Slaap ze, en zuig zequote:Op donderdag 21 juli 2005 01:39 schreef djenneke het volgende:
zo, en na die twee irritante berichten, kan ik nu afsluiten, mijn peuk is op, mijn cola-light ook,
en mijn mannetje staat onder de douche!
truste allemaal!
Eensch!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:44 schreef tho_Omas het volgende:
Dat PUB moet uit de TT, een idioter subforum bestaat simpelweg niet.
Blechquote:
Kijk es wat er in de TT staat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
WTF is dit voor BrEeZaH-syntax taal
Ach ja, je kunt er ook niks meer aan doen dat je een ouwe lul bent/hebt*, hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:44 schreef tho_Omas het volgende:
Dat PUB moet uit de TT, een idioter subforum bestaat simpelweg niet.
Of gebanned bent. + tig klonen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:49 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt er ook niks meer aan doen dat je een ouwe lul bent/hebt*, hoor..
Wel qua zuipen... niet qua hier..quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
ik zit me hier vol te gieten, maar heb het idee dat ik de enige ben
Ben jij weer aan het water danquote:
Ik ben aan het niks..quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:17 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ben jij weer aan het water dan
Het sterft uit hier...quote:
Beter hier dan wij..quote:
dat is waarquote:
van de aardbeving in Amsterdam?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
hebben jullie het al gehoord ?
Je bent dood?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Vertel.. ik zit in spanning...quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
wat?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
en dat is allesquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Koning van Limburg is
* pakt een nieuw biertje![]()
Hij is er waarschijnlijk trots op.quote:
Koning van Limburg is net terug van de kaakchirurg?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Koning van Limburg is
* pakt een nieuw biertje![]()
tja als dat het enige is waar je als man trots op kunt zijn in je leven dan ben je toch niet echt goed bedeeltquote:
Neequote:Op donderdag 21 juli 2005 02:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Koning van Limburg is net terug van de kaakchirurg?
dat je ons allemaal een levenlang gratis bier zou geven?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat dacht je dan te horen ?
oquote:
Krijg ik op mijn werkquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:41 schreef Knoekie het volgende:
Ik wil wel gratis bier.
ik heb liever gratis whiskey.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:41 schreef Knoekie het volgende:
Ik wil wel gratis bier.
Bierproever?quote:
of je blijft wakker tot 6 uurquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:48 schreef Knoekie het volgende:
Ik moet 6:00 op. Zal ik maar naar bed gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |