quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:14 schreef jercovski het volgende:
moeten natuurlijk wel sletterige foto's geplaatst worden
En die hebben meiden niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:18 schreef jercovski het volgende:daar heb je een leet pwnage haxxor game machine nodig
? watskeburt?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:56 schreef Steeven het volgende:
Ik speel momenteel niets meer.
Op zo af en toe een potje BF2 vind ik alles saai eigenlijk.quote:
Strolie's column niet al te serieus nemen he?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:56 schreef Steeven het volgende:
Op zo af en toe een potje BF2 vind ik alles saai eigenlijk.
De echtgenotes van twee van mijn collega's zijn redelijk fanatieke WoW-speelsters.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:58 schreef Overlast het volgende:
Sprak laatst met een vrouw van 40 die vaak tot 3 uur 's nachts World of warcraft speelt.
Oja! Die was ik vergetenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:33 schreef mordradead het volgende:
mijn zus ooken the sims uiteraard ook
Ben jij een vrouw?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:56 schreef Steeven het volgende:
Ik speel momenteel niets meer.
PS2 :quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:43 schreef Junkie het volgende:
Zouden de dames die in dit topic komen mij nog wat meer tips willen geven op console gebied.
Gamecube
Super Monkey Ball
Super Monkey Ball 2
Super Mario Sunshine
Mario Kart Double Dash
Luigi's Mansion
Mario Party
Urbz
Playstation 2
Super Monkey Ball Deluxe
??
XBOX
Super Monkey Ball Deluxe
??
Als je live hebt moet je HALO 2 kopenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:43 schreef Junkie het volgende:
Zouden de dames die in dit topic komen mij nog wat meer tips willen geven op console gebied.
XBOX
Super Monkey Ball Deluxe
??
Ik mis ook een beetje de naaktfoto's.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:30 schreef Rikoko het volgende:
wat heeft dit eigenlijk met game sletjes te maken?
Ze staan toch bij beide?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:46 schreef ivetje het volgende:
harvest moon wel op de GBA maar niet op de GC?? Dat vraagt om uitleg...
Jemig, poep in mijn ogen hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:48 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ze staan toch bij beide?
Jeetje HELP ik ben Kirby helemaal vergeten te vermelden
Fotoboek knopje is er tochquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:12 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik gok foto's van game-sletjes
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:12 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik gok foto's van game-sletjes
Hebben 'wij' een internetcafé dan ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:39 schreef Brilaap het volgende:
Ik ken een internetcafe in Leeuwarden en daar spelen regelmatig (lees: elke fukcing dag) een paar vrouwen de volgende games: WoW, Warcraft Frozen Trone, CS 1.6, etc. En ik speel geen CS 1.6 tegen ze, want dat verlies ik dik. Eén van hun heeft een eigen clan, server, etc. En ze zien er ook nog wel aardig uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |