Ga je C een verwenweekend geven???quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:10 schreef Ryan_R het volgende:
Nog tips voor leuke, vooral goedkope hotels in NL B of F ofzo? Iemand?
heb nog ouderwets eMulequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Goh Ajuu,
waar download je zoiets nou?
Ik vraag het puur uit interesse, verder geen plannen in die richting.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat was het wel ja.
Haha, dat heb ik ook wel eens gedaan. Ik had de volgende dag helemaal rode ogen, omdat ik al zo lang aan het proberen was.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
je lenzen uit proberen te doen als je dat 2 uur geleden al hebt gedaan is niet zo slim
ach, typisch franse film, jongeren die hun relaties volpraten met filosofische uitweidingen, geen humor, ja wel wat sex. gelukkig maar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, maar heb 'm niet gezien..
meestal na een paar pogingen dringt het wel tot me door dat ik mn hoornvlies eruit probeer te trekkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:49 schreef anne1982 het volgende:
Goede avond allemaal.....![]()
[..]
Haha, dat heb ik ook wel eens gedaan. Ik had de volgende dag helemaal rode ogen, omdat ik al zo lang aan het proberen was.....![]()
Ik wou zeggen: weer zo'n typische Blubberbig-actie, maar jij ontkracht die bewering een beetje...quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:49 schreef anne1982 het volgende:
Goede avond allemaal.....![]()
[..]
Haha, dat heb ik ook wel eens gedaan. Ik had de volgende dag helemaal rode ogen, omdat ik al zo lang aan het proberen was.....![]()
SPOILERRRRRRR!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
meestal na een paar pogingen dringt het wel tot me door dat ik mn hoornvlien eruit probeer te trekken![]()
sstttt!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:50 schreef tech het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: weer zo'n typische Blubberbig-actie, maar jij ontkracht die bewering een beetje...
@B.Z.:
It's like somebody slaughtered an Abercrombie and Fitch catalogquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb net trouwens voor het eerst ZELF de was gedaan![]()
![]()
en alles is nog heel
De Baron rap? Die is coolquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik luister al een kwartier naar de drommels mix
DROMMELS DROMMELS DROMMELS!!! en nog eens DROMMELS!
Wat zijn .flac bestanden dan? En in principe zou je die wavjes ook nog om kunnen zetten in mp3, dat scheelt een hoop ruimtequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
IK, jazeker, IK heb zojuist gewoon .flac bestanden omgezet in .wav bestandenEn ik heb nu 3,5 GB aan U2-muziek
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
IK, jazeker, IK heb zojuist gewoon .flac bestanden omgezet in .wav bestandenEn ik heb nu 3,5 GB aan U2-muziek
![]()
Soms.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
Tja, soms denken we met zijn allen: láát dat homo-topic maar ff voor een avondje
Dat is zo'n beladen term.quote:
Als je alle albums hebt vanaf 1980, dan ben je aardig fan hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is zo'n beladen term..
Ik ben een fan van Bettie Serveert, dat is muziek die ik zonder probleem kan blijven luisteren, zonder dat er slijtage optreedt..
En U2... ach, het is wel aardig. Als je een keer geen zin hebt in Coldplay ofzo..
.
Ach, even downloaden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Als je alle albums hebt vanaf 1980, dan ben je aardig fan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |