quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:37 schreef Morwen het volgende:
Niks helaas![]()
Ik was altijd degene die de brugpiepers uit de prullenbakken hielp en daarna de bullies op hun nummer zette. Enorm saai dus, but hey somebody's got to do the dirty work![]()
In de klas zat ik gewoon weg te dromen en schrok zo afentoe eens wakker als er weer eens een rugzak richting leraar ging. En dan vond ik het vaak zielig voor de leraar.
Niet bepaald stoer maarja, die moeten er ook zijn heh![]()
Jan-Hendrik! Hoe gaat het ermee!quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:02 schreef Jace het volgende:
Tafel in de fik gestoken
Ik had de sleutel die op alle kluisjes pasten gekopieerd (kben ervoor geschorst)
Marokannen geslagen en laten slaan
Een meisje laten overplaatsen naar een andere klas dmv een brief die ze zelf zou hebben geschreven
(ze ging huilen omdat ze nu niet meer bij dr vriendinnen zat maar ze is nooit terug geplaatst)
Verf over een jongen heengegooit onder tekenen
Een etui tegen een leraar zn hoofd gegooit.
Dronke/stoned in de les
2e klassers mn huiswerk laten doen (nutteloos)
dit is wat ik me eigenlijk op dit moment kan herinderen
Docenten vonden me altijd braaf, omdat ik ze meestal te slim af was en kalm overkom![]()
Maar nu ik rechten doe ben ik echt braaf![]()
Ik hoop dat niemand me nu herkent![]()
OMG, mijn nachtmerrie, wat doe jequote:Op donderdag 21 juli 2005 02:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Half naakt naar school.
Ik vond het wel leukquote:
Wacht maar, hier ga je voor eeuwig van dromenquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk
Mijn doel was om weer naar huis te worden gestuurd.
Dat deden ze niet
Volgens mij dachten ze dat het normaal was ofzo
was wel zomer
Ik ben ook makkelijk geslaagd , maar droom er niet overquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wacht maar, hier ga je voor eeuwig van dromen![]()
![]()
ik doe nog steeds examens in mijn dromen terwijl ik met gemak geslaagd ben toen![]()
Touche, maar u is nog jong. Wacht maarquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben ook makkelijk geslaagd , maar droom er niet over
Met mijn 18 voel ik me al oudquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Touche, maar u is nog jong. Wacht maar![]()
Of ik ben gewoon gestoord, kan ook![]()
ga maar voor het laatstequote:Op donderdag 21 juli 2005 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Touche, maar u is nog jong. Wacht maar![]()
Of ik ben gewoon gestoord, kan ook![]()
Ken ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:13 schreef Woldo het volgende:
dronken in de les zitten..
Oja, haha.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:44 schreef von_manstein het volgende:
WC pot opgeblazen met behulp van wat vuurwerk en hier voor iemand ander laten opdraaien :-)
jammer dat jij was gevlucht.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef MaRySe het volgende:puik topic
We hebben eens de wc volgehangen met plaatjes van lelijke mensenWe werden veraden en de conciërge ging helemaal achter ons aan rennen dikke achtervolging en we kregen heulemaal een preek en al. Ze vonden het vreselijk
(En dat was in 5havo/6vwo
)
We waren allemaal aan het vluchten, rememberquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:32 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
jammer dat jij was gevlucht.Zaten Clara en ik alleen in het enge kamertje met de teamleider
Gelukkig vond hij het zelf stiekem ook wel ene grappige actie
jij was gewoon opeens linksaf geslagenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
We waren allemaal aan het vluchten, remember
Dat jullie je lieten pakken is een tweede
En zo'n meisje had een blauw oog.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:40 schreef Mattt het volgende:
Voedselgevecht op onze school, maar serieus, echt de hele fokking school deed mee, iedereen gooien met prullenbakken , boterhammen , automaten omgooien , tafels omgooien , flesje drinken naar elkaar toegooien , stoelen overal neerdonderen .. was in mn eerste klas..
En vorig jaar ergens in de winter, toen het sneeuwde ging iedereen naar buiten , maar er werkte toen bouwvakkers ergens in de buurt boven.. op zo'n stijger.. dus echt iedereen gooien naar die bouwvakkers, echt van die pijnelijke ijsballen , dus ze kwamen naar beneden, en vervolgens onstond er een vechtpartij tussen leerlingen en de bouwvakkersen toen kwamen de leraren ook nog van te pas om uit elkaar te halen.. damn ... good times
Yea, toen zat je nog bij mij op school toch ? En die bouwvakkers allemaal blauwe ogenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:46 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
En zo'n meisje had een blauw oog..
En er schenen ook messen te pas zijn gekomen.. Kutzin.
Ja. En kom weer bij je op schoolquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:47 schreef Mattt het volgende:
[..]
Yea, toen zat je nog bij mij op school toch ? En die bouwvakkers allemaal blauwe ogen
Ik wil ook zo'n neef!quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:57 schreef Robar het volgende:
Hehe, ben dan wel geen puber meer, maar toch wil ik dit wel ff vertellen.
Ik was toen dit gebeurde nog wel een puber en het gaat over mijn neef die toen drie klassen hoger zat. Heb er altijd erg om gelachen (en af en toe heb ik me er ook voor geschaamd). Ok het gaat niet over mezelf, ik ben gewoon te braaf, maar dit blijft leuk.
Mijn neef was eigenlijk zo een beetje de clown van de school. altijd had hij wat en nooit leerde hij ervan.
Actie 1:
Mijn neef had een scooter en was daar nogal trots op en hij stuntte er ook weleens mee.
Op een gegeven moment wilde hij wat verder met zijn gestunt en dacht laat ik eens de school binnen rijden. hij is dus met zijn scooter de school binnen gereden en is van vleugel naar vleugel al toeterend getourd. Gevolg uiteraard een aardige schorsing.
Actie 2: Onze school hadeen vleugel genaamd de E-vleugel. die vleugel was 3 verdiepingen hoog en daar moest je neit vanaf cvallen, want dan kwam je er erg kreupel vanaf. Mijn neef die les had in een der lokalen dacht leuk te zijn door via het raam naar buiten te stappen op de derde verdieping en langs een randje van ongeveer 15 centimer naar een andere klas over te steken alwaar gewoon lesgegeven werd. Eenmaal aangekomen bij de andere klas klopt hij op het raam en doet hij net alsof hij naar beneden valt. Gevolg: aardige schorsing en een lerares met een bijna-hartaanval.
Actie 3: Dit was toen hij daar niet eens meer op school zat, maar hij kwam eens binnenlopen in de school en toen dacht hij dat het wel leuk zou zijn om mij op te zoeken. Bij de concierge kon hij zien waar ik les had en hij ging op pad. Ik had een les Duits en er wordt tjidens die les netjes op de deur geklopt. Mijn neef stapt naar binnen en kijkt even in het rond. De lerares vraagt wat hij komt doen en hij zegt doodleuk, "ik kom mijn neef opzoeken". Vervolgens zwaait hij naar me en ik zwaai verbaasd terug. De lerares stapt boos op hem af en zegft hem direct de deur dicht te doen (met de bedoeling dat hij dus weggaat). Mijn neef, bijdehand als hij is, gaat naar de deur en doet deze netjes dicht, maar blijft binnen staan. Ik zal maar niet herhalen wat de lerares toen zei, maar eht kwam er op neer dat de klas te klein was. Vervolgens is hij maar weggegaan . . . Gevolg: ik kon me een week niet vertonen bij de betreffende lerares.
Actie 4: Mijn neef, toen ook niet meer op die school wilde met een vriend de stad in, maar diegene had nog les. Hij is toen naar mijn school gegaan, alwaar die vriend ook op school zat. Hij is bij die vriend gehaast de klas ingerend en begon te schreeuwen JE MOET MEEKOMEN, SNEL, JE ZUS LIGT TE BEVALLEN EN HET GAAT NIET GOED! De jongen gaat mee en ze verdwijnen snel met goedkeuring van de leraar. Wat de leraar dus niet wist, maar de rest van de klas wel, is dat er niemand in zijn familie zwanger was en dat hij al helemaal geen zus had. Gevolg: tsja, dat weet ik eigenlijk niet . . .
Helaas is die neef van me nog steed zo gek als een deur..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |