Ga je C een verwenweekend geven???quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:10 schreef Ryan_R het volgende:
Nog tips voor leuke, vooral goedkope hotels in NL B of F ofzo? Iemand?
heb nog ouderwets eMulequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Goh Ajuu,
waar download je zoiets nou?
Ik vraag het puur uit interesse, verder geen plannen in die richting.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat was het wel ja.
Haha, dat heb ik ook wel eens gedaan. Ik had de volgende dag helemaal rode ogen, omdat ik al zo lang aan het proberen was.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
je lenzen uit proberen te doen als je dat 2 uur geleden al hebt gedaan is niet zo slim
ach, typisch franse film, jongeren die hun relaties volpraten met filosofische uitweidingen, geen humor, ja wel wat sex. gelukkig maar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, maar heb 'm niet gezien..
meestal na een paar pogingen dringt het wel tot me door dat ik mn hoornvlies eruit probeer te trekkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:49 schreef anne1982 het volgende:
Goede avond allemaal.....![]()
[..]
Haha, dat heb ik ook wel eens gedaan. Ik had de volgende dag helemaal rode ogen, omdat ik al zo lang aan het proberen was.....![]()
Ik wou zeggen: weer zo'n typische Blubberbig-actie, maar jij ontkracht die bewering een beetje...quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:49 schreef anne1982 het volgende:
Goede avond allemaal.....![]()
[..]
Haha, dat heb ik ook wel eens gedaan. Ik had de volgende dag helemaal rode ogen, omdat ik al zo lang aan het proberen was.....![]()
SPOILERRRRRRR!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
meestal na een paar pogingen dringt het wel tot me door dat ik mn hoornvlien eruit probeer te trekken![]()
sstttt!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:50 schreef tech het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: weer zo'n typische Blubberbig-actie, maar jij ontkracht die bewering een beetje...
@B.Z.:
It's like somebody slaughtered an Abercrombie and Fitch catalogquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb net trouwens voor het eerst ZELF de was gedaan![]()
![]()
en alles is nog heel
De Baron rap? Die is coolquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik luister al een kwartier naar de drommels mix
DROMMELS DROMMELS DROMMELS!!! en nog eens DROMMELS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |