Hmmm... veel dezelfde films, jammerquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Hmm...leuke lijstjes worden geplaatst zie ik.![]()
Ja, smaken verschillen, de een vind het een beter dan het ander. Zou saai zijn als iedereen het zelfde had.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:16 schreef RijstNatie het volgende:
ik verbaas me toch wat voor slechte films mensen soms in hun top hebben staan...
Ik zal mijn lijst wel weer ns opzoeken uit 2004, maar ik wordt gewoon een beetje moe van al diezelfde uitgekauwde top10 lijsjes... dat mag toch? Het lijkt wel alsof het merendeel fokkers sinds gisteren voor het eerst het medium film heeft ontdekt en dan alleen wat aanraders van vrienden uit de dvd-theek heeft gehaaldquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:26 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja, smaken verschillen, de een vind het een beter dan het ander. Zou saai zijn als iedereen het zelfde had.![]()
Zeg Kamagurka, waar is jouw lijstje dan? Alleen klagen helpt natuurlijk ook niets he.![]()
Ik kan het ergens ook wel begrijpen hoor. Maar het is nu eenmaal zo dat niet iedereen films kijkt van voor 1950, en dat niet iedereen fan is van de "vergeten grootmeesters". Ik ben iniedergeval benieuwd naar je lijstje.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik zal mijn lijst wel weer ns opzoeken uit 2004, maar ik wordt gewoon een beetje moe van al diezelfde uitgekauwde top10 lijsjes... dat mag toch? Het lijkt wel alsof het merendeel fokkers sinds gisteren voor het eerst het medium film heeft ontdekt en dan alleen wat aanraders van vrienden uit de dvd-theek heeft gehaald![]()
![]()
Wat vind jij slecht in mijn lijstje dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:16 schreef RijstNatie het volgende:
ik verbaas me toch wat voor slechte films mensen soms in hun top hebben staan...
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:46 schreef beantherio het volgende:
Trouwens respect voor degene die dit allemaal gaat optellen. Ik denk dat ik helemaal gek zou worden.![]()
Er komt een excelsheet beschikbaar waar de gehele lijst in staat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:55 schreef Dirman het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens leuk dat er zo'n Top 100 is, maar wordt er ook een hele lijst gepost? Ik ben ook wel benieuwd naar het aantal films dat een stem heeft gehad. En hoe mijn films het gedaan hebben? Is mijn nummer 50 op 2 punten blijven steken? Of zijn er nog meer mensen die het een goede film vinden?
Op basis waarvan worden alle films met 1 punt dan in volgorde gezet? Alfabet?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:02 schreef Gorro het volgende:
[..]
Er komt een excelsheet beschikbaar waar de gehele lijst in staat.
Ik zie ook telkens films bij anderen staan, die ik best in mijn lijst had willen zetten, maar ja, gepost is gepost. Volgens jaar beter.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
aangezien ik scarface was vergeten heeft ben hur het moeten ontgelden , verder ga ik er niet meer aan zitten.
Ik heb in m'n IMDB-lijstje iets van 600 a 700 films staan waarvan er ongeveer 300 a 350 een cijfer van een 8 of hoger hebben. Op die manier ontkom je er niet aan dat je soms films gaat missen die misschien wel in een top 100 zouden moeten staan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:12 schreef Dirman het volgende:
[..]
Ik zie ook telkens films bij anderen staan, die ik best in mijn lijst had willen zetten, maar ja, gepost is gepost. Volgens jaar beter.
6. The Sixth Sensequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:42 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Wat vind jij slecht in mijn lijstje dan?
je kan toch gewoon beter uitgaan van je eigen mening over die films ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb in m'n IMDB-lijstje iets van 600 a 700 films staan waarvan er ongeveer 300 a 350 een cijfer van een 8 of hoger hebben. Op die manier ontkom je er niet aan dat je soms films gaat missen die misschien wel in een top 100 zouden moeten staan.![]()
Even voor alle duidelijkheid: het gaat over de cijfers die ik ZELF uitdeel op IMDB en die ik kan opvragen via 'My movies'. Da's dus ook mijn eigen mening over die films.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je kan toch gewoon beter uitgaan van je eigen mening over die films ?
Die spellingquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:33 schreef Gneis het volgende:
01. broken arow
2 greas
3 die hard 3
4 hard targed
5 cijborg
6 termineter
7termineter 2
8 de matrix
9 leatel weappen 1
10 forest gunp
Dat vind ik liefquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:32 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik kan het ergens ook wel begrijpen hoor. Maar het is nu eenmaal zo dat niet iedereen films kijkt van voor 1950, en dat niet iedereen fan is van de "vergeten grootmeesters". Ik ben iniedergeval benieuwd naar je lijstje.![]()
Jij vind films op basis van alfabet goed?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:37 schreef StefanP het volgende:
Hele lijst
leuk gezien, zo te zien zelfs 2 alfabeten. Misschien net als bij computers eerst alle kleine letters dan de hoofdletters?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Jij vind films op basis van alfabet goed?
Anders verdiep je je er even in hoe www.imdb.com iemands ratings bijhoudtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Jij vind films op basis van alfabet goed?
Engelse humor geproduceerd door een Amerikaanse maatschappij, geregisseerd door een Amerikaan en een script mede geschreven door een Amerikaan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:31 schreef yellow_feet het volgende:
6. The Pink Panther Strikes Again
Droge Engelse humor ten top, waar 'The Holy Grail' hier en daar bijzonder ver gezocht was is dit meer de wat toegankelijke humor welke een 10jarige nog begrijpt.
Als het niemand nog gelukt is om in de buurt te komen van dit 'meesterwerk', waarom staat de film dan niet op nummer 1 in je lijst?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:31 schreef yellow_feet het volgende:
19. Being John Malkovich
Zo abstract en boeiend dat het nog niemand gelukt is om ook maar in de buurt te komen van dit meesterwerk.
Als je 25th Hour als "gewoon bagger" betitelt mis je toch écht wat. Maar goed, gezien je eigen lijstje verbaast mij dat niet. Natuurlijk hoef je het niet met alle lijstjes eens te zijn, maar dit soort kritiek slaat natuurlijk nergens op. En dan met vergelijkingsmateriaal als Dreamcatcher aankomen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:31 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
6. The Sixth Sense
Leuk maar nr 6 van beste films? dan mag The others of Signs er ook wel bij
8. Heat
Vette film maar duurt te lang en tis gewoon actie wat je in andere films ook krijgt voorgeschoteld
10. 25th Hour
helemaal niks, gewoon bagger.. Sleepers, The game, dreamcatcher zijn nog beter![]()
Leuk hè, ongefundeerde kritiek op andermans lijstjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:16 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hallo, kunnen die lijsten ook wat minder IMDB-achtig? Dit is natuurlijk een aanfluiting. http://www.imdb.com/chart/top.
Uw vrind,
VAC.
Als je al Dreamcatcher durft te vergelijken met de 25th hour, verdien je imo een héééle lange cellstrafquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:24 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Als je 25th Hour als "gewoon bagger" betitelt mis je toch écht wat. Maar goed, gezien je eigen lijstje verbaast mij dat niet. Natuurlijk hoef je het niet met alle lijstjes eens te zijn, maar dit soort kritiek slaat natuurlijk nergens op. En dan met vergelijkingsmateriaal als Dreamcatcher aankomen...
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:55 schreef amr_diab het volgende:
1. Satin Rouge (2002)
2. Shouf Shouf Habibi (2003)
3. Titanic
4. Bab el Oued City (1994)
5. Un long dimanche de fiancailles (2004/5)
6. Goodbye Lenin (2003)
7. Amélie: le fabuleux destin d'Amélie Poulin (2001)
8. Dirty Dancing deel 1
9. Les Bandits (Marokkaanse film)
10. Bridget Jones's Diary
Hij heeft Saw op 7 staan, dat is sowieso een misdaad tegen alles wat film heetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:06 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Als je al Dreamcatcher durft te vergelijken met de 25th hour, verdien je imo een héééle lange cellstraf![]()
Matrix 2 beter vinden dan Matrix 1?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:55 schreef RijstNatie het volgende:
Mijn top 25
1 Saving private ryan
2 Godfather 1
3 Fight Club
4 Monsters inc
5 Donnie Darko
6 The buttefly effect
7 Saw
8 Lord of the rings 2
9 Lord of the rings 3
10 Lord of the ring 1
11Black hawk down
12 Terminator 2
13 Batman Begins
14 Forrest Gump
15 The matrix 2
16 The matrix 1
17 The matrix 3
18 Mullholland drive
19 The green mile
20 American beauty
21 Snatch
22 Lock stock 2 smoking barrels
23 War of the worlds
24 Minority report
25 Scarface
Zeker. Maar ik heb die link er niet voor niets bij gepost. Sommige lijsten zijn gewoon nagenoeg letterlijk overgenomen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:33 schreef victorinox het volgende:
[..]
Leuk hè, ongefundeerde kritiek op andermans lijstjes.
Post jij maar eens een lijstje zonder een film uit de IMDb top 100 te noemen.
Ze zullen ex aequo staan op alfabet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:11 schreef Dirman het volgende:
[..]
Op basis waarvan worden alle films met 1 punt dan in volgorde gezet? Alfabet?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:08 schreef Gorro het volgende:
Verder is het niet toegestaan om een film-reeks als één film te beschouwen. Je kunt dus niet de LOTR-trilogie in z'n geheel op de eerste plaats zetten. Wat wel mogelijk is, is om de films ex aequo op de eerste plaats te zetten. De films krijgen dan niet elk 100 punten, maar elk het aantal punten van de tweede plaats, zodat het aantal punten wat jij uitgedeeld hebt gelijk is aan het aantal van iemand zonder ex aequo plaatsen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:26 schreef Tjahzi het volgende:
11. Lord of the rings 1.2.3 ( als 1 film )
17. Matrix 1.2.3
22. Starwars (1t/m6)
Zoals?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:27 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik heb die link er niet voor niets bij gepost. Sommige lijsten zijn gewoon nagenoeg letterlijk overgenomen.
Groetjes,
VAC.
idemquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:48 schreef SnoRt het volgende:
[..]
hehe, nee, maar ik complementeer je met die van jou
Ow god, ben jij zo iemand die iets wat algemeen populair is meteen afdoet als zijnde niet goed? Er is ongetwijfeld een reden waarom veel lijstjes IMDB achtig zijn, namelijk dat veel mensen die films gewoon goed vinden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:16 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hallo, kunnen die lijsten ook wat minder IMDB-achtig? Dit is natuurlijk een aanfluiting. http://www.imdb.com/chart/top.
Uw vrind,
VAC.
Dan kun je net zo goed de top 100 van IMDB aanhouden. En je kunt van sommige lijsten van users toch niet ontkennen dat dit gewoon een gekopieerde versie van die zelfde top 250 is. Alsof je een hele lijst met films gaat opzoeken op IMDB.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:38 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Zoals?
Vergeet niet dat die films niet voor niets in de IMDB-top250 staan.
Daar heb ik het helemaal niet over.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:06 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ow god, ben jij zo iemand die iets wat algemeen populair is meteen afdoet als zijnde niet goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |