abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:43:10 #276
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_29573461
ik heb ooit tijdens de duitse les de radio aangezet, terwijl het doodstil was.
ging niet expres ofzo, maar ik verveelde me, en ik vond die knopjes wel interresant
geen straf voor gekregen trouwens.
pi_29573533
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:43 schreef capibar het volgende:
ik heb ooit tijdens de duitse les de radio aangezet, terwijl het doodstil was.
ging niet expres ofzo, maar ik verveelde me, en ik vond die knopjes wel interresant
geen straf voor gekregen trouwens.
Wat een gedurfde actie!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:34:15 #278
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29574327
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een gedurfde actie!
In 1962 nog wel ja
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:50:07 #279
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_29577238
Oh ja, brandende vliegtuigjes door de klas gooien. Kwam er 1 in de gordijnen. Gelukkig nog snel kunnen uitmaken.

I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:11:42 #280
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_29581813
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een gedurfde actie!
ik besef me ineens hoe saai ik wel niet ben
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:30:39 #281
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29589978
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:11 schreef capibar het volgende:

[..]

ik besef me ineens hoe saai ik wel niet ben
Ach joh, ik was ook saai, en kijk wat voor lijst ik heb kunnen fabriceren. Als je alles wat je in een periode van zes jaar meemaakt achter elkaar zet lijkt het al gauw heel wat...
Nicht ärgern, nur wundern!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:20:08 #282
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_29592801
M'n gymleraar kon het niet echt waarderen dat ik 'm ronduit voor de ogen van iedereen beschuldigde van het voortrekken van meisjes, werd ik ook nog eens voor geschorst.
Verder tafelvoetballen met mentor tijdens de economie-les, uit het raam klimmen en gebruikelijke dingen als bordjes losschroeven en meenemen, alarmen af laten gaan en erg vroeger van alles en nog wat uit het raam gooien.

[ Bericht 7% gewijzigd door Flem op 13-08-2005 00:38:31 ]
pi_29593226
nog zo'n kansloze actie: op het derdeklasserfeest, gingen mijn vriendinnetje en ik toen leraren shockeren door voor hun neus te gaan zoenen

ach hoe langer ik nadenk, hoe meer pauperacties ik weer kan herinneren
Extremistisch gematigd.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:44:29 #284
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_29594979
heersch topic Ik was helaas veel te braaf. Het hele lesuur Nederlands over een weer schelden met de lerares was een toppunt van vermaak voor de hele klas
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_29595915
Wij hadden een keertje allen schroefjes van een tafelblad in de aula eraf geschroeft. Zo'n concierge komt zo bij ons staan, hij wou stoer doen en sloeg onder de tafel. Tafelblad vliegt de lucht in en pleurt op de grond. Heel onze tafelgroepje lag dood te gaan van het lachen.. Concierge helemaal flippen...

Ook een keertje in een daltonuur bij zo'n lerares gaan zitten die best wel last had van stress... Wij gingen haar helemaal gek maken.. Muziek opgezet, we gingen haar de hele tijd uitschelden. Toen kon ze het niet meer aan moesten andere leraren haar helpen.

Maarja, voor de rest weet ik het allemaal niet meer. Het zijn echt dingen die in eens opkomen...
pi_29596135
Zo'n wekkerradio met allerlei leuke geluidjes meenemen, ergens neerzetten en af laten spelen

TUDUDUDUDUDUDADADADUDUDUDUDUUUUUU!
pi_29596961
Ik moest (in de klas, terwijl de rest met ander huiswerk bezig was) een proefwerk inhalen. Van het zachte geklets van de klasgenootjes had ik geen last, maar wel van de leraar die -nog luidruchtig- steeds om stilte vroeg. Ik vroeg netjes of ze haar smoel kon houden waarop ze zei 'Stephan, of jij, of ik eruit'. Ik zei in een reflex 'Goede reis' waarop ze de rector erbij haalde. We kwamen beide met de schrik vrij.

In Paint een keer 1000 lege velletjes laten uitprinten. De server liep vast toen ze uit wanhoop de printer uitdrukten. 150 computers een lesuur lang niet op internet...

Een grote cirkel met krijt op het bord getekend. Een witte streep achterin de klas op de grond, en met een natte spons de cirkel raken. Een nieuwe manier van darten dus. Gevolg: examens die op het bureau lagen helemaal vies door de nattigheid van de spons.

Als ik mijn diploma heb gehaald, ga ik al mijn verhalen bundelen. Dat gaat een dik boek worden...
"We hebben nooit domme dingen gedaan van onze uitkering, en waren nooit te beroerd om er wat bij te verdienen" (F. Jacobse)
pi_29604589
Een vriend en ik hadden in de derde of zo klas een weddenschap afgesloten die inhield dat we alle klokken die in de school hingen moesten aanraken. Dit ging een tijdje goed, maar werd saai. Totdat we ook een puntensysteem ontworpen: het was nu zaak om de klok als éérste aan te raken.

In een les latijn in het biologielokaal viel ons oog op een klok voorin de klas, vlakbij de deur. We keken elkaar aan, dachten hetzelfde en tijdens de uitleg van de leraar renden wij zo snel mogelijk naar de klok. Ik tikte hem als eerste aan, was blij, mijn maatje feliciteerde me, en raakte de klok ook nog even aan (anders kreeg ie helemaal geen punten) maar toen kletterde de klok op de grond en klapte uit elkaar.

We kochten diezelfde middag een nieuwe klok (een oranje van de Wibra) voor de biologielerares.

Niks stoers, maar gewoon stom.
pi_29605241
  • Als een maat uit andere klas voor t raam kwam gewoon de klas uit lopen en de stad in.
  • Wiet/alcohol.
  • Eieren in iemand's tas leggen tussen zn boeken. Je weet wel hoe sommigen met hun tas omgaan
  • Laserpennen (dies afgepakt )
  • Trektouwtjes aan de WCdeuren plakken als iemand op de plee zat.
  • Roken in de WC.
  • Slapen en pas wakker worden als de volgende klas al in t lokaal zit en bijna gaat beginnen.
  • Een pen uit de pen halen, t omhulsel gebruiken om met kwijl bedekte propjes te schieten. (blaaspijpeffect)
  • Elke pen pikken die je tegenkomt. Op t eind van het jaar had ik een hele etui bij elkaar gespaard
  • Gummen gooien.
  • Op elke plek op de tafel een "tag" zetten.

Als er nog iets in me opkomt schrijf ik het wel neer, dit was lang niet alles. Maar dit is alweer een jaar of 4 terug allemaal

Edit : Extreme sneeuwballen gevechten

[ Bericht 7% gewijzigd door EggsTC op 13-08-2005 16:25:42 (en [list] tags weggehaald.) ]
  • Lambo of Rekt
    pi_29605386
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 15:58 schreef googoodoll het volgende:
    Een vriend en ik hadden in de derde of zo klas een weddenschap afgesloten die inhield dat we alle klokken die in de school hingen moesten aanraken. Dit ging een tijdje goed, maar werd saai. Totdat we ook een puntensysteem ontworpen: het was nu zaak om de klok als éérste aan te raken.

In een les latijn in het biologielokaal viel ons oog op een klok voorin de klas, vlakbij de deur. We keken elkaar aan, dachten hetzelfde en tijdens de uitleg van de leraar renden wij zo snel mogelijk naar de klok. Ik tikte hem als eerste aan, was blij, mijn maatje feliciteerde me, en raakte de klok ook nog even aan (anders kreeg ie helemaal geen punten) maar toen kletterde de klok op de grond en klapte uit elkaar.

We kochten diezelfde middag een nieuwe klok (een oranje van de Wibra) voor de biologielerares.

Dude, klokken aantikken? Spoor je niet ofzo
    pi_29605489
    quote:

Dit is zeik.
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
    pi_29605574
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 16:28 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dude, klokken aantikken? Spoor je niet ofzo
    Newbie

Stoere kotsverhalen zet ik niet op een forum.
    pi_29605594
    Wie is hier nou de newbie, jouw avatar werkt nieteens
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:42:53 #294
    65351 B_BOY
    De kater komt later.
    pi_29605681
    ik ben op school in 1 jaar 5 keer geschorst. sindsdien ben ik veel braver geworden. ja dingen losschroeven doet iedereen. zo in alle gaten van de pc's proppen ook en ja de echt ruige tijd ligt achter me.
    Remlof is een Spellings Nsb'er
    pi_29606177
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 16:38 schreef Geqxon het volgende:
    Wie is hier nou de newbie, jouw avatar werkt nieteens
    wie is hier nou de tweaker
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:59:08 #296
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_29607317
    Ik deed elektro... en als je klaar was moest je de leraar roepen die dan een slotje om zette zodat de stroom erop ging zodat het getest kon worden....
    Meerdere malen dat ik precies op het moment dat de sleutel omging op de noodstop klikte zodat het leek alsof de schakeling niet werkte en mijn medeklasgenoten minpunten kregen...

ook liet ik wel eens per ongeluk express een tl buis vallen zodat de klas leeg moest en we mooi ff konden roken..
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
    pi_29614956
    Ik had een keer ontzettende ruzie met een lerares. Ze gaf me constant overal de schuld van, terwijl ik echt niks deed. Aangezien ik nogal snel agressief word, liep ik toen maar het klaslokaal uit. Ik liep door de gang, de lerares liep achter me aan (dat had ik niet door, verblind door woede). Ik liep door zo'n klapdeur, en die viel keihard terug naar achteren, vol in het gezicht van die lerares. Dus zij allemaal bloeden enzo. Woops.

Ik heb een keer een leraar in zijn gezicht gespuugd. Hij zat rond de gehele school te vertellen dat ik nazi zou zijn (hoe hij erbij kwam is me een raadsel). Ik zat toen op een school waar 85% buitenlands was, dus je kan je wel voorstellen hoe men met me omging. Ik ging verhaal halen bij de man, waarom hij dat soort dingen over me zei. Hij vertelde me glashard dat het "gewoon zo was", en hij er nog wel even mee door zou gaan ook. Nou, toen had ik het niet meer en spuugde in zijn gezicht, en zei dat hij een walgelijk mannetje was.
      zondag 14 augustus 2005 @ 13:03:52 #298
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_29625600
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 00:07 schreef A.Powers het volgende:
    op de meisjes wc gaan zitten scheiten en dan vervolgens niet doortrekken
    en dan de reacties van al die meisjes
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      Moderator / Redactie FP zondag 14 augustus 2005 @ 14:13:03 #299
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_29627592
    quote:

[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
    pi_29632714
    LOOL geniaal topic, meer!

Ik:
    iemand uitschelden voor 'viswijf' die echt door de hele klas getreiterd werd en weer eens hysterisch zat te schreeuwen dat iemand z'n kop moest houden.. terwijl ik zelf ook gepest werd, achteraf best stom van mij Ik kreeg een rode kaart
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')