Tsssss pffffffff ggggggggg....... waren ze maar naar E. gekomen he?? In het P-stadion???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dat gedweep met de negers in Afrika ook de hele tijd. Die Bono is eigenlijk een soort omgekeerde Michael Jackson..
Is dat op de jaarlijkse braderie in Dinxperdinges?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tsssss pffffffff ggggggggg....... waren ze maar naar E. gekomen he?? In het P-stadion???
[afbeelding]
ZO!!
Goh lekker 'energiezuinig' zijn die gasten van U2 met al die flashy lichtjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
[afbeelding]
GGGGGGGRRRRRROOOMMMMM!!!!!!!!!!!!
Nee, dat zijn de Beaver-plekjes (slecht zicht)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat op de jaarlijkse braderie in Dinxperdinges?
Zijn nog al wat lege plaatsen daar.
Achter het scherm zat Weemz met een knijpkatquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goh lekker 'energiezuinig' zijn die gasten van U2 met al die flashy lichtjes.
Another time and antother placequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij ook al? U2
Ik ga maar wat anders doen..
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Achter het scherm zat Weemz met een knijpkat
Achter dat gebogen scherm?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Achter het scherm zat Weemz met een knijpkat
Nuvole!quote:
Dan heb ik iets verkeerd begrepen. Maar diequote:
Ja, die jongen heeft de godganze avond krom gelegenquote:
Wat?quote:
En ondertussen maar al die katjes knijpen in het donker.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, die jongen heeft de godganze avond krom gelegenMet moeite kreeg de crew hem weer recht overeind
je bent een week te laat maar toch tnx!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan heb ik iets verkeerd begrepen. Maar diestaat hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |