quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:33 schreef Tiemie het volgende:
[ code verwijderd ]ahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
aha
aha
aha
aha
ahaquote:ahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 aha
1
2
3<?php
aha
?>aha
[url=http://aha]aha[/url]
[img]aha[/img]I'm just a Soul whose Intentions are Good
Rezzpetc dudequote:Op donderdag 21 juli 2005 01:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
WTF is dit voor BrEeZaH-syntax taal
Bier is wel een goede reactie!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:37 schreef djenneke het volgende:
dus...
trusten djen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:39 schreef djenneke het volgende:
zo, en na die twee irritante berichten, kan ik nu afsluiten, mijn peuk is op, mijn cola-light ook,
en mijn mannetje staat onder de douche!
truste allemaal!
Slaap ze, en zuig zequote:Op donderdag 21 juli 2005 01:39 schreef djenneke het volgende:
zo, en na die twee irritante berichten, kan ik nu afsluiten, mijn peuk is op, mijn cola-light ook,
en mijn mannetje staat onder de douche!
truste allemaal!
Eensch!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:44 schreef tho_Omas het volgende:
Dat PUB moet uit de TT, een idioter subforum bestaat simpelweg niet.
Blechquote:
Kijk es wat er in de TT staat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
WTF is dit voor BrEeZaH-syntax taal
Ach ja, je kunt er ook niks meer aan doen dat je een ouwe lul bent/hebt*, hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:44 schreef tho_Omas het volgende:
Dat PUB moet uit de TT, een idioter subforum bestaat simpelweg niet.
Of gebanned bent. + tig klonen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:49 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt er ook niks meer aan doen dat je een ouwe lul bent/hebt*, hoor..
Wel qua zuipen... niet qua hier..quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
ik zit me hier vol te gieten, maar heb het idee dat ik de enige ben
Ben jij weer aan het water danquote:
Ik ben aan het niks..quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:17 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ben jij weer aan het water dan
Het sterft uit hier...quote:
Beter hier dan wij..quote:
dat is waarquote:
van de aardbeving in Amsterdam?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
hebben jullie het al gehoord ?
Je bent dood?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Vertel.. ik zit in spanning...quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
wat?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
en dat is allesquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Koning van Limburg is
* pakt een nieuw biertje![]()
Hij is er waarschijnlijk trots op.quote:
Koning van Limburg is net terug van de kaakchirurg?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Koning van Limburg is
* pakt een nieuw biertje![]()
tja als dat het enige is waar je als man trots op kunt zijn in je leven dan ben je toch niet echt goed bedeeltquote:
Neequote:Op donderdag 21 juli 2005 02:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Koning van Limburg is net terug van de kaakchirurg?
dat je ons allemaal een levenlang gratis bier zou geven?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat dacht je dan te horen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |