Inderdaad. Heb nog even gekeken of ik wat wilde aanpassen, maar dan bljif ik bezig.quote:
Ik ga deze gelegenheid maar eens aangrijpen om (minstens) mijn top 100 van mijn top 1000 te herzienquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:19 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb nog even gekeken of ik wat wilde aanpassen, maar dan bljif ik bezig.
Ik bedoel dus niet opnieuw te kijken, maar aan te passen voordat er misverstanden ontstaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:27 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik ga deze gelegenheid maar eens aangrijpen om (minstens) mijn top 100 van mijn top 1000 te herzien
En deze ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:08 schreef Gorro het volgende:
De films in je lijst moeten minimaal feature-length zijn (60 minuten) en mini-series zijn niet toegestaan, tenzij deze in de bioscoop te zien zijn geweest. Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan La Meglio Gioventù. Ik hou IMDb aan wat betreft aanduiding van miniseries. It mag daarom dus wel, maar bijvoorbeeld The Stand niet.
Hoe zit dit ook alweer precies?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:08 schreef Gorro het volgende:
Net als vorig jaar zal er ook een tweede lijst gepubliceerd worden, die samengesteld is uit door mij geselecteerde lijstjes volgens objectieve criteria.
Gewoon dat hij een x-aantal lijstjes uitkiest waarvan hij denkt dat deze ook representatief zijn voor de gehele filmgeschiedenis. En niet alleen de lijstjes waarin het gros van de films afkomstig is na 1990 en ook nog eens van Amerikaanse bodem zijn... geloof ik..quote:
kun je ook gewoon alleen de obscure titels van IMDb linkje voorzien? ik neem aan dat als ik Zerkalo zeg jij wel weet welke het is bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:08 schreef Gorro het volgende:
Ik zou het erg op prijs stellen wanneer jullie het jaartal van release erbij vermelden en wanneer je zelfs IMDb links eronder zet ben je helemaal een held. Dat scheelt mij weer het nodige opzoekwerk en maakt voor mij ook meteen duidelijk welke film je bedoelt als er meerdere met dezelfde titel zijn.
Ja hoor. IMDb linkjes zijn ook helemaal niet verplicht. Als voor mij maar duidelijk is welke film er bedoelt wordtquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:00 schreef MadScientist het volgende:
[..]
kun je ook gewoon alleen de obscure titels van IMDb linkje voorzien? ik neem aan dat als ik Zerkalo zeg jij wel weet welke het is bijvoorbeeld
10 of 25 films graagquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:45 schreef MrUber het volgende:
1: Forrest Gump
...
15: The Pianist
Zo maar....
Lindsay Lohan-fan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:45 schreef MrUber het volgende:
2: Freaky Friday
4: Herbie Fully Loaded
6: Mean Girls
9: Confessions of a teenage Dramaqueen
10: The Parent Trap
laatste 5 eraf gehaald...quote:
quote:Lindsay Lohan-fan?
O mijn God,hij is er nog......quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:33 schreef Gneis het volgende:
01. broken arow
2 greas
3 die hard 3
4 hard targed
5 cijborg
6 termineter
7termineter 2
8 de matrix
9 leatel weappen 1
10 forest gunp
Hey Daan jij hier!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:17 schreef RuneRose het volgende:
hah! Ik heb toevallig gister net een nieuwe top 100 gemaakt! Leuk!~Hier is de lijst!![]()
-knip-
Je mist hier 3 films.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:21 schreef 123RiK het volgende:
20. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001) http://imdb.com/title/tt0120737/
24. Big Fish (2003) http://imdb.com/title/tt0319061/
Briljante films verloochenen zichzelf niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:51 schreef kamagurka het volgende:
T maakt toch geen hol uit wat je stemt, want de gebruikelijke godfathers en lord of the rings gaan natuurlijk toch weer winnen![]()
Hmmm... veel dezelfde films, jammerquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Hmm...leuke lijstjes worden geplaatst zie ik.![]()
Ja, smaken verschillen, de een vind het een beter dan het ander. Zou saai zijn als iedereen het zelfde had.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:16 schreef RijstNatie het volgende:
ik verbaas me toch wat voor slechte films mensen soms in hun top hebben staan...
Ik zal mijn lijst wel weer ns opzoeken uit 2004, maar ik wordt gewoon een beetje moe van al diezelfde uitgekauwde top10 lijsjes... dat mag toch? Het lijkt wel alsof het merendeel fokkers sinds gisteren voor het eerst het medium film heeft ontdekt en dan alleen wat aanraders van vrienden uit de dvd-theek heeft gehaaldquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:26 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja, smaken verschillen, de een vind het een beter dan het ander. Zou saai zijn als iedereen het zelfde had.![]()
Zeg Kamagurka, waar is jouw lijstje dan? Alleen klagen helpt natuurlijk ook niets he.![]()
Ik kan het ergens ook wel begrijpen hoor. Maar het is nu eenmaal zo dat niet iedereen films kijkt van voor 1950, en dat niet iedereen fan is van de "vergeten grootmeesters". Ik ben iniedergeval benieuwd naar je lijstje.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik zal mijn lijst wel weer ns opzoeken uit 2004, maar ik wordt gewoon een beetje moe van al diezelfde uitgekauwde top10 lijsjes... dat mag toch? Het lijkt wel alsof het merendeel fokkers sinds gisteren voor het eerst het medium film heeft ontdekt en dan alleen wat aanraders van vrienden uit de dvd-theek heeft gehaald![]()
![]()
Wat vind jij slecht in mijn lijstje dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:16 schreef RijstNatie het volgende:
ik verbaas me toch wat voor slechte films mensen soms in hun top hebben staan...
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:46 schreef beantherio het volgende:
Trouwens respect voor degene die dit allemaal gaat optellen. Ik denk dat ik helemaal gek zou worden.![]()
Er komt een excelsheet beschikbaar waar de gehele lijst in staat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:55 schreef Dirman het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens leuk dat er zo'n Top 100 is, maar wordt er ook een hele lijst gepost? Ik ben ook wel benieuwd naar het aantal films dat een stem heeft gehad. En hoe mijn films het gedaan hebben? Is mijn nummer 50 op 2 punten blijven steken? Of zijn er nog meer mensen die het een goede film vinden?
Op basis waarvan worden alle films met 1 punt dan in volgorde gezet? Alfabet?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:02 schreef Gorro het volgende:
[..]
Er komt een excelsheet beschikbaar waar de gehele lijst in staat.
Ik zie ook telkens films bij anderen staan, die ik best in mijn lijst had willen zetten, maar ja, gepost is gepost. Volgens jaar beter.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
aangezien ik scarface was vergeten heeft ben hur het moeten ontgelden , verder ga ik er niet meer aan zitten.
Ik heb in m'n IMDB-lijstje iets van 600 a 700 films staan waarvan er ongeveer 300 a 350 een cijfer van een 8 of hoger hebben. Op die manier ontkom je er niet aan dat je soms films gaat missen die misschien wel in een top 100 zouden moeten staan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:12 schreef Dirman het volgende:
[..]
Ik zie ook telkens films bij anderen staan, die ik best in mijn lijst had willen zetten, maar ja, gepost is gepost. Volgens jaar beter.
6. The Sixth Sensequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:42 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Wat vind jij slecht in mijn lijstje dan?
je kan toch gewoon beter uitgaan van je eigen mening over die films ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb in m'n IMDB-lijstje iets van 600 a 700 films staan waarvan er ongeveer 300 a 350 een cijfer van een 8 of hoger hebben. Op die manier ontkom je er niet aan dat je soms films gaat missen die misschien wel in een top 100 zouden moeten staan.![]()
Even voor alle duidelijkheid: het gaat over de cijfers die ik ZELF uitdeel op IMDB en die ik kan opvragen via 'My movies'. Da's dus ook mijn eigen mening over die films.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je kan toch gewoon beter uitgaan van je eigen mening over die films ?
Die spellingquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:33 schreef Gneis het volgende:
01. broken arow
2 greas
3 die hard 3
4 hard targed
5 cijborg
6 termineter
7termineter 2
8 de matrix
9 leatel weappen 1
10 forest gunp
Dat vind ik liefquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:32 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik kan het ergens ook wel begrijpen hoor. Maar het is nu eenmaal zo dat niet iedereen films kijkt van voor 1950, en dat niet iedereen fan is van de "vergeten grootmeesters". Ik ben iniedergeval benieuwd naar je lijstje.![]()
Jij vind films op basis van alfabet goed?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:37 schreef StefanP het volgende:
Hele lijst
leuk gezien, zo te zien zelfs 2 alfabeten. Misschien net als bij computers eerst alle kleine letters dan de hoofdletters?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Jij vind films op basis van alfabet goed?
Anders verdiep je je er even in hoe www.imdb.com iemands ratings bijhoudtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Jij vind films op basis van alfabet goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |