Ach, als de kopie beter is dan het origineel...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:14 schreef Waxxer het volgende:
Coldplay is KUT
Over the top kopiereders!!!!
U2 wordt de nieuwe Rolling Stones.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar U2, is dat niet langzamerhand een beetje passé? Ik snap best dat ze in de achterhoek nog een beetje de feiten aanlopen hoor, daar niet van..
Mijn olifantenvet is olifantenhuid gewordenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou. Dat rellen schiet ook niet op..
meerelquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:27 schreef creno het volgende:
sorry maar ik volg het effe niet hoor...
WTF is U2 ?
"BLEGH"quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:Ik hou m'n mond, ga errrr NIET op in........ lalaalallala
[afbeelding]
elke kutopmerking is een foto
"HOE DURF JE?" "KLOTE U2"quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jah! Nou heb je 't!!!!
[afbeelding]
En dan heb je nog geluk dat'ie ook nog op jou van toepassing is
En dat gedweep met de negers in Afrika ook de hele tijd. Die Bono is eigenlijk een soort omgekeerde Michael Jackson.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:Ik hou m'n mond, ga errrr NIET op in........ lalaalallala
[afbeelding]
elke kutopmerking is een foto
Tsssss pffffffff ggggggggg....... waren ze maar naar E. gekomen he?? In het P-stadion???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dat gedweep met de negers in Afrika ook de hele tijd. Die Bono is eigenlijk een soort omgekeerde Michael Jackson..
Is dat op de jaarlijkse braderie in Dinxperdinges?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tsssss pffffffff ggggggggg....... waren ze maar naar E. gekomen he?? In het P-stadion???
[afbeelding]
ZO!!
Goh lekker 'energiezuinig' zijn die gasten van U2 met al die flashy lichtjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
[afbeelding]
GGGGGGGRRRRRROOOMMMMM!!!!!!!!!!!!
Nee, dat zijn de Beaver-plekjes (slecht zicht)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat op de jaarlijkse braderie in Dinxperdinges?
Zijn nog al wat lege plaatsen daar.
Achter het scherm zat Weemz met een knijpkatquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goh lekker 'energiezuinig' zijn die gasten van U2 met al die flashy lichtjes.
Another time and antother placequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij ook al? U2
Ik ga maar wat anders doen..
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Achter het scherm zat Weemz met een knijpkat
Achter dat gebogen scherm?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Achter het scherm zat Weemz met een knijpkat
Nuvole!quote:
Dan heb ik iets verkeerd begrepen. Maar diequote:
Ja, die jongen heeft de godganze avond krom gelegenquote:
Wat?quote:
En ondertussen maar al die katjes knijpen in het donker.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, die jongen heeft de godganze avond krom gelegenMet moeite kreeg de crew hem weer recht overeind
je bent een week te laat maar toch tnx!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan heb ik iets verkeerd begrepen. Maar diestaat hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |