abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31809240
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Oh, wat geweldig! Enneh... Wat heeft dat alles bij elkaar nou gekost? Of staat dat al ergens?
Nee, daar verbaasde ik me al over dat niemand dat had gevraagd!

Aan materiaal heeft het bij elkaar zo'n 7000 euro gekost, aan loon hangt er natuurlijk vanaf wie het doet, doe je veel zelf, familie/vrienden en als je iemand extern hebt wat je met diegene afspreekt...
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_31809286
Oh, dat valt me erg mee.
pi_31809419
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, dat valt me erg mee.
Ja, idd. Maar ik heb heel veel vooronderzoek gedaan, veel online gekeken, veel winkels bezocht (schandalig sommige zaken, dan had de totale rekening zeker op het drie- misschien wel viervoudige uitgekomen wanneer we daar hadden gekocht!).

Op tegels hebben we héél erg bezuinigd, wanneer we op onze smaak waren afgegaan waren we alleen voor de tegels al zo'n 5 à 6000 euro kwijt geweest. Nu hebben we ze bij de Praxis gehaald in de week van 20% korting op alle tegels en waren we voor 1050 euro helemaal klaar.
pi_31809586
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:48 schreef bianca en michael het volgende:
Ja, idd. Maar ik heb heel veel vooronderzoek gedaan, veel online gekeken, veel winkels bezocht (schandalig sommige zaken, dan had de totale rekening zeker op het drie- misschien wel viervoudige uitgekomen wanneer we daar hadden gekocht!).

Op tegels hebben we héél erg bezuinigd, wanneer we op onze smaak waren afgegaan waren we alleen voor de tegels al zo'n 5 à 6000 euro kwijt geweest. Nu hebben we ze bij de Praxis gehaald in de week van 20% korting op alle tegels en waren we voor 1050 euro helemaal klaar.
Mooi tegels zijn idd belachelijk duur. De mijne komen bij de Gamma vandaan. Bij een speciaalzaak waren de tegels soms wel tienmaal zo duur.
pi_31830123
Het ziet er harstikke mooi uit!!
Dalijk nog de accessoires en dan is het helemaal af.
Tegels zijn inderdaad erg duur, kun je beter bij de bouwzaken kopen. Trouwens, jullie hadden ook een groot oppervlakte wat dat betreft.

Even nog een vraag over het bad: door die site van de badenmarkt (en de redelijke prijzen) willen we er ook eens gaan kijken. Maar is zo'n bad niet duurder aan stroom of iets dergelijks?
pi_31910717
Heeft die badenmarkt ook normale douches en baden of alleen luxe spullen?
pi_31927480
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 08:37 schreef Koningin het volgende:
Het ziet er harstikke mooi uit!!
Dalijk nog de accessoires en dan is het helemaal af.
Tegels zijn inderdaad erg duur, kun je beter bij de bouwzaken kopen. Trouwens, jullie hadden ook een groot oppervlakte wat dat betreft.

Even nog een vraag over het bad: door die site van de badenmarkt (en de redelijke prijzen) willen we er ook eens gaan kijken. Maar is zo'n bad niet duurder aan stroom of iets dergelijks?
Dat ligt natuurlijk aan het gebruik! Wanneer je 'm 10 uur achter elkaar het later laat verwarmen natuurlijk wel. Verder is zijn vermogen 'gewoon'. Wanneer ik er in ga bubbel ik 10 minuten en verder dobber ik er gewoon lekker in met enkel de radio in het bad aan (en evt. de verlichting er in).
pi_31927502
quote:
Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef Schimmetje het volgende:
Heeft die badenmarkt ook normale douches en baden of alleen luxe spullen?
op www.badenmarkt.nl staat het hele assortiment zoals wij het ook in de showrooms hebben gezien.
pi_31927939
Ziet er erg mooi uit zeg

Heb in juli in ons nieuwe huis de badkamer geheel vervangen en een whirlpool via www.ligbaden.com besteld. Was ook redelijk geprijsd en ze hebben ook gewone baden.
Tot nu toe tevreden over. Tegelwerk is inderdaad schreeuwend duur zeg; was eigenlijk de grootste kostenpost.
pi_31929880
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:21 schreef Hork het volgende:
Ziet er erg mooi uit zeg

Heb in juli in ons nieuwe huis de badkamer geheel vervangen en een whirlpool via www.ligbaden.com besteld. Was ook redelijk geprijsd en ze hebben ook gewone baden.
Tot nu toe tevreden over. Tegelwerk is inderdaad schreeuwend duur zeg; was eigenlijk de grootste kostenpost.
Nou hè, niet te geloven hoe duur!

Op ligbaden.com hadden wij eigenlijk in eerste instantie speciaalbad Milaan willen bestellen, maar die kostte zonder bubbels e.d. hetzelfde als het bad dat we nu hebben! Desalniettemin vind ik het nog steeds een práchtig bad!
pi_31930277
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:07 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Dat ligt natuurlijk aan het gebruik! Wanneer je 'm 10 uur achter elkaar het later laat verwarmen natuurlijk wel. Verder is zijn vermogen 'gewoon'. Wanneer ik er in ga bubbel ik 10 minuten en verder dobber ik er gewoon lekker in met enkel de radio in het bad aan (en evt. de verlichting er in).
Het is dus niet zoiets als een waterbed wat echt stroom vreet?? Daar heb ik nl. geen zin in. Energierekening is al hoog genoeg

Heb je er extra krachtbronnen voor nodig, ander voltage ofzo?
pi_31950568
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:38 schreef Koningin het volgende:

[..]

Het is dus niet zoiets als een waterbed wat echt stroom vreet?? Daar heb ik nl. geen zin in. Energierekening is al hoog genoeg

Heb je er extra krachtbronnen voor nodig, ander voltage ofzo?
Alle technische wetenswaardigheden staan er op de site bij vermeld en nee, gewoon 230.
pi_31950896
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 05:51 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Alle technische wetenswaardigheden staan er op de site bij vermeld en nee, gewoon 230.
OK, danke.
Als ik naar de winkel toe ga, dan zal ik het ook zeker vragen.
pi_31963566
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 08:08 schreef Koningin het volgende:

[..]

OK, danke.
Als ik naar de winkel toe ga, dan zal ik het ook zeker vragen.
*Sorry voor de korte reactie, ik ben zo vroeg vlak voor mijn werk niet echt op mijn qui vive...*
pi_32200072
Het ziet er allemaal prachtig uit! Wat moet er nog allemaal gebeuren (behalve een keer poetsen inderdaad) voordat het gebruiksklaar is?
  maandag 14 november 2005 @ 16:45:10 #216
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32261786
Wat een leuk topic het is heel mooi geworden. Nog even over dat schoonmaken, wij hebben een hele grote badkamer, dat ga ik dus echt niet allemaal poetsen he? Wat je kunt doen is de tegeltjes in het douchegedeelte met een soort blanke autowax inwrijven (wel oppoetsen tot het weer glimt ) op die manier drupt het water goed langs je tegeltjes en heb je minder snel last van kalkaanslag. De glazen gedeeltes gewoon met schoonmaakazijn (puur) flink natmaken en dan met een trekker of zeemvel erover, (bijna) streeploos. Het beste is om het direkt na het badderen of douchen goed droog te maken allemaal. Je wilt toch niet na 1 jaar al met kalkvlekken op je kranen zitten he? Zo heb je langer plezier van je badkamer en het ziet er elke keer netjes en schoon uit, vooral met een verse badkamer wil iedereen die zien natuurlijk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_32261978
Mooie en luxe badkamer!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_32279147
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 11:13 schreef Nirak het volgende:
Het ziet er allemaal prachtig uit! Wat moet er nog allemaal gebeuren (behalve een keer poetsen inderdaad) voordat het gebruiksklaar is?
Dank je!

Op dit moment moeten de deuren nog afgelakt worden en de grepen moeten er nog op. In de inbouwkast moeten de planken nog op maat gezaagd worden en er in gehangen, maar het belangrijkste is dat de radiatoren het nog niet doen, in de te worden slaapkamer ernaast moeten de radiatoren ook eerst opgehangen worden. Het bad hebben we nu al wel een paar keer gebruikt (dan is het niet zo erg wanneer het een beetje frisjes is in de badkamer behalve dan weer wanneer je er uit stapt ) alleen douchen doen we dus nog wel in de 'oude' badkamer. Onze werklui gaan begin 2006 weer verder, o.a. dus aan onze nieuw te worden slaapkamer en de 2e wc naast de badkamer.
pi_32279164
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een leuk topic het is heel mooi geworden. Nog even over dat schoonmaken, wij hebben een hele grote badkamer, dat ga ik dus echt niet allemaal poetsen he? Wat je kunt doen is de tegeltjes in het douchegedeelte met een soort blanke autowax inwrijven (wel oppoetsen tot het weer glimt ) op die manier drupt het water goed langs je tegeltjes en heb je minder snel last van kalkaanslag. De glazen gedeeltes gewoon met schoonmaakazijn (puur) flink natmaken en dan met een trekker of zeemvel erover, (bijna) streeploos. Het beste is om het direkt na het badderen of douchen goed droog te maken allemaal. Je wilt toch niet na 1 jaar al met kalkvlekken op je kranen zitten he? Zo heb je langer plezier van je badkamer en het ziet er elke keer netjes en schoon uit, vooral met een verse badkamer wil iedereen die zien natuurlijk
Dank je wel voor de tips!
pi_32279171
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:54 schreef Oblivion het volgende:
Mooie en luxe badkamer!
Dank je !
pi_33530405
We zijn gister ook bij de badenmarkt geweest en met een whirlpool naar huis gegaan
Wel maar een 1-persoons (kunt er wel met 2-en in), vanwege onze kleine badkamer. Maar wel heel erg leuk !!!
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:41:31 #222
58666 Blur
Wat zeg je?
pi_33533623
Erg gave badkamer
pi_33577875
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:10 schreef Koningin het volgende:
We zijn gister ook bij de badenmarkt geweest en met een whirlpool naar huis gegaan
Wel maar een 1-persoons (kunt er wel met 2-en in), vanwege onze kleine badkamer. Maar wel heel erg leuk !!!
Hé, gefeliciteerd en we wachten op de foto's!!!!!
pi_33580883
Ik ben overigens wel erg benieuwd naar de leefbaarheid van jullie badkamer.
Hangen de plankjes er al?
Wat voor een accesoires hebben jullie? Qua handdoeken etc?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_33618686
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:41 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Hé, gefeliciteerd en we wachten op de foto's!!!!!
Dat duurt nog even, beginnen pas rond maart.
pi_33620545
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben overigens wel erg benieuwd naar de leefbaarheid van jullie badkamer.
Hangen de plankjes er al?
Wat voor een accesoires hebben jullie? Qua handdoeken etc?
we zullen spoedig weer wat foto's plaatsen.
pi_33620755
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Dankjewel, het heeft geen haast, hoor, maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt met dit topic
  maandag 2 januari 2006 @ 15:00:57 #228
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36004374
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef bianca en michael het volgende:
Maandje of wat verder... hoe is het eind resultaat?

(Ik ben helemaaaaal niet nieuwschierig )
pi_36013752
Onze whirlpool is trouwens ook gearriveerd!!
Alleen moet nog alles geplaatst gaan worden. We zijn nu bezig met leidingen verleggen enzo.
pi_36108898
Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het er "ingericht" uitziet!
  Moderator vrijdag 17 maart 2006 @ 18:19:54 #232
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_37304564
Zo, dan nu toch eindelijk de finale foto's! De laatste 3 foto's zijn van het toilet naast de badkamer die ook bijna af is!

pi_37304629
Zo

Is dat even mooi geworden!
Jullie mogen hier trots op zijn hoor
  woensdag 26 april 2006 @ 10:23:44 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37304734
Mooi!
Het duurt even maar dan heb je ook wat zeg! Echt super! En die kast met dé deur is trouwens ook echt leuk! Heel modern maar een mooie combi met de oude dingen!
pi_37304874
Hallo! Mag ik even!

Ziet er heel goed uit!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_37305204
Dat ziet er heel gaaf uit zeg!!

Onze whirlpool is ook al actief
jammer dat we gaan verhuizen
pi_37305209
Ooh wat mooi!

Kan zo in een brochure.
  woensdag 26 april 2006 @ 11:48:15 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37306982
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:44 schreef Koningin het volgende:
jammer dat we gaan verhuizen
Heb je daar ook al wat meer details over? Topicje of zo?
pi_37312950
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heb je daar ook al wat meer details over? Topicje of zo?
Nee, we gaan ook verder niets doen in het huis.
  Moderator woensdag 26 april 2006 @ 17:15:45 #242
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_37316620
Prachtige foto's ze zouden zo uit een willekeurige reclamefolder kunnen komen
Werkelijk prachtig !!!; heel wat anders dan dat iele 3m² grote badkamer hier

Stik jaloers is
pi_37320996
Woehoe wat enorm mooi en romantisch!
Geweldig gedaan!
  woensdag 26 april 2006 @ 20:16:35 #244
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_37322209
Mooi geworden zeg
Ik zal alleen ff de sticker van de toiletpot afhalen
Ik ben inmiddels overleden
pi_37334944
Enorm bedankt voor de complimenten allemaal ! Ik zal het ook aan de klussers doorgeven!
  donderdag 27 april 2006 @ 08:03:17 #246
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37334984
Prachtig!!!
Die wastafels!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:29:56 #247
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_45629835
Tja leuk al dat glas, maar daar heb je wel een schoonmaakster bij nodig
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_46936062
Als je op internet zoekt op badenmarkt en ervaringen kom ik nou niet echt al te beste verhalen tegen.
Hoe is dat met jullie? nog steeds tevreden over de whirlpool? niet teveel herrie van de pomp enzo?

zelf ben ik opzoek naar een whirlpool/stoomcabine combi en badenmarkt komt dan in beeld als 1 van de goedkoopste met hun Oceana merk, maar ik heb natuurlijk geen zin om 2000+ euro's uit te geven aan iets wat wellicht binnen de korste keren alweer kapot is...

btw: hebben jullie een aparte stroomgroep aan moeten leggen voor de whirlpool?

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  maandag 5 maart 2007 @ 12:56:11 #249
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_46937399
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:10 schreef Leipo666 het volgende:
Als je op internet zoekt op badenmarkt en ervaringen kom ik nou niet echt al te beste verhalen tegen.
Hoe is dat met jullie? nog steeds tevreden over de whirlpool? niet teveel herrie van de pomp enzo?

zelf ben ik opzoek naar een whirlpool/stoomcabine combi en badenmarkt komt dan in beeld als 1 van de goedkoopste met hun Oceana merk, maar ik heb natuurlijk geen zin om 2000+ euro's uit te geven aan iets wat wellicht binnen de korste keren alweer kapot is...

btw: hebben jullie een aparte stroomgroep aan moeten leggen voor de whirlpool?

Badenmarkt en nog eentje (zitten volgens mij ergens bij Apeldoorn , weet de naam niet meer) verkoopt alleen maar(oost europese/chinese) troep , het kost niks , maar het is ook niks

/edit whirlpools moeten altijd op een aparte groep

[ Bericht 7% gewijzigd door Enchanter op 05-03-2007 13:11:45 ]
  maandag 5 maart 2007 @ 13:08:29 #250
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_46937794
Oh ja die andere is tempoline.nl , net zulke bagger als badenmarkt.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: