Wat een gedurfde actie!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:43 schreef capibar het volgende:
ik heb ooit tijdens de duitse les de radio aangezet, terwijl het doodstil was.
ging niet expres ofzo, maar ik verveelde me, en ik vond die knopjes wel interresant![]()
geen straf voor gekregen trouwens.
Ach joh, ik was ook saai, en kijk wat voor lijst ik heb kunnen fabriceren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:11 schreef capibar het volgende:
[..]
ik besef me ineens hoe saai ik wel niet ben![]()
Dude, klokken aantikken? Spoor je niet ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:58 schreef googoodoll het volgende:
Een vriend en ik hadden in de derde of zo klas een weddenschap afgesloten die inhield dat we alle klokken die in de school hingen moesten aanraken. Dit ging een tijdje goed, maar werd saai. Totdat we ook een puntensysteem ontworpen: het was nu zaak om de klok als éérste aan te raken.
In een les latijn in het biologielokaal viel ons oog op een klok voorin de klas, vlakbij de deur. We keken elkaar aan, dachten hetzelfde en tijdens de uitleg van de leraar renden wij zo snel mogelijk naar de klok. Ik tikte hem als eerste aan, was blij, mijn maatje feliciteerde me, en raakte de klok ook nog even aan (anders kreeg ie helemaal geen punten) maar toen kletterde de klok op de grond en klapte uit elkaar.
We kochten diezelfde middag een nieuwe klok (een oranje van de Wibra) voor de biologielerares.
Niks stoers, maar gewoon stom.
Dit is zeik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:58 schreef googoodoll het volgende:
Een vriend en ik hadden in de derde of zo klas een weddenschap afgesloten die inhield dat we alle klokken die in de school hingen moesten aanraken. Dit ging een tijdje goed, maar werd saai. Totdat we ook een puntensysteem ontworpen: het was nu zaak om de klok als éérste aan te raken.
In een les latijn in het biologielokaal viel ons oog op een klok voorin de klas, vlakbij de deur. We keken elkaar aan, dachten hetzelfde en tijdens de uitleg van de leraar renden wij zo snel mogelijk naar de klok. Ik tikte hem als eerste aan, was blij, mijn maatje feliciteerde me, en raakte de klok ook nog even aan (anders kreeg ie helemaal geen punten) maar toen kletterde de klok op de grond en klapte uit elkaar.
We kochten diezelfde middag een nieuwe klok (een oranje van de Wibra) voor de biologielerares.
Newbiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dude, klokken aantikken? Spoor je niet ofzo
wie is hier nou de tweakerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:38 schreef Geqxon het volgende:
Wie is hier nou de newbie, jouw avatar werkt nieteens
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:07 schreef A.Powers het volgende:
op de meisjes wc gaan zitten scheiten en dan vervolgens niet doortrekken![]()
en dan de reacties van al die meisjes![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:58 schreef googoodoll het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |