Is dat op de jaarlijkse braderie in Dinxperdinges?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tsssss pffffffff ggggggggg....... waren ze maar naar E. gekomen he?? In het P-stadion???
[afbeelding]
ZO!!
Goh lekker 'energiezuinig' zijn die gasten van U2 met al die flashy lichtjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
[afbeelding]
GGGGGGGRRRRRROOOMMMMM!!!!!!!!!!!!
Nee, dat zijn de Beaver-plekjes (slecht zicht)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat op de jaarlijkse braderie in Dinxperdinges?
Zijn nog al wat lege plaatsen daar.
Achter het scherm zat Weemz met een knijpkatquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goh lekker 'energiezuinig' zijn die gasten van U2 met al die flashy lichtjes.
Another time and antother placequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij ook al? U2
Ik ga maar wat anders doen..
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Achter het scherm zat Weemz met een knijpkat
Achter dat gebogen scherm?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Achter het scherm zat Weemz met een knijpkat
Nuvole!quote:
Dan heb ik iets verkeerd begrepen. Maar diequote:
Ja, die jongen heeft de godganze avond krom gelegenquote:
Wat?quote:
En ondertussen maar al die katjes knijpen in het donker.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, die jongen heeft de godganze avond krom gelegenMet moeite kreeg de crew hem weer recht overeind
je bent een week te laat maar toch tnx!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan heb ik iets verkeerd begrepen. Maar diestaat hoor
Hoovulle ammers asperges haaj de looste weeke gepald danne?quote:
Nou, je hebt nog 46 kansenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:10 schreef keizerpinguin het volgende:
wat jullie over u2 kunnen kan ik over kylie
[afbeelding]
Ach, je bent in goed gezelschap hoor. En bij mij komt dat gewoon door mijn wekker...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 05:10 schreef DennisMoore het volgende:
Het moet niet gekker worden, verdikkie!.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:53 schreef wonderer het volgende:
Wat een vage film ...
charlie heeft hoger cijfer en lijkt me persoonlijk leuker alleen daar krijg ik persoon X noooooit naartoequote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:19 schreef Twoflower het volgende:
Als ik nou zou moeten kiezen tussen Fantastic 4 en Charlie & the Chocolate Factory, wat zouden jullie me aanraden?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit was wat mij betreft het enige bezienswaardige aaan de film.
verder veel filosofisch gezwets. saai. ben het nu al vergeten.![]()
ja je kan ook gewoon bel-ami dwnlden (of citebeur dan, voor marokaanse jongens)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting!
Ik kon 'm toch al nergens vinden.
hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:15 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb al je platen
en ik kom naar je kijken
Oh Kylie, ik wandel
En ik neem mijn pyama mee
Ik kom bij je slapen
Oh Kylie, ik wandel en ik droom
En ik zal je leren zingen
En niet zo dom te hijgen
Oh Kylie, ik wandel
jammer dat er zo weinig marokaanse/turkse jongens homo zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja je kan ook gewoon bel-ami dwnlden (of citebeur dan, voor marokaanse jongens)![]()
goed zoeken, waarschijnlijk genoeg, alleen noemen ze zich niet homo.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jammer dat er zo weinig marokaanse/turkse jongens homo zijn![]()
*jaloers is*quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
goed zoeken, waarschijnlijk genoeg, alleen noemen ze zich niet homo.
heb vanavond date met marok jongen
hoezo familie? ja familie is nou eenmaal belangrijk in arab cultuur.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
*jaloers is*
maar ze hebben vaak zo'n nare familie![]()
familie als in niet-tolerant..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoezo familie? ja familie is nou eenmaal belangrijk in arab cultuur.
tsja, gewoon zorgen dat je zover mogelijk van je familie vandaan woont.quote:
Ik persoon C ook nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
charlie heeft hoger cijfer en lijkt me persoonlijk leuker alleen daar krijg ik persoon X noooooit naartoe
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
bijna weekendhoop dat ik thuiskom het lampje dat de benzine op is brand al
speciaal voor beaverdinges en mezlef natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born this way
ik altijd 100km althans dat geeft mijn boardcomputer dan aanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]aaaww.. dan heb je nog ong. 80 kilometer geloof ik...
Ja dat had ik ook in pappa's autoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik altijd 100km althans dat geeft mijn boardcomputer dan aan![]()
wat een zuiperdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
die auto rijdt met moeite 1 op 9, dus laat staan op de Autobahn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |