Nee, daar verbaasde ik me al over dat niemand dat had gevraagd!quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, wat geweldig!Enneh... Wat heeft dat alles bij elkaar nou gekost? Of staat dat al ergens?
Ja, idd. Maar ik heb heel veel vooronderzoek gedaan, veel online gekeken, veel winkels bezocht (schandalig sommige zaken, dan had de totale rekening zeker op het drie- misschien wel viervoudige uitgekomen wanneer we daar hadden gekocht!).quote:
Mooi tegels zijn idd belachelijk duur. De mijne komen bij de Gamma vandaan. Bij een speciaalzaak waren de tegels soms wel tienmaal zo duur.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:48 schreef bianca en michael het volgende:
Ja, idd. Maar ik heb heel veel vooronderzoek gedaan, veel online gekeken, veel winkels bezocht (schandalig sommige zaken, dan had de totale rekening zeker op het drie- misschien wel viervoudige uitgekomen wanneer we daar hadden gekocht!).
Op tegels hebben we héél erg bezuinigd, wanneer we op onze smaak waren afgegaan waren we alleen voor de tegels al zo'n 5 à 6000 euro kwijt geweest. Nu hebben we ze bij de Praxis gehaald in de week van 20% korting op alle tegels en waren we voor 1050 euro helemaal klaar.
Dat ligt natuurlijk aan het gebruik! Wanneer je 'm 10 uur achter elkaar het later laat verwarmen natuurlijk wel. Verder is zijn vermogen 'gewoon'. Wanneer ik er in ga bubbel ik 10 minuten en verder dobber ik er gewoon lekker in met enkel de radio in het bad aan (en evt. de verlichting er in).quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:37 schreef Koningin het volgende:
Het ziet er harstikke mooi uit!!
Dalijk nog de accessoires en dan is het helemaal af.
Tegels zijn inderdaad erg duur, kun je beter bij de bouwzaken kopen. Trouwens, jullie hadden ook een groot oppervlakte wat dat betreft.
Even nog een vraag over het bad: door die site van de badenmarkt (en de redelijke prijzen) willen we er ook eens gaan kijken. Maar is zo'n bad niet duurder aan stroom of iets dergelijks?
op www.badenmarkt.nl staat het hele assortiment zoals wij het ook in de showrooms hebben gezien.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef Schimmetje het volgende:
Heeft die badenmarkt ook normale douches en baden of alleen luxe spullen?
Nou hè, niet te geloven hoe duur!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:21 schreef Hork het volgende:
Ziet er erg mooi uit zeg![]()
Heb in juli in ons nieuwe huis de badkamer geheel vervangen en een whirlpool via www.ligbaden.com besteld. Was ook redelijk geprijsd en ze hebben ook gewone baden.
Tot nu toe tevreden over. Tegelwerk is inderdaad schreeuwend duur zeg; was eigenlijk de grootste kostenpost.
Het is dus niet zoiets als een waterbed wat echt stroom vreet?? Daar heb ik nl. geen zin in. Energierekening is al hoog genoegquote:Op donderdag 3 november 2005 14:07 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan het gebruik! Wanneer je 'm 10 uur achter elkaar het later laat verwarmen natuurlijk wel. Verder is zijn vermogen 'gewoon'. Wanneer ik er in ga bubbel ik 10 minuten en verder dobber ik er gewoon lekker in met enkel de radio in het bad aan (en evt. de verlichting er in).
Alle technische wetenswaardigheden staan er op de site bij vermeld en nee, gewoon 230.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:38 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het is dus niet zoiets als een waterbed wat echt stroom vreet?? Daar heb ik nl. geen zin in. Energierekening is al hoog genoeg![]()
Heb je er extra krachtbronnen voor nodig, ander voltage ofzo?
OK, danke.quote:Op vrijdag 4 november 2005 05:51 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Alle technische wetenswaardigheden staan er op de site bij vermeld en nee, gewoon 230.
*Sorry voor de korte reactie, ik ben zo vroeg vlak voor mijn werk niet echt op mijn qui vive...*quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:08 schreef Koningin het volgende:
[..]
OK, danke.
Als ik naar de winkel toe ga, dan zal ik het ook zeker vragen.
Dank je!quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:13 schreef Nirak het volgende:
Het ziet er allemaal prachtig uit! Wat moet er nog allemaal gebeuren (behalve een keer poetsen inderdaad) voordat het gebruiksklaar is?
Dank je wel voor de tips!quote:Op maandag 14 november 2005 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een leuk topichet is heel mooi geworden. Nog even over dat schoonmaken, wij hebben een hele grote badkamer, dat ga ik dus echt niet allemaal poetsen he? Wat je kunt doen is de tegeltjes in het douchegedeelte met een soort blanke autowax inwrijven (wel oppoetsen tot het weer glimt
) op die manier drupt het water goed langs je tegeltjes en heb je minder snel last van kalkaanslag. De glazen gedeeltes gewoon met schoonmaakazijn (puur) flink natmaken en dan met een trekker of zeemvel erover, (bijna) streeploos. Het beste is om het direkt na het badderen of douchen goed droog te maken allemaal. Je wilt toch niet na 1 jaar al met kalkvlekken op je kranen zitten he? Zo heb je langer plezier van je badkamer en het ziet er elke keer netjes en schoon uit, vooral met een verse badkamer wil iedereen die zien natuurlijk
Hé, gefeliciteerd en we wachten op de foto's!!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:10 schreef Koningin het volgende:
We zijn gister ook bij de badenmarkt geweest en met een whirlpool naar huis gegaan
Wel maar een 1-persoons (kunt er wel met 2-en in), vanwege onze kleine badkamer. Maar wel heel erg leuk !!!
Dat duurt nog even, beginnen pas rond maart.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:41 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Hé, gefeliciteerd en we wachten op de foto's!!!!!
we zullen spoedig weer wat foto's plaatsen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben overigens wel erg benieuwd naar de leefbaarheid van jullie badkamer.
Hangen de plankjes er al?
Wat voor een accesoires hebben jullie? Qua handdoeken etc?
Dankjewel, het heeft geen haast, hoor, maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt met dit topicquote:Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
we zullen spoedig weer wat foto's plaatsen.
Maandje of wat verder... hoe is het eind resultaat?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef bianca en michael het volgende:
we zullen spoedig weer wat foto's plaatsen.
Heb je daar ook al wat meer details over? Topicje of zo?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:44 schreef Koningin het volgende:
jammer dat we gaan verhuizen
Nee, we gaan ook verder niets doen in het huis.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je daar ook al wat meer details over? Topicje of zo?
Badenmarkt en nog eentje (zitten volgens mij ergens bij Apeldoorn , weet de naam niet meer) verkoopt alleen maar(oost europese/chinese) troep , het kost niks , maar het is ook niksquote:Op maandag 5 maart 2007 12:10 schreef Leipo666 het volgende:
Als je op internet zoekt op badenmarkt en ervaringen kom ik nou niet echt al te beste verhalen tegen.
Hoe is dat met jullie? nog steeds tevreden over de whirlpool? niet teveel herrie van de pomp enzo?
zelf ben ik opzoek naar een whirlpool/stoomcabine combi en badenmarkt komt dan in beeld als 1 van de goedkoopste met hun Oceana merk, maar ik heb natuurlijk geen zin om 2000+ euro's uit te geven aan iets wat wellicht binnen de korste keren alweer kapot is...
btw: hebben jullie een aparte stroomgroep aan moeten leggen voor de whirlpool?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |