abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29004470
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:35 schreef MaRySe het volgende:

[..]

We waren allemaal aan het vluchten, remember

Dat jullie je lieten pakken is een tweede
jij was gewoon opeens linksaf geslagen
EN wij maar doorsprinten. Uiteindelijk maar opgegeven. Wel jammer dat je er niet bij was, het lolligste gedeelte was in dta kamertje. Toen gingen we helemaal stuk omdat we hem vertelden dat het voor de schoolkrant was (en toen ging híj stuk )
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:46:46 #52
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_29004633
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:40 schreef Mattt het volgende:
Voedselgevecht op onze school, maar serieus, echt de hele fokking school deed mee, iedereen gooien met prullenbakken , boterhammen , automaten omgooien , tafels omgooien , flesje drinken naar elkaar toegooien , stoelen overal neerdonderen .. was in mn eerste klas..

En vorig jaar ergens in de winter, toen het sneeuwde ging iedereen naar buiten , maar er werkte toen bouwvakkers ergens in de buurt boven.. op zo'n stijger.. dus echt iedereen gooien naar die bouwvakkers, echt van die pijnelijke ijsballen , dus ze kwamen naar beneden, en vervolgens onstond er een vechtpartij tussen leerlingen en de bouwvakkers en toen kwamen de leraren ook nog van te pas om uit elkaar te halen.. damn ... good times
En zo'n meisje had een blauw oog. .
En er schenen ook messen te pas zijn gekomen. . Kutzin.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:47:47 #53
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_29004664
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:46 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

En zo'n meisje had een blauw oog. .
En er schenen ook messen te pas zijn gekomen. . Kutzin.
Yea, toen zat je nog bij mij op school toch ? En die bouwvakkers allemaal blauwe ogen
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_29004672
Ik riep nog: verspreiden !

Khad me verscholen in een kudde wuppen

Of papier en stiften ed "lenen" van ckv.
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:49:16 #55
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_29004716
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:47 schreef Mattt het volgende:

[..]

Yea, toen zat je nog bij mij op school toch ? En die bouwvakkers allemaal blauwe ogen
Ja. En kom weer bij je op school . (Minder)
Hmm... ik weet nog dat ik toen in de gymzaal was, en er een meisje binnen kwam en aan Stroink ijs voor haar oog vroeg .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_29004934
Hehe, ben dan wel geen puber meer, maar toch wil ik dit wel ff vertellen.
Ik was toen dit gebeurde nog wel een puber en het gaat over mijn neef die toen drie klassen hoger zat. Heb er altijd erg om gelachen (en af en toe heb ik me er ook voor geschaamd). Ok het gaat niet over mezelf, ik ben gewoon te braaf, maar dit blijft leuk.

Mijn neef was eigenlijk zo een beetje de clown van de school. altijd had hij wat en nooit leerde hij ervan.

Actie 1:
Mijn neef had een scooter en was daar nogal trots op en hij stuntte er ook weleens mee.
Op een gegeven moment wilde hij wat verder met zijn gestunt en dacht laat ik eens de school binnen rijden. hij is dus met zijn scooter de school binnen gereden en is van vleugel naar vleugel al toeterend getourd. Gevolg uiteraard een aardige schorsing.

Actie 2: Onze school hadeen vleugel genaamd de E-vleugel. die vleugel was 3 verdiepingen hoog en daar moest je neit vanaf cvallen, want dan kwam je er erg kreupel vanaf. Mijn neef die les had in een der lokalen dacht leuk te zijn door via het raam naar buiten te stappen op de derde verdieping en langs een randje van ongeveer 15 centimer naar een andere klas over te steken alwaar gewoon lesgegeven werd. Eenmaal aangekomen bij de andere klas klopt hij op het raam en doet hij net alsof hij naar beneden valt. Gevolg: aardige schorsing en een lerares met een bijna-hartaanval.

Actie 3: Dit was toen hij daar niet eens meer op school zat, maar hij kwam eens binnenlopen in de school en toen dacht hij dat het wel leuk zou zijn om mij op te zoeken. Bij de concierge kon hij zien waar ik les had en hij ging op pad. Ik had een les Duits en er wordt tjidens die les netjes op de deur geklopt. Mijn neef stapt naar binnen en kijkt even in het rond. De lerares vraagt wat hij komt doen en hij zegt doodleuk, "ik kom mijn neef opzoeken". Vervolgens zwaait hij naar me en ik zwaai verbaasd terug. De lerares stapt boos op hem af en zegft hem direct de deur dicht te doen (met de bedoeling dat hij dus weggaat). Mijn neef, bijdehand als hij is, gaat naar de deur en doet deze netjes dicht, maar blijft binnen staan. Ik zal maar niet herhalen wat de lerares toen zei, maar eht kwam er op neer dat de klas te klein was. Vervolgens is hij maar weggegaan . . . Gevolg: ik kon me een week niet vertonen bij de betreffende lerares.

Actie 4: Mijn neef, toen ook niet meer op die school wilde met een vriend de stad in, maar diegene had nog les. Hij is toen naar mijn school gegaan, alwaar die vriend ook op school zat. Hij is bij die vriend gehaast de klas ingerend en begon te schreeuwen JE MOET MEEKOMEN, SNEL, JE ZUS LIGT TE BEVALLEN EN HET GAAT NIET GOED! De jongen gaat mee en ze verdwijnen snel met goedkeuring van de leraar. Wat de leraar dus niet wist, maar de rest van de klas wel, is dat er niemand in zijn familie zwanger was en dat hij al helemaal geen zus had. Gevolg: tsja, dat weet ik eigenlijk niet . . .

Helaas is die neef van me nog steed zo gek als een deur..........
pi_29006225
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:57 schreef Robar het volgende:
Hehe, ben dan wel geen puber meer, maar toch wil ik dit wel ff vertellen.
Ik was toen dit gebeurde nog wel een puber en het gaat over mijn neef die toen drie klassen hoger zat. Heb er altijd erg om gelachen (en af en toe heb ik me er ook voor geschaamd). Ok het gaat niet over mezelf, ik ben gewoon te braaf, maar dit blijft leuk.

Mijn neef was eigenlijk zo een beetje de clown van de school. altijd had hij wat en nooit leerde hij ervan.

Actie 1:
Mijn neef had een scooter en was daar nogal trots op en hij stuntte er ook weleens mee.
Op een gegeven moment wilde hij wat verder met zijn gestunt en dacht laat ik eens de school binnen rijden. hij is dus met zijn scooter de school binnen gereden en is van vleugel naar vleugel al toeterend getourd. Gevolg uiteraard een aardige schorsing.

Actie 2: Onze school hadeen vleugel genaamd de E-vleugel. die vleugel was 3 verdiepingen hoog en daar moest je neit vanaf cvallen, want dan kwam je er erg kreupel vanaf. Mijn neef die les had in een der lokalen dacht leuk te zijn door via het raam naar buiten te stappen op de derde verdieping en langs een randje van ongeveer 15 centimer naar een andere klas over te steken alwaar gewoon lesgegeven werd. Eenmaal aangekomen bij de andere klas klopt hij op het raam en doet hij net alsof hij naar beneden valt. Gevolg: aardige schorsing en een lerares met een bijna-hartaanval.

Actie 3: Dit was toen hij daar niet eens meer op school zat, maar hij kwam eens binnenlopen in de school en toen dacht hij dat het wel leuk zou zijn om mij op te zoeken. Bij de concierge kon hij zien waar ik les had en hij ging op pad. Ik had een les Duits en er wordt tjidens die les netjes op de deur geklopt. Mijn neef stapt naar binnen en kijkt even in het rond. De lerares vraagt wat hij komt doen en hij zegt doodleuk, "ik kom mijn neef opzoeken". Vervolgens zwaait hij naar me en ik zwaai verbaasd terug. De lerares stapt boos op hem af en zegft hem direct de deur dicht te doen (met de bedoeling dat hij dus weggaat). Mijn neef, bijdehand als hij is, gaat naar de deur en doet deze netjes dicht, maar blijft binnen staan. Ik zal maar niet herhalen wat de lerares toen zei, maar eht kwam er op neer dat de klas te klein was. Vervolgens is hij maar weggegaan . . . Gevolg: ik kon me een week niet vertonen bij de betreffende lerares.

Actie 4: Mijn neef, toen ook niet meer op die school wilde met een vriend de stad in, maar diegene had nog les. Hij is toen naar mijn school gegaan, alwaar die vriend ook op school zat. Hij is bij die vriend gehaast de klas ingerend en begon te schreeuwen JE MOET MEEKOMEN, SNEL, JE ZUS LIGT TE BEVALLEN EN HET GAAT NIET GOED! De jongen gaat mee en ze verdwijnen snel met goedkeuring van de leraar. Wat de leraar dus niet wist, maar de rest van de klas wel, is dat er niemand in zijn familie zwanger was en dat hij al helemaal geen zus had. Gevolg: tsja, dat weet ik eigenlijk niet . . .

Helaas is die neef van me nog steed zo gek als een deur..........
Ik wil ook zo'n neef!
pi_29006426
Liftsleutel kopieeren, wat heb ik daar veel gebruik van gemaakt.
Wc`s ondergepist. Poepen en niet doortrekken

In de 2de bij aardrijkskunde zat de halve klas met proppen papier in hun bek om die vervolgens tegen de leraar en het bord aan te gooien. Sommige proppen zitten er nu nog

In de eerste moesten we als het eerste uur uitviel 2 klasgenoten opbellen om dit te melden. Natuurlijk heb ik dat gedaan toen er geen sprake was van uitval.
12 klasgenoten moesten daarom 2 uur nablijven en ik kwam er van af met wat zinnetjes overpennen
pi_29007142
Ik was altijd heel braaf Maar misschien komt daar nog verandering in, aangezien ik nu bovenbouw ben .
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:19:55 #60
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29007305
Klasseboek in de fik zetten en weer terugleggen, bloempot tussen de liftdeuren op de hoogste verdieping zetten, brandalarm, klei door het lokaal gooien, moesten we van die kleipoppetjes maken die van binnen hol waren en mocht er geen water of papier in doen: water en papier er in, oven half verneukt
Kotertjes met hun rugtassen tussen de klapdeuren klemmen, scheikunde gedoe
The usual stuff
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_29007426
Speelfilms op de informatie-TV's zetten i.p.v. het rooster
pi_29007933
50kg Bloem in trappenhuis gegooid vanaf 3e verdieping.

de Fietsenkelder ondergespoten met grafiti (stond helaas op de bewakingsvideo dus moest ik de reinigings kosten betalen met nog een paar anderen.

Met Softbal een raam op de 2e etage eruit geslagen.

en met een stekker waarvan de + en - waren aan elkaar geknoopt door de school lopen en dan in het stopcontact doen. (kortsluiting stoppen eruit enz.)

Brandblusser gevecht in de kantine.

en natuurlijk de standaard dingen:

Dronken/Stoned in de Klas.
Nooit huiswerk af.
Leraren irriteren door geluidjes maken of steeds de zelfde vraag stellen.
1e uur nooit op school zijn (ivm uitslapen)

pi_29007976
Ik heb 4 jaar geslapen en nog slagen
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:27:51 #64
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_29009536
Wedstrijdjes doen om te kijken wie het eerste de klas uit gestuurd werd, kaarten tijdens de les, etc.

Ook heeft een leraar (Maatschappijlee:r) me ooit gezegd dat als ik niet mijn houding veranderde, ik niet meer naar de les hoefde te komen.
Nouja, een half jaar later weer eens naar Maatschappijleer geweest om een practische opdracht in te leveren, begon die vent te flippen omdat het niet de bedoeling was om dan niet meer naar die les te gaan.
Achja, ik had het vak (met ongeveer 4 lesuren dat ik geweest ben) toch nog meer een 7 afgesloten .
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:10:31 #65
62249 PuR3_D4RkN355
Is Links Maar Rechts
pi_29011027
- kaarten tijdens de les deden wij ook vaak
- de hele tijd de leraar herhalen als hij "uh" zei:
leraar: "uhh"
leerling 1: "ieeh"
leerling 2: "aaah"
leerling 3: "oooh"

- een stekker met aan elkaar geknoopte uiteindes in stopcontacten steken (steekvlam uit de stekker, metaal gesmolten, knipperende lampen )

- we hadden van die scheikunde 'bakken' waarin dan bovenin een kraan zat, en aan de zijkanten stroomaansluitingen. Dan maakten we die bak open (openwrikken) en dan knipten we die draden door als iemand anders net de stroom had uitgezet terwijl de leraar weg was

- zo nu en dan foodfights.. Zo was er een weekje waarin het elke dag wel voorkwam (1 keer zelfs bijna met eieren en meel ), en daarna was de kantine een week afgesloten om die reden

- Zo'n gozer achter mij was ook wel eens knetterstoned.. Zo ook een keer bij wiskunde, en toen viel ie in slaap... DUs die leraar flippen enzo 5 minuten daarna lag ie weer te slapen

- Maar het ergste wat ik heb meegemaakt was bij natuurkunde. Toen waren er 5 neo-nazi's in de klas en die vonden het wel grappig om de grafische rekenmachine van de (zeer anti-discriminatie/racisme) leraar te resetten, en er dan nazistische en racistische boodschappen in te zetten... Gevolg: de leraar kwam erachter wie het waren, en de leerlingen mochten zijn les niet meer in van hem... Maar omdat hij geen bewijs had dat zij het gedaan hadden, moest hij ze toch weer les gaan geven van de rector. Nog hele gesprekken over geweest tussen de rector, conrector, leraar, die 5 leerlingen en de rest van de klas... En dat was dus afgelopen schooljaar, en nu is ie met pensioen
Connection reset by toffe peer
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:14:54 #66
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_29011192
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:10 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
- de hele tijd de leraar herhalen als hij "uh" zei:
leraar: "uhh"
leerling 1: "ieeh"
leerling 2: "aaah"
leerling 3: "oooh"
hans teeuwen
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:20:45 #67
62249 PuR3_D4RkN355
Is Links Maar Rechts
pi_29011357
Connection reset by toffe peer
pi_29011889
-Ik spaarde klaslokaal nummers .Leuk voor mensen die de weg niet kennen .
-In de pauze's waren er wedstrijdjes wie laat het langst zijn broodje pindakaas aan een raam hangen (tevens ander beleg).
-In de wiskundelessen , Hoe nico je een baksteen zo snel mogelijk uti de muur met behulp van een schroevendraaier. ( later werden dit scharen en zelfs handboren
-Hoever kan je pudding door een aula laten schieten
-Kerstboom slopen voor beginners
les 1 Begin met de kerstballen en gooi ze in de hele school kapot.
les 2 Knip de kerstverlichting in 2en
les 3 Neem de slingers mee naar huis in je rugzak
les 4 Tief de boom uit het raam (nooit aan toe gekomen )
-Oplichten van de kantinemutsen was ook leuk , Je stopt je zakken vol met eten en rekent 1 croissantje af .
-Scharen in stopcontacten laten smelten was ook wel leuk (alles begon te knipperen )
-Kruimeltje spelen heb ik ook ooit gedaan , Je neemt een paar kopieetjes die je bij 1 of andere les krijgt en begint dat te versnipperen en loopt de hele school door , Dan wacht je todat de concierge dat spoor volgt en tot mijn grote verbazing lijd dat spoor tot mijn lokaal !
Heb me er wel uitgeluld dat weer wel
-Voor de rest de standaard dingen
-Pest de nieuwe leraar
-Doe je lichamelijk gehandicapte mentor na .
-Bijdehand lopen doen tegen alles en iedereen naarmate je in een hoger klas komt .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_29012148
Damn, wat ben ik braaf

Ik heb zover ik mij weet te herinneren 1 baldadig iets gedaan, het standaard netsend grapje gedaan. Wat ik echter niet wist was dat het efect niet tot het lokaal wara ik in zat beperkt bleef, maar tot de hele school, sterker nog, de hele scholengemeenschap 10 seconden later komen er 3 systeembeheerders binnenstormen

Mijn vader werkt op de andere locatie, een paar km verderop, belt me die middag op (hij had een vermoeden dat ik het had gedaan ) en was er niet blij mee "ja, alles liep vast hier, blablabla"

Gelukkig niet geschorst, de systeembeheerder wou mijn naam niet zeggen aan de teammanager die me wou schorsen
pi_29012639
Damn wat mis ik me MAVO gekloot .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_29012863
Met petje op de klas inkomen, leraar pakt petje af en gooit het uit het raam en zegt "Ga maar halen". Ik petje halen en weer met petje op de klas inkomen, leraar pakt weer petje af en gooit het uit het raam en zegt weer "Ga maar halen". Ik pak zijn tas en smijt die uit het raam en zeg "Ga maar halen" al zijn papieren en de proefwerken voor die dag er uit gewapperd

WWF-en tijdens muziekles. De hele klas met elkaar aan het smijten, werd ik tegen een ijzeren kast aangesmeten, hele deuk in de deur

Tijdens de eetpauze stiekem het podium op tijgeren en terwijl de hele aula vol zit vader jacob spelen op de piano en dan een applaus krijgen

Door de gang lopen en zien dat het verzorgingslokaal openstond en de meiden achterin de keuken aan het koken waren. Dus ik met een maatje het lokaal ingeslopen en de tassen verstopt in de kast. De volgende dag hoorde we dat ze tot 20.30 hebben lopen zoeken naar hun tassen
pi_29013653
- Ik heb 1 keer een kikker die ik gevangen had en meegenomen in het bureau van de lerares gedaan, toen ze de la opendeed sprong de kikker op haar hand, ik heb nog nooit iemand zo hard horen gillen.

- Tassen van klasgenoten uit het raam gooien. (3 hoog)

- Het hele netwerk naar de klote helpen. (2 weken geschorst)

- Ik had 1 keer ruzie met een klasgenoot, hebben we staan vechten tijdens aardrijkskunde, had 3 weken blauwe plekken over mijn lichaam van alle stoeltjes/tafeltjes waar we overheen zijn gevallen.

- Tijdens gym in de dameskleedkamer verstoppen met een klasgenoot, wat een uitzicht!!!!! (nooit gepakt!)

- Met propjes papier schieten. (balpenbuisje + nat papier)

- met geslepen potloden op het plafond schieten (elastiekjes), die bleven dan altijd zo mooi erin hangen.

En nog veel meer dingen, maar ik was een braaf jongetje altijd
  donderdag 21 juli 2005 @ 17:01:51 #73
88233 Steve
Still the best.
pi_29014732
Ik heb ooit een leraar een elleboogje in zijn uhm....edele delen geduwd. Maar dat was zijn eigen schuld, hij stond ineens achter me en liet me schrikken . Hij vroeg er dus gewoon zelf om. Had ook geen gevolgen.

Verder was ik ontzettend braaf
Iedereen vertouwde mij trouwens veel te goed, dus als er al iets was geloofden ze me al snel.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_29015171
Niet veel, werd wel vaak eruitgestuurd bij Wiskunde.
Dat betekende dus gewoon vroeg naar huis, want hij was altijd ons laatste uur, en vertelde het nooit aan de mentrix.
Een keer kreeg ik straf van hem, terwijl ik thuis zat.
  donderdag 21 juli 2005 @ 17:34:13 #75
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_29015683
Niet op de mIddelbare school, maar op de uni...
Op windows 3.11 en Netware (dacht ik) hacken en in een admin gedeelte komen! Daar kon je leuk berichtjes versturen. Honderden!
Gevolg: 60 eerstejaars konden niet verder met het practicum en ik had een sys admin in mijn nek. Heb nog moeten uitleggen hoe het me gelukt was. Ben (net) niet ervan afgetrapt.
Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
  donderdag 21 juli 2005 @ 17:38:53 #76
124600 Dleg
Met nadruk, juist ja...
pi_29015789
We hadden nogal eens een blokuur, en dan was het altijd lachen om op de helft van dat uur, als dus de bel ging, massaal op te staan, je spullen te pakken en het lokaal uit te lopen. Leraar er achteraan rennen en zo.
  donderdag 21 juli 2005 @ 17:57:37 #77
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_29016172
Ik ben een keer 4 weken geschorst vanwege mishandeling van een leraar. Ik was irritant, hij werkte mij hardhandig de klas uit, en toen heb ik hem keihard tegen zijn scheenbeen (waar die een week daarvoor net aan was geopereerd) geschopt. Hij ging gelijk plat en toen ben ik maar naar de coffeeshop gegaan. Hadden ze op school zelfs de politie ingeschakeld vanwege dat akkefietje.

Dat was wel zo'n beetje het ergste wat me als 11-jarige is overkomen.
weg
pi_29016221
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:07 schreef LangeJan het volgende:
Met petje op de klas inkomen, leraar pakt petje af en gooit het uit het raam en zegt "Ga maar halen". Ik petje halen en weer met petje op de klas inkomen, leraar pakt weer petje af en gooit het uit het raam en zegt weer "Ga maar halen". Ik pak zijn tas en smijt die uit het raam en zeg "Ga maar halen" al zijn papieren en de proefwerken voor die dag er uit gewapperd
die vind ik echt goed
pi_29016224
Tijdens een eindexamen-stunt hebben we een emmer met makrelen over een leraar gekapt, waardoor ze tot op heden geen examen 'stunts' meer mogen houden op 't Lyceum
  donderdag 21 juli 2005 @ 19:56:42 #80
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_29018766
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:44 schreef yootje het volgende:
Damn, wat ben ik braaf

Ik heb zover ik mij weet te herinneren 1 baldadig iets gedaan, het standaard netsend grapje gedaan. Wat ik echter niet wist was dat het efect niet tot het lokaal wara ik in zat beperkt bleef, maar tot de hele school, sterker nog, de hele scholengemeenschap 10 seconden later komen er 3 systeembeheerders binnenstormen

Mijn vader werkt op de andere locatie, een paar km verderop, belt me die middag op (hij had een vermoeden dat ik het had gedaan ) en was er niet blij mee "ja, alles liep vast hier, blablabla"

Gelukkig niet geschorst, de systeembeheerder wou mijn naam niet zeggen aan de teammanager die me wou schorsen
en ik niet alleen dat, mocht de rest van het jaar niet meer op school computeren zeikerds..
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:03:36 #81
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_29018967
en wat nog meer,

-uhmm sneeuwballen op leraren en groepen kleine kinderen gooien.
-Fietsen van vrienden iets verderop in de bosjes tyfen.
-deuren die naar elkaar dicht gaan dicht snoeren.
-van die deuren die je met zon knop kan dicht laten vallen dan tegen leraren laten dichtvallen
-en huiswerk niet maken spijbelen ed.
-bij scheitknudde die gaskranen open zetten en in andere tassen pompen enzo of zon steekvlam maken.
- van die eerste of 2e klassers met ti-rips aan elkaar maken of gymtassen van die kinderen die in de garderobe liggen aan elkaar maken
-met 10 man van de brandtrap naar beneden en toen kwam er een leraar ik en een maat wegsprinten waren we daarna nog de lul.
-foodfight vaak.
-leraren indirect uitschelden dat ze het toch niet snappen.
-toen ik nog iets jonger was met 4en allemaal zon vest aan met muts zo half opzetten zon nep joint draaien en dan heel de les een beetje dom nep stoned doen (flauw) bij diezelfde leraar hadden trouwens andere mensen uit onze klas die tas van dat wijf gejat dat was lache. de woute in onze klas ed.
-ja en op de computers alles verneukt allemaal extra schijven gevonden daar spelletejs opzetten en muziek. daarom de rest van het jaar niet meer computeren.
-gewoon altijd het laatste uur als je weer naar de computers mag naar huis gaan. (dat doe ik gewoon hé )
-levend domino in de gang

de rest weet ik zo niet uit het hoofd.
ohja iig ook allemaal assecoires van school jatten enzo
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:09:37 #82
119820 teh-Rammie
Ik ben de gekke Duitser xD
pi_29019142
Ik haal nooit iets uit. Behalve dat ik vorig jaar de startpagina van alle computers heb veranderd in klikhierniet.tk. Je had die gezichten moeten zien Maar voor de rest ben ik een brave jongen
Gallorini :W
pi_29019171
In de eerste klas vaak muisballetjes jatten, per dag echt 3-4 de man
met techniek altijd kloten, veel eten enzo mee naar binnen, leraar belachelijk maken etc

weet ik veel

telang geleden
pi_29019558
met bak bier de school binnenlopen....
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_29019631
allemaal geldbiljetjes in mooi kleur afprinte (langs 2 kanten) mooi allemaal uitknippen etc
dan dus scenario opzette met vriend dat hij erg kwaad word op mij omdat ik hem nog 3000 euro moet ofzo en dan zo met allerlei briefjes van 50, 100, 200euro betalen
dan moest je echt die leerkrachten zien kijken, niet normaal gewoon

ze snapten het echt niet
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_29019651
Aan de bibliothecaris/amateur-netwerkbeheerder een diskette geven met de sub7-client en vervolgens wekenlang zijn computer verneuken. Scheelde mij ook boetes voor te laat inleveren

Wel een nerdstreek.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:31:22 #87
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_29019690
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:30 schreef RichardQuest het volgende:
Aan de bibliothecaris/amateur-netwerkbeheerder een diskette geven met de sub7-client en vervolgens wekenlang zijn computer verneuken. Scheelde mij ook boetes voor te laat inleveren

Wel een nerdstreek.
moet je me bracket nou nog lenen dan?
Riemen
fiets kopen
pi_29019797
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:31 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

moet je me bracket nou nog lenen dan?
Ja, porno!
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29020302
Sleutel van het computerlokaal vragen en van binnen op slot doen, lichten uit en in een sneaky hoekje gaan zitten zodat niemand ons kon zien.
Ook lekker, een zak patat meesmokkelen in de les.
Of bellen vanuit kantoortjes van weet ik veel wie. Uhmm, dat was het eerste wat in me opkwam
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_29020485
Ik ben braaf. Ik kan serieus niks herinneren op het uitschelden van m'n wiskunde leraar en m'n scheikundeleraar met een waterpistooltje natmaken na.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  donderdag 21 juli 2005 @ 21:00:05 #91
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_29020511
ook leuk beveiligingsbeamte bellen vanuit alle lokalen van school

komt ze aangelopen wie heeft er gebelt? ja die is al weggelopen
Riemen
fiets kopen
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:12:59 #92
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_29022819
me tie wraps tassen dichtmaken is zon beetje het ergste.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_29022909
Ohja, een gast die werd geschorscht omdat hij in Google intypte
"hack schoolsysteem"
en dat werd dus gecheckt.
pi_29023546
Wierook in mijn bank stoppen en de lerares maar denken dat mijn bank in brand stond en begon te roken
Vroeger at k wel eens vis vanop de markt, en dan die vissenstaarten en zo allemaal achter de radiator gooien en eropleggen zodat heel de boel naar rotte vis begint te meuren.
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:39:45 #96
101852 kokos
mividaloca
pi_29023558
Sloten dicht lassen van de school . Dit was geweldig. Kwamen we maandags OPVALLEND vroeg op school zagen we al die leraren daar buiten staan . Klom de concierge naar binnen via het dakraam. Heeft de buurman de politie gebeld kwam de politie voor de concierge.
Heel verhaal was dat . Geweldige actie.
Viva los Vatos Locos
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:54:18 #97
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_29024083
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:00 schreef Steve-O het volgende:
Damn wat mis ik me MAVO gekloot .
MAVO kicked ass!!!

Ik zou er een boek over kunnen volschrijven... komt nog wel...

Meteen al in de brugklas werd ik gepakt met een hele berg vuurwerk die ik in de fietsenkelder aan het afsteken was.

Heb tegen de conrector en directeur over leraren gelogen om ze in problemen te brengen...

Heb leraren vergeleken met communisten...

Heb onrechtmatig verkregen geo driehoeken verkocht...

Namen op geslaagden lijsten veranderd naar m'n eigen... Ik ben in 3 verschillende jaren voor VWO geslaagd!

Maar wees gerust, ik heb het licht gezien!
reset
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:31:28 #98
104153 DeLeider
Aan het heerschen sinds 1987
pi_29025317
ik ben van 3 vwo naar 4 vmbo gekicked, dus een hoop

buitenlandse leraren zieken met hun accent en lichaamsgeur. Grote smoel hebben. Aanwijsstokken jatten.
pc's van het netwerk halen en gaan internetten.
fotoplay apparaat z'n code raden en een half jaar gratis fotoplayen.
sleutel v.d pooltafel kopieren.
frans repetities in het duits maken bij een leraar uit marokko.
Surinaamse-chinese wiskunde leraar uitgemaakt voor loempiavreter en chon a hitler incl tekening op toetsblaadjes getekend.
Eindeloos spijbelen.
Standaard te laat komen. (waar kom jij vandaan? "uit m'n moeders kut en jij?")
Op MT's door de schooltuin crossen.
Labjassen bij scheikunde jatten.
Vuurbal van gas maken in een volle gang.
Deuren van de wc's eruit halen.

dat o.a.
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
pi_29025469
Ik ben wel braaf *d

Alleen een had er voor 1 april maden meegenomen en in iemand zijn etui gedaan, en dus die kwam naar mij toe, dus mijn hele tas zat bijna onder de maden. En paar keer met hele klas propjes schieten, hele lokaal onder met propjes En we hebben de blikjesautomaat een paar keer gekraakt, iemand had toen paar knoppen ingedrukt toen stonden in een keer alle lichtjes op rood en "sold out" Alleen nu zijn de codes veranderd.. Hoe zou dat nou komen
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:37:53 #100
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29025533
Ik was wel braaf geloof ik.

Alleen één keer het klassenboek verbrand.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')