Als je niet zou blowen had je over 20 jaar met Maud mogen trouwenquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:36 schreef JaWi het volgende:
Ik denk dat sommige personen en instellingen in nederland daar anders over denken Bjoro.
Ze gaan idd mijn voordeur schilderen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt niet wakker van de schilders Tong!
het is de borst Tong, niet de fles !quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:36 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers en Bjoro, suces om half vijf als je de fles gaat geven.
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:59 schreef numero_uno het volgende:
Het is de hele avond eigenlijk vrij fris geweest... trui was toch wel nodig
en op de waalkade sta je ook nog eens flink in de wind, gelukkig was het bij de matrixx druk en dus warm tussen de mensenquote:Op donderdag 21 juli 2005 04:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi zo
Ik heb ook geen zon gezien
nouja, naar aanleiding van de 4 daagse van Nijmegen zijn in Nijmegen de 4daagse feesten. Die begonnen afgelopen zaterdag en duren tot aanstaande vrijdag (dan zijn ook alle lopers in de stad) overal zijn podia. kortweg kun je zeggen dan in ongeveer 1 vierkante kilometer in één week 1 miljoen mensen langs komen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 04:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi zo eend.
Was het een soort van 10-days-off net als in Belgie oid?
Massa'squote:Op donderdag 21 juli 2005 04:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, de vierdaagse is natuurlijkHelemaal niet bij nagedacht.
Dan is er inderdaad wel veel volk in de stad. Nog leuke vrouwen?
de vrouwen vanavondquote:Op donderdag 21 juli 2005 04:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, de vierdaagse is natuurlijkHelemaal niet bij nagedacht.
Dan is er inderdaad wel veel volk in de stad. Nog leuke vrouwen?
jij mag morgenavond weer weken he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |