreef Rufus-Seal het volgende:
Het is geel en als het tegen je kop aankomt heb je pijnMaar is de breezah dan geel of t sletje zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dan is het een chinees.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:35 schreef Bennie_K het volgende:
ik heb er ook een.
waarom neukt Heidi Klum met Seal??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Tobbes
De breezer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:/
Dit is een serieus topic, gaarne serieus reageren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vroem vroem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OWN3D!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:33 schreef Zwoerd het volgende:
Lopen 2 mannen naast elkaar, slaat de ene de andere HELEMAAL aan gort.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |