Krijg ik op mijn werkquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:41 schreef Knoekie het volgende:
Ik wil wel gratis bier.
ik heb liever gratis whiskey.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:41 schreef Knoekie het volgende:
Ik wil wel gratis bier.
Bierproever?quote:
of je blijft wakker tot 6 uurquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:48 schreef Knoekie het volgende:
Ik moet 6:00 op. Zal ik maar naar bed gaan
Rot is ff opquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:49 schreef pieter_pontiac het volgende:
145
ik krijg krampquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Rot is ff op![]()
wil je dat alsjeblieft niet meer doen?
quote:
OKquote:wil je dat alsjeblieft niet meer doen?
Jammer dat je nu niet zwemt.quote:
ik zwem in het bier.quote:
in mijn bierdrinkhandquote:
Ik denk dat ie wil dat je verzuipt p_p...quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
ik zwem in het bier.
ook goed?
doe es liefquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wil dat je verzuipt p_p...
ook al zo opmerkzaamquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wil dat je verzuipt p_p...
Lief zijn doen de troetelbeertjes wel.quote:
quote:
of de my little ponyquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Lief zijn doen de troetelbeertjes wel.
Ik wens een electronisch drumstel, bier en een synthesizer... en jij?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:57 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik blijf zuipen en baggeren en wakker, wat jullie dames ook wensen
Kwaadaardige tumoren enzo?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:57 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik blijf zuipen en baggeren en wakker, wat jullie dames ook wensen
broodje kipfilet, oosterse zuigsnol, kratkoeler en een paar uur extra vannachtquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wens een electronisch drumstel, bier en een synthesizer... en jij?
quote:
Damn.. was ik nou maar zo'n geest uit de fles.. dat ik deze wens van jou kon vervullen...quote:
Dan kon je jezelf ook slank wensen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Damn.. was ik nou maar zo'n geest uit de fles.. dat ik deze wens van jou kon vervullen...
Zodra jij eens een normaal mensenkind word.quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dan kon je jezelf ook slank wensen.
auch..quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
baal je dat je haar niet kan krijgenquote:Op donderdag 21 juli 2005 03:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Helaas, dat zal nooit gebeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Zodra jij eens een normaal mensenkind word.
Oosters lijk in een conserveblik is het hoogst haalbare bij 'm.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
baal je dat je haar niet kan krijgen
Ze is erg afstandelijk, dat valt me wel op.quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
baal je dat je haar niet kan krijgen
zo'n conserveblik heeft ook zen grenzen hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 03:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Oosters lijk in een conserveblik is het hoogst haalbare bij 'm.....
Arme jaloezie.
waar lees je datquote:Op donderdag 21 juli 2005 03:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Oosters lijk in een conserveblik is het hoogst haalbare bij 'm.....
Arme jaloezie.
das alleen bij jou hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 03:07 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ze is erg afstandelijk, dat valt me wel op.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
]quote:
Dat klopt, ik ben niet zo gezellig.quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
was daar een stuk gezeliger dan hier met jou in ieder geval
Het aapje gaat met poep smijten?quote:
zelfkennis is okequote:Op donderdag 21 juli 2005 03:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben niet zo gezellig.
over wie heb je het?quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Het aapje gaat met poep smijten?
Ken je geen andere kunstjes?
Mmm, logisch nadenken is ook al niet je sterkste punt.quote:
ow het ging dus wel over mij.quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Mmm, logisch nadenken is ook al niet je sterkste punt.
Jammer.
Daarom vraag ik het ook.quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
als je denkt dat iemand daarvan al boos word ben je ook niet echt wat gewend he
wie weetquote:Op donderdag 21 juli 2005 03:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk dat hij het gewoon niet waard vind om op je te reageren
quote:Op donderdag 21 juli 2005 04:59 schreef beelz het volgende:
Kutpubers enzo...
Ik zing mee met Ufoquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:
stil
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:
stil
Zelfde cd waar Alice Cooper op staat en Uriah Heepquote:
Herstel: Alle oude haarzwaairock is relaxedquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
Goeiemorgen
Alice Cooper is zeker relaxed!!
Je zei The Final Countdown...quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:50 schreef beelz het volgende:
Kick ass ik ben vanacht in een nieuwe periode geraakt
Tijdens het bier nuttigen en bittergarnituur knabbelen voelde ik een onweerstaanbare drang om enorm veel naar jaren 80 haarzwaai rock te gaan luisteren. Ik werd dan ook vandaag wakker en het eerste wat ik hoorde (na mijn gehoest uiteraard) was The Final Countdown van Europe. Deze gang van zaken heeft zich voort gezet en ik ben inmiddels bij Alice Cooper beland.
Puike muziek die muziek uit mijn jeugd
Jij nu ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |