Ligt eraan welk leerjaar je zit en hoe braaf jij je boeken meeneemt. Ik had af en toe echt wel een tas van 25/30 kg. Niet vaak hoor. En we hadden kluisjes waar je ze tijdelijk in kon stoppen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:57 schreef Modwire het volgende:
[..]
Wat dacht je van in de buurt van 5 kg..![]()
tosti apparaat op schoolquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:19 schreef Repeat het volgende:
je boterhammen met kaas of ham in een of ander broodrooster/tostiijzer stoppen tijdens de les, waardoor het hele lokaal blauw kwam te staan van de rook. En stinken dat het deed.
De tosti's die eruit kwamen waren overigens best goed te doen.
quote:Stroopwafels in cd spelers van computers stoppen/
dat was een ding wat we toevallig gevonden hadden in een kast van een verzorging lokaal ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:31 schreef coz het volgende:
[..]
tosti apparaat op schooldamn wat een luxe
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:08 schreef Mr-Z het volgende:
Ooit een blikje naar iemands hoofd gesmeten, week schorsing
Duitse achternaamquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:44 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Zeker van duitse afkomst omdat je van die duitste grapjes hebt
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:05 schreef Heatseeker het volgende:
En 3x raden wat wij deden toen een pissige directeur het plein op kwam om te zeggen dat er niet met sneeuwballen gegooid mocht word.
man voor ckv moest je bij ons een map inleveren aan het eind van het jaar met alle verslagen van alle dingen die je hebt gedaan, zodra je dat niet deed, of dr iets ontbrak bleef je zitten, je moest alles inleveren bij je mentor en die zou het dan doorgeven naar de tetreffende leraar, dat leek mij dus een beetje rommelig, dus ik heb bij de leraar geklaagt dat mijn map nooit is aangekomenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Yeah right. Nooit verslagen inleveren, en dan toch maar een verhaaltje inleveren als ze gingen zeuren? Of bedoel je 'toch maar een verslag ingevelerd'?
Dat was wel in de eerste klas he, met alle woordenboeken erin. Maar ok, de schatting is misschien wat aan de hoge kant.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:57 schreef Modwire het volgende:
[..]
Wat dacht je van in de buurt van 5 kg..![]()
Oh ja, die lerares Frans had ook een keer de S.O. die we gemaakt hadden zoekgemaakt (zou het door ons komen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:41 schreef Dos37 het volgende:
proefwerken gejat.
Haha, ik ben onschuldig, maar bij ons houden de concierges hun hart vast als het gesneeuwd heeft, het duurt dan altijd 1 gesneuveld raam voordat er een verbod op sneeuwballen wordt uitgevaardigdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:05 schreef Heatseeker het volgende:
En 3x raden wat wij deden toen een pissige directeur het plein op kwam om te zeggen dat er niet met sneeuwballen gegooid mocht word.
Heb wel in het leerlingen systeem gezeten om mijn 'strafblad' in te korten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:56 schreef Bot13 het volgende:
Ik heb vorig jaar een poging gedaan om het school netwerk te hacken
En toen kon ik de cijfers veranderen, de achtergronden massaal wijzigen, internet uitzetten, etc etc.
Zegmaar alles wat je op de server (hoofdpc) zou kunnen doen.
En nee, ik heb niks veranderd, en hou je bekdat zou jij ook niet doen
Wij doen dat altijd met Marokkanen, eerst lekker sneeuwballen, en dan takken en stenen, altijd een groot feest.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:05 schreef Heatseeker het volgende:
wat een retard is dat dan. Bij ons zouden ze mooi een ander proefwerk geven hoor...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:46 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Oh ja, die lerares Frans had ook een keer de S.O. die we gemaakt hadden zoekgemaakt (zou het door ons komen?), en toen kregen we allemaal een tien. Past er misschien niet tussen, maar het was wel leuk.
Ik vind dit echt schandalig, dit heeft toch geen ene fuck met school te maken om zich er mee te bemoeien. Een vriend van me had dit ook met gewijzigde chatlogs. Wie geloven ze eerder, het altijd "gemene" jongetje of het "zielige" meisje.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:44 schreef Verstreujem het volgende:
Toen we weer terug in Nederland waren op school, kregen die vriend van mij en ik een melding van de conrector dat we bij hem moesten melden. Na een toch nog redelijk korte preek kregen we beide een brief mee naar huis waarin stond wat we gedaan hadden. Deze brief moest dan na het weekend ondertekend door onze ouders bij hem ingeleverd worden.
Ja maar de "vriendschap tussen de twee scholen was daardoor enigzins geschaad"quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:41 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Ik vind dit echt schandalig, dit heeft toch geen ene fuck met school te maken om zich er mee te bemoeien. Een vriend van me had dit ook met gewijzigde chatlogs. Wie geloven ze eerder, het altijd "gemene" jongetje of het "zielige" meisje.![]()
Geintjes zijn leuk, steekpartijen e.d. nietquote:Op zondag 31 juli 2005 13:29 schreef Casperrrr het volgende:
*lulverhaal*
Er staat ook, ZMOKquote:Op zondag 31 juli 2005 14:49 schreef Tique het volgende:
[..]
Geintjes zijn leuk, steekpartijen e.d. niet
Kamperschool zeker?
Ik zeg toch niet dat het leuk was?? Ik zeg dat dat aan de orde van de dag was. Ik had ook een kankerhekel aan die kutschool. En door die school kreeg ik ook een hekel aan ***********quote:Op zondag 31 juli 2005 14:49 schreef Tique het volgende:
[..]
Geintjes zijn leuk, steekpartijen e.d. niet
Kamperschool zeker?
ja dit vind ik dan niet grappig meer....quote:Op zondag 31 juli 2005 13:29 schreef Casperrrr het volgende:
Muhahahahaha wat hier allemaal beschreven word is kattenpis.
Ik zat op de Sprong in Maarsbergen op het terrein van internaat valkenheide. (nummer 1 op de zwarte lijst van ZMOK scholen)
Dat was pas hood life! Steekpartijen, meubelair door de ruiten (dagelijks) de auto jatten van het autotechnieklokaal, roken in de klas en de leraar ging jankend weg omdat ze er niks tegen kon doen, het toilet opgeblazen met een strijkerbom, afpersing op de school ernaast wat een reguliere school was, vechtpartijen met leraren (die waren retesterk bedenk ik me net) blowen was zelfs voor sommige mensen toegestaan in de pauze, de school telde 100 leerlingen en daarvan waren 10 meiden je kan dus wel nagaan hoe daar mee werd omgegaan, de kantine in de brand steken in de pauze (er mocht gerookt worden binnen in de kantine)![]()
![]()
![]()
We vonden haar toen wel geschikt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
wat een retard is dat dan. Bij ons zouden ze mooi een ander proefwerk geven hoor...
Ja, ik ben er zo 1.quote:En dan zijn er nog mensen die leraar op een middelbare school willen worden..
haha jij bent toch ook die pauper die dat geile dronken breezah sletje nie kon palen ?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:43 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het leuk was?? Ik zeg dat dat aan de orde van de dag was. Ik had ook een kankerhekel aan die kutschool. En door die school kreeg ik ook een hekel aan ***********
hahaha wat lachen we weer hard.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:41 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
haha jij bent toch ook die pauper die dat geile dronken breezah sletje nie kon palen ?
Dacht je dat je een alien was?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:48 schreef zijle het volgende:
In een dronken bui een SS teken in het gras gemaakt voor school
quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:52 schreef Dead-Doll het volgende:
We vroegen toestemming om te mogen praten in van die speakers, en zeiden toen zoiets van... dat ze bij de conciërge moesten komen omdat ze hun balletpakjes waren vergeten ofzo..
Zeker een tsjetsjeen of zo'n opgefokt zuiderlijk typetje?quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:31 schreef MMaRsu het volgende:
Wtf die russen die zijn echt allemaal gestoord joh! Ik ken er ook 3 die zijn ook zo raar bezig de hele tijd. 1 Van die lui moest zelfs een anti agressie cursus nemen toen hij in NL kwam
You have no idea...quote:
Dat herinnert me d'r aan hoe een ontzettend dikke jongen eens in de klas tijdens de les Duits opstond en uitriep:quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:55 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
- duits-boek vol hakenkruizen/whitepower/SS/nazi-troep gekalkt
Bij ons was het met de school van tevoren besproken, dus gewoon in de aula, geen politie, geen problemen. Ze deden het op een middag dat de onderbouw naar huis was en ze hadden een mannelijke en een vrouwelijke stripper en zo'n gek die in Eindhoven altijd iets over God staat te schreeuwen. Allebei de strippers haalden een student van het tegenovergestelde geslacht op het podium en deden een lapdance, alleen mocht de meid die vent betasten en daarentegen kreeg de jongen olie in z'n onderbroek gegoten van die vrouw.quote:-Een stripper inhuren voor de examenstunt, die vervolgens álles uittrekt. Het plein stond vol met bruggers en zelfs wat ouders. Filevorming voor de school omdat automobilisten ook keken vanaf de weg. Ze had haar tieten al ontbloot en wou toen net aan haar slipje beginnen. Met het moment dat ze haar vastpakten had ze haar slipje in haar hand. Dat heeft een hoop gezeik opgeleverd, maar het was het waard.
Vergéét die strippers. Hadden jullie die cultheld uit Eindhoven laten komen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 04:03 schreef Sessy het volgende:
[..]
Bij ons was het met de school van tevoren besproken, dus gewoon in de aula, geen politie, geen problemen. Ze deden het op een middag dat de onderbouw naar huis was en ze hadden een mannelijke en een vrouwelijke stripper en zo'n gek die in Eindhoven altijd iets over God staat te schreeuwen. Allebei de strippers haalden een student van het tegenovergestelde geslacht op het podium en deden een lapdance, alleen mocht de meid die vent betasten en daarentegen kreeg de jongen olie in z'n onderbroek gegoten van die vrouw.
Ja de school stond ook in Eindhoven (Lorentz Casimir aan de Celebeslaan), dat was makkelijk dus (hij kwam gewoon op z'n brommertje), maar dat waren wij niet, ik zat toen pas in de 4de. Arnold of zo heet ie geloof ik? Hij is vroeger een keer door een auto overreden en was toen een paar minuten dood en heeft in die minuten vanalles gezien blijkbaar en waarschijnlijk zijn er ook wel een paar cellen afgestorven of zo door zuurstofgebrek. Dat heeft hij toen allemaal op het podium staan uitschreeuwen, dat was best wel cool.quote:Op maandag 8 augustus 2005 04:05 schreef cultheld het volgende:
Vergéét die strippers. Hadden jullie die cultheld uit Eindhoven laten komen?
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2005 04:07 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja de school stond ook in Eindhoven (Lorentz Casimir aan de Celebeslaan), dat was makkelijk dus (hij kwam gewoon op z'n brommertje), maar dat waren wij niet, ik zat toen pas in de 4de. Arnold of zo heet ie geloof ik?
Tot hier was het leukquote:Op maandag 8 augustus 2005 03:50 schreef cultheld het volgende:
-100 pizza's bestellen op het adres van de school. Uiteraard met een anoniem telefoontje.
Ja, voor de hele school, zogenaamd voor de laatste schooldag.quote:
Zijn die ook uiteindelijk bezorgd?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, voor de hele school, zogenaamd voor de laatste schooldag.
We gaven ons uit voor de directie. De bestelling was geplaatst en we hingen op. Toen vernamen we later dat ze naar school belden om te vragen of ze het zeker wisten. Ze wisten nergens vanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:06 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Zijn die ook uiteindelijk bezorgd?![]()
Kijk, daar is de aap. Dat dacht ik alquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
We gaven ons uit voor de directie. De bestelling was geplaatst en we hingen op. Toen vernamen we later dat ze naar school belden om te vragen of ze het zeker wisten. Ze wisten nergens van
Wat een gedurfde actie!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:43 schreef capibar het volgende:
ik heb ooit tijdens de duitse les de radio aangezet, terwijl het doodstil was.
ging niet expres ofzo, maar ik verveelde me, en ik vond die knopjes wel interresant![]()
geen straf voor gekregen trouwens.
Ach joh, ik was ook saai, en kijk wat voor lijst ik heb kunnen fabriceren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:11 schreef capibar het volgende:
[..]
ik besef me ineens hoe saai ik wel niet ben![]()
Dude, klokken aantikken? Spoor je niet ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:58 schreef googoodoll het volgende:
Een vriend en ik hadden in de derde of zo klas een weddenschap afgesloten die inhield dat we alle klokken die in de school hingen moesten aanraken. Dit ging een tijdje goed, maar werd saai. Totdat we ook een puntensysteem ontworpen: het was nu zaak om de klok als éérste aan te raken.
In een les latijn in het biologielokaal viel ons oog op een klok voorin de klas, vlakbij de deur. We keken elkaar aan, dachten hetzelfde en tijdens de uitleg van de leraar renden wij zo snel mogelijk naar de klok. Ik tikte hem als eerste aan, was blij, mijn maatje feliciteerde me, en raakte de klok ook nog even aan (anders kreeg ie helemaal geen punten) maar toen kletterde de klok op de grond en klapte uit elkaar.
We kochten diezelfde middag een nieuwe klok (een oranje van de Wibra) voor de biologielerares.
Niks stoers, maar gewoon stom.
Dit is zeik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:58 schreef googoodoll het volgende:
Een vriend en ik hadden in de derde of zo klas een weddenschap afgesloten die inhield dat we alle klokken die in de school hingen moesten aanraken. Dit ging een tijdje goed, maar werd saai. Totdat we ook een puntensysteem ontworpen: het was nu zaak om de klok als éérste aan te raken.
In een les latijn in het biologielokaal viel ons oog op een klok voorin de klas, vlakbij de deur. We keken elkaar aan, dachten hetzelfde en tijdens de uitleg van de leraar renden wij zo snel mogelijk naar de klok. Ik tikte hem als eerste aan, was blij, mijn maatje feliciteerde me, en raakte de klok ook nog even aan (anders kreeg ie helemaal geen punten) maar toen kletterde de klok op de grond en klapte uit elkaar.
We kochten diezelfde middag een nieuwe klok (een oranje van de Wibra) voor de biologielerares.
Newbiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dude, klokken aantikken? Spoor je niet ofzo
wie is hier nou de tweakerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:38 schreef Geqxon het volgende:
Wie is hier nou de newbie, jouw avatar werkt nieteens
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:07 schreef A.Powers het volgende:
op de meisjes wc gaan zitten scheiten en dan vervolgens niet doortrekken![]()
en dan de reacties van al die meisjes![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:58 schreef googoodoll het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |