inderdaad een treffende vergelijking.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:16 schreef phrixos het volgende:
[..]
ik vind mensen die blind conclusies trekken eigenlijk wel net zo eng als terroristen
hitler had ook zo'n volkje achter zich aan lopen![]()
daar wordt over gespeculeerd ja.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:19 schreef HPoi het volgende:
"Armed Police enter Hospital"
Missschien is de man met de rugzak naar het ziekenhuis gegaan?
Das waar, misschien eerst maar even afwachtenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
als er iets verbrandt of half ontploft kan je raar reikende producten krijgen, hoeft niets ernstigs te zijn.
Als de getuigen zeggen dat het een 'english looking bloke' was, dan was ie misschien niet eens bewust van iets in z'n rugzak. Dat zou de verbaasde reactie van de 'terrorist' misschien ook wel verklaren. Ik zou dan ook naar het ziekenhuis rennen denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:19 schreef HPoi het volgende:
"Armed Police enter Hospital"
Missschien is de man met de rugzak naar het ziekenhuis gegaan?
Je treft terroristen ook niet met dit soort maatregelen, en je houdt ze niet tegen. Het enige dat bereikt wordt is een vals gevoel van veiligheid waar het inleveren van veel rechten tegenover staat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:20 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Laat ik dan een zinvolle bijdrage doen:
Ik vind deze aanslagen (en ook die van 7/7) fantastisch ! Niet omdat er doden zijn gevallen, maar ik vind het werkelijk geweldig dat in de 'veiligste' stad ter wereld, Londen, waar in elke straat camera's hangen, met gezichtsherkenning, dat er dan toch mensen zijn die aan Big Brother kunnen ontsnappen en een bom tot ontploffing kunnen brengen.
Dit is goed voor het terrorisme/privacy-debat hier in Nederland. Ondanks dat er totaal geen privéleven meer is toch aanslagen!
Die systemen kunnen ook criminaliteit / terrorisme / ... voorkomen hebben? (alleen daar kan je moeilijker bewijs voor tonen)quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:20 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Laat ik dan een zinvolle bijdrage doen:
Ik vind deze aanslagen (en ook die van 7/7) fantastisch ! Niet omdat er doden zijn gevallen, maar ik vind het werkelijk geweldig dat in de 'veiligste' stad ter wereld, Londen, waar in elke straat camera's hangen, met gezichtsherkenning, dat er dan toch mensen zijn die aan Big Brother kunnen ontsnappen en een bom tot ontploffing kunnen brengen.
Dit is goed voor het terrorisme/privacy-debat hier in Nederland. Ondanks dat er totaal geen privéleven meer is toch aanslagen!
De Oval is toch het kantoor van G.W.Bush?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |