quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:14 schreef jercovski het volgende:
moeten natuurlijk wel sletterige foto's geplaatst worden
En die hebben meiden niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:18 schreef jercovski het volgende:daar heb je een leet pwnage haxxor game machine nodig
? watskeburt?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:56 schreef Steeven het volgende:
Ik speel momenteel niets meer.
Op zo af en toe een potje BF2 vind ik alles saai eigenlijk.quote:
Strolie's column niet al te serieus nemen he?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:56 schreef Steeven het volgende:
Op zo af en toe een potje BF2 vind ik alles saai eigenlijk.
De echtgenotes van twee van mijn collega's zijn redelijk fanatieke WoW-speelsters.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:58 schreef Overlast het volgende:
Sprak laatst met een vrouw van 40 die vaak tot 3 uur 's nachts World of warcraft speelt.
Oja! Die was ik vergetenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:33 schreef mordradead het volgende:
mijn zus ooken the sims uiteraard ook
Ben jij een vrouw?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:56 schreef Steeven het volgende:
Ik speel momenteel niets meer.
PS2 :quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:43 schreef Junkie het volgende:
Zouden de dames die in dit topic komen mij nog wat meer tips willen geven op console gebied.
Gamecube
Super Monkey Ball
Super Monkey Ball 2
Super Mario Sunshine
Mario Kart Double Dash
Luigi's Mansion
Mario Party
Urbz
Playstation 2
Super Monkey Ball Deluxe
??
XBOX
Super Monkey Ball Deluxe
??
Als je live hebt moet je HALO 2 kopenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:43 schreef Junkie het volgende:
Zouden de dames die in dit topic komen mij nog wat meer tips willen geven op console gebied.
XBOX
Super Monkey Ball Deluxe
??
Ik mis ook een beetje de naaktfoto's.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:30 schreef Rikoko het volgende:
wat heeft dit eigenlijk met game sletjes te maken?
Ze staan toch bij beide?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:46 schreef ivetje het volgende:
harvest moon wel op de GBA maar niet op de GC?? Dat vraagt om uitleg...
Jemig, poep in mijn ogen hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:48 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ze staan toch bij beide?
Jeetje HELP ik ben Kirby helemaal vergeten te vermelden
Fotoboek knopje is er tochquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:12 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik gok foto's van game-sletjes
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:12 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik gok foto's van game-sletjes
Hebben 'wij' een internetcafé dan ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:39 schreef Brilaap het volgende:
Ik ken een internetcafe in Leeuwarden en daar spelen regelmatig (lees: elke fukcing dag) een paar vrouwen de volgende games: WoW, Warcraft Frozen Trone, CS 1.6, etc. En ik speel geen CS 1.6 tegen ze, want dat verlies ik dik. Eén van hun heeft een eigen clan, server, etc. En ze zien er ook nog wel aardig uit.
hattrick, heeft hier zijn eigen topicsquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:56 schreef jorryt het volgende:
Gespeeld:
Omerta
en nog wat troep
Speel:
Rose Online
Hattrick
Online dan...
Die over de kelders, daar zit nu een kledingzaak. Tenminste, je bedoelt die naast de Maxx zat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:34 schreef mordradead het volgende:
in leeuwarden zitten er zelfs 2 (voor zover ik weet) een bij over de kelders of hoe dat in hemelsnaam heet en eentje op de schrans, die is beroemd en berucht want daar zit long altijd boven te spelen
Een blauwe maandag? ROFLquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:14 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die over de kelders, daar zit nu een kledingzaak. Tenminste, je bedoelt die naast de Maxx zat?
Er heeft ook nog een blauwe maandag eentje aan het einde van de voorstreek (bij Hoeksterend) gezeten, dat weet ik wel![]()
En de Schrans, daar kom ik nooit langs... weer wat geleerd![]()
Beetje ontopic : deze gameslet kan niet op de WoW server komen![]()
ben zelf ook helemaal weg van ET. der bestaat gewoon bijna niks betersquote:
WoW is best een hartstikke tof spel, maar het is slechts voor de high budget gamer, en dat ben ik nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:53 schreef Xinouth het volgende:
Okay, WoW gespeeld en ben nu verslaafdLeuk spel
Ik ken het internetcafe, we hebben daar 2 CoD LAN's gespeeld, maar die zien er inderdaad niet zo verkeerd uit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:39 schreef Brilaap het volgende:
Ik ken een internetcafe in Leeuwarden en daar spelen regelmatig (lees: elke fukcing dag) een paar vrouwen de volgende games: WoW, Warcraft Frozen Trone, CS 1.6, etc. En ik speel geen CS 1.6 tegen ze, want dat verlies ik dik. Eén van hun heeft een eigen clan, server, etc. En ze zien er ook nog wel aardig uit.
Ja en ik heb die gehostquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ken het internetcafe, we hebben daar 2 CoD LAN's gespeeld, maar die zien er inderdaad niet zo verkeerd uit.
Wat is de naam, brilaap en hoe zie je eruit?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:41 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja en ik heb die gehost. Remember me
.
Nou echt lang heeft ie d'r niet gezetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Een blauwe maandag? ROFL!!! Die is verhuisd naar de Grote Hoogstraat.
Ik speel de laatste tijd niet zo heel erg vaak mere (oorzaak : WoWquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ben zelf ook helemaal weg van ET. der bestaat gewoon bijna niks beters![]()
maare, op welke servers speel je het meest???
ET is een verdomde goed spel en het is nog gratis ook, en dat kan ik niet van alle games zeggenguild wars is trouwens ook nog wel tof, maar ET is onverslaanbaar
sjees wat een geslijm en gelul is dit zeg![]()
![]()
Ik heb bij jullie in de clan gespeeld. Aka smokeyquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat is de naam, brilaap en hoe zie je eruit?
Oh dat is een andere. Een loser internetcafequote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:30 schreef Serinde het volgende:
[..]
Nou echt lang heeft ie d'r niet gezeten![]()
Ik bedoel die aan het einde hè, met ramen aan de noorderweg zeg maar
Oke, dan heb je ook vreselijk vaak meegedaan. Maar ja, je vergeet soms wat dingen he.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:50 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik heb bij jullie in de clan gespeeld. Aka smokey![]()
.
Een half jaartjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oke, dan heb je ook vreselijk vaak meegedaan. Maar ja, je vergeet soms wat dingen he.
Haha, tot nu toe mag ik op het account van m'n vriend spelen. Hij heeft zoiets van als ik toch niet speel is het zonde van het geld, nu wordt het tenminste gebruiktquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:51 schreef JumperJack het volgende:
[..]
WoW is best een hartstikke tof spel, maar het is slechts voor de high budget gamer, en dat ben ik nietlol
Ahwquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:13 schreef maan het volgende:
Ik speel al 5 jaar quake3 online das wel heel erg verslaafend
die loempia vouwer laat zijn uitkering direct op hun rekening stortenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:21 schreef mordradead het volgende:
dit is nu een verkapt praat hier over leeuwarder internet cafe's topic... die op de schrans (videothuis) is toch mijn favoriet, Long ik altijd zo verdiept in z'n spelletje dat je een aantal uren kan blijven zitten voor de prijs van een uurtje... toch kom ik er tegenwoordig niet meer
Dat zie je niet vaakquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:09 schreef Cheiron het volgende:
Niet dat ik mn vriendin slet noem, maar wij hebben besloten 1 kamer in ons nieuwe huis de "gamekamer" te maken. Bankje erin, misschien een klein koelkastje. Grote ouwe TV en alle consoles.
Wat is ze toch lief
Nee jij zal er vast lekker uitzienquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:39 schreef Rikoko het volgende:
vaak zijn 'gamesletjes' lelijke wezens
example: Kijk maar in veronica magazine waar dan 'girls' worden geïnterviewd.
snap ook niet waarom ze meer respect krijgen van ons...
Dat is Luna onze labrador pup lief hequote:
waarom zouden vrouwen minder goed kunnen gamen dan mannen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:51 schreef Fathom het volgende:
Bij socom is er een clan puur voor vrouwen met de naam "Red Sonja's" ze staan nog in de top50 ook
Pcies. Ik denk dat het mannen meer trekt en daarom zullen zij het vaker spelen en beter zijn, maar ook omdat er bijna alleen maar mannen gamen zie je door de harige bomen het lekkere vrouwenbosje nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
waarom zouden vrouwen minder goed kunnen gamen dan mannen?
Ja dat is echt geinig ze zijn heul fanatiek!! Leuke uitdagingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:21 schreef Catch22- het volgende:
ik vind het altijd een beetje eng als vrouwen kunnen gamenMaar het is wel lachen om op een console te gamen met vrouwen. Ze kunnen hun woede meestal niet beperken omdat ze toch fanatieker zijn
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:09 schreef Cheiron het volgende:
Niet dat ik mn vriendin slet noem, maar wij hebben besloten 1 kamer in ons nieuwe huis de "gamekamer" te maken. Bankje erin, misschien een klein koelkastje. Grote ouwe TV en alle consoles.
Wat is ze toch lief
quote:
TROMMELS!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:25 schreef ivetje het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In het zwarte kastje onder de tv staat een NES/SNES/N64/GC en op de plank liggen de ds en de sp nog
En op de 1e foto in het kastje wat er hangt staan een berg games voor alle consoles
Idd, met meer mensen is het veel leukerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:07 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Donkey Konga 2, maar er komen zeker meer bongo's want het is echt zo leuk om dat met een paar mensen te doen!
waar ken ik dat vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:27 schreef ivetje het volgende:
Idd, met meer mensen is het veel leukerWij zaten pas geleden met 4en te trommelen, om 1 uur 's nachts in onze flat
Ik ook, speel sinds 2 weken weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:07 schreef inkie1010 het volgende:
Ben ook voor de 100ste keer weer verslaafd aan Diablo 2 geraakt
Ben er tot nu toe ÉÉNTJE tegengekomen, voor de rest was het huilen met de pet af/op/getiltquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:39 schreef jimjim1983 het volgende:
ik moet de eerste mooie vrouw nog tegenkomen die fanatiek gamed.
Fanquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:39 schreef hbootsman het volgende:
maar ben ook wel groot van van me Nintendo DS![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |