Nee jij zal er vast lekker uitzienquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:39 schreef Rikoko het volgende:
vaak zijn 'gamesletjes' lelijke wezens
example: Kijk maar in veronica magazine waar dan 'girls' worden geïnterviewd.
snap ook niet waarom ze meer respect krijgen van ons...

Dat is Luna onze labrador pup lief hequote:

waarom zouden vrouwen minder goed kunnen gamen dan mannen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:51 schreef Fathom het volgende:
Bij socom is er een clan puur voor vrouwen met de naam "Red Sonja's" ze staan nog in de top50 ook

Pcies. Ik denk dat het mannen meer trekt en daarom zullen zij het vaker spelen en beter zijn, maar ook omdat er bijna alleen maar mannen gamen zie je door de harige bomen het lekkere vrouwenbosje nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
waarom zouden vrouwen minder goed kunnen gamen dan mannen?

Ja dat is echt geinig ze zijn heul fanatiek!! Leuke uitdagingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:21 schreef Catch22- het volgende:
ik vind het altijd een beetje eng als vrouwen kunnen gamenMaar het is wel lachen om op een console te gamen met vrouwen. Ze kunnen hun woede meestal niet beperken omdat ze toch fanatieker zijn

quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:09 schreef Cheiron het volgende:
Niet dat ik mn vriendin slet noem, maar wij hebben besloten 1 kamer in ons nieuwe huis de "gamekamer" te maken. Bankje erin, misschien een klein koelkastje. Grote ouwe TV en alle consoles.
Wat is ze toch lief

quote:

TROMMELS!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:25 schreef ivetje het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In het zwarte kastje onder de tv staat een NES/SNES/N64/GC en op de plank liggen de ds en de sp nog
En op de 1e foto in het kastje wat er hangt staan een berg games voor alle consoles

Idd, met meer mensen is het veel leukerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:07 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Donkey Konga 2, maar er komen zeker meer bongo's want het is echt zo leuk om dat met een paar mensen te doen!

waar ken ik dat vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:27 schreef ivetje het volgende:
Idd, met meer mensen is het veel leukerWij zaten pas geleden met 4en te trommelen, om 1 uur 's nachts in onze flat

Ik ook, speel sinds 2 weken weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:07 schreef inkie1010 het volgende:
Ben ook voor de 100ste keer weer verslaafd aan Diablo 2 geraakt

Ben er tot nu toe ÉÉNTJE tegengekomen, voor de rest was het huilen met de pet af/op/getiltquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:39 schreef jimjim1983 het volgende:
ik moet de eerste mooie vrouw nog tegenkomen die fanatiek gamed.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |