Die MT is allang weg. Die foto is iets van eh 4 jaar geleden genomen ofzo. Ik moet eens wat gaan vernieuwen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, was toch niet geinteresseerd.....
Mooie MT heeft je vriendje
Doen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die MT is allang weg. Die foto is iets van eh 4 jaar geleden genomen ofzo. Ik moet eens wat gaan vernieuwen.
Alweer johquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:48 schreef demonseeker14 het volgende:
Komt er een Turk bij de kassa....
hhahahihih ihihi lol rofl lmao... enzo
Normaal volk dus want ze betalenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:50 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, veel Turken aan de kassa de laatste tijd![]()
![]()
Dan past de mijne niet.... dies 20 meterquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:33 schreef ForumGek het volgende:
Waarom heeft een belg altijd een vrachtwagen van 15 meter mee als hij gaat verhuizen?
Kan de tuinslang ook mee !!1! 11 One !! 11 LDD!!D: D:
Ddd!!Dd!! two!! :d:
![]()
![]()
euhm... of iemand dood maken met een blije musquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:37 schreef eeck het volgende:
iemand blij maken met een dooie mus...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
euhm... of iemand dood maken met een blije mus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er een Turk bij de kassa met een pak melk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:48 schreef demonseeker14 het volgende:
Komt er een Turk bij de kassa....
hhahahihih ihihi lol rofl lmao... enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |