ben je de presentator van die nieuwe EO quiz "Superlink" ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
beetje wild boven op en zij-en achterkant wat korter
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Steuntrekster , beetje van mijn zuur betaalde belastingcenten....
Wat had je gedaan dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:16 schreef DIGGER het volgende:
Kreeg gisteren trouwens de definitieve (kopie) factuur van de schade aan mijn auto van 3 weken terug: 7300 Euro. Best focking veel, terwijl het ongeluk op zich mee viel.
Ik niks, stond gewoon geparkeerd, maar een passerende vrachtwagen met kraan had z'n steunpoten niet goed vastzitten, door de bolling van de weg en het hobbelige wegdek schoof die dus steeds verder naar buiten, mistte de naast me geparkeerde Corolla, want die is wat korter dan m'n auto, en ramde mijn auto vol op de rechter achterkant.quote:
Meid, kom van die kast af.quote:
* afklimtquote:
Ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Als ik smilies gebruik haal ik direct de kracht uit m'n opmerking en zou je niet op de kast zitten.
vandaar.
Maar zou je nu wel willen stoppen met internetten, want je electriciteitsrekening wens ik niet te financierenquote:
Online solliciteren en vacaturesites bekijken enzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar zou je nu wel willen stoppen met internetten, want je electriciteitsrekening wens ik niet te financieren
Had je toch de buurman moeten hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Godverkolere!
Zojuist bij mezelf ingebroken...
nee de nieuwe presentator van Studio Sportquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
ben je de presentator van die nieuwe EO quiz "Superlink" ?
Nee had mezelf buitengeslotenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Had je toch de buurman moeten hebben
das niet leuk...quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:16 schreef DIGGER het volgende:
Kreeg gisteren trouwens de definitieve (kopie) factuur van de schade aan mijn auto van 3 weken terug: 7300 Euro. Best focking veel, terwijl het ongeluk op zich mee viel.
ik jaloers is.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:41 schreef appelsientje het volgende:
Mijn foto's van gister avond (TROS muziekfeest)
Toch best tof dat backstage
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi pijpbekkie sienquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:41 schreef appelsientje het volgende:
Mijn foto's van gister avond (TROS muziekfeest)
Toch best tof dat backstage
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:50 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ik jaloers is.....
denkt aan BELLE en het beest
Nee, het is gewoon een kutdag...quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een klotedag nieuws, iemand nog wat vrolijks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |