Ik hoorde dat jij hem zou maken?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:17 schreef Petertjuhh het volgende:
owh
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:17 schreef Eix het volgende:
Imberr, waarom kun je eigenlijk nu niet op msn? Kun je je broertje gewoon niet ff een trap onder zn kloten geven om dat wachtwoord eraf te halen?
of pijp hemquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:17 schreef Eix het volgende:
Imberr, waarom kun je eigenlijk nu niet op msn? Kun je je broertje gewoon niet ff een trap onder zn kloten geven om dat wachtwoord eraf te halen?
Daar denk jij meteen weer aan hè.quote:
Nee, Maryse moet mij kiezen. Ik ben geen chocoprins.quote:
Was het maar zoquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Daar denk jij meteen weer aan hè.![]()
Je bent toch niet toevallig haar broertje ofzo...
Alleen de TT nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:19 schreef MaRySe het volgende:
Dat komt omdat ene kut J de wiki niet heeft geupdate !
Doe dat nu even want je kunt je post nog editten en dan edit ik deze weer!
Hmm, je begint op mij te lijkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:20 schreef Eix het volgende:
Ik begin langszaam melig te worden. Heb ik altijd op Fok! na een tijdje.
* Eix heeft tranen in zn ogen van t lachen, waardoor weet ie niet...
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:20 schreef Eix het volgende:
Volgens mij word jij zo geslacht.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:20 schreef Eix het volgende:
*Al bang wordtquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Volgens mij word jij zo geslacht.![]()
Maar Maryse was toch slager (volgens haar profiel tenminste), mss kan die Imberr nog wat tips geven.![]()
Ik kom dus werkelijk nu nietmeer bij... Ik ga ff een minuutje van Fok! afkicken.quote:
ik hoef geen tips..mijn opa en oma hadden een slagerij (of een bakkerijquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Volgens mij word jij zo geslacht.![]()
Maar Maryse was toch slager (volgens haar profiel tenminste), mss kan die Imberr nog wat tips geven.![]()
en hoe oud is je broertje danquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef MaRySe het volgende:
Natuurlijk wil ik met ventjes uit die jonger zijn dan mijn broertje!
Hahahahaquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:23 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ze geeft eerst wel een waarschuwing hoor. Ze heeft mij ook al bedreigd met de dood![]()
Dat kwam alleen omdat jij mijn hondje beledigdequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:23 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ze geeft eerst wel een waarschuwing hoor. Ze heeft mij ook al bedreigd met de dood![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef MaRySe het volgende:
Lijkt me alleen wel lache, kom je zo naar mij toe, zeg je:quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat kwam alleen omdat jij mijn hondje beledigde![]()
Je moet je principes laten varen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef MaRySe het volgende:
jij hebt echt een death wish he?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:24 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Lijkt me alleen wel lache, kom je zo naar mij toe, zeg je:
Ik ga je slachten met een zachte g![]()
![]()
![]()
Ik help je.quote:
omdattie dan terug schoptquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:24 schreef Eix het volgende:
Maar Imberr, nu weet ik nog steeds niet waarom je je broertje niet een trap onder zn kloten gaat verkopen om dat wachtwoord weg te krijgen.
ghaghagha (met zachte g dan wel hequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik help je.![]()
Ons Limburgers wat uitlachen.![]()
Wat een eikel. Kom maar bij mij internetten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdattie dan terug schopten dan sluit ie mijn internet helemaal af!
![]()
Dreigen dat je tegen je ouders gaat zeggen dat ie rooktquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdattie dan terug schopten dan sluit ie mijn internet helemaal af!
![]()
ja manquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik help je.![]()
Ons Limburgers wat uitlachen.![]()
Petertjuhh, jij gaat dood jongen echtquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ghaghagha (met zachte g dan wel he![]()
krijg je keelpijn van hequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja mantss.. zachte g is zoooo veel beter dan die domme harde g
![]()
ouder... en dat heeft geen zin want we mogen rokenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dreigen dat je tegen je ouders gaat zeggen dat ie rookt![]()
Die hollandse G is wat wil je zegge.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ghaghagha (met zachte g dan wel he![]()
wat stel je je dan aan manquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Die hollandse G is wat wil je zegge.![]()
Net alsof je je keel schraapt.
Bij mij in de klas was er altijd wel een leuke discussie over wat nu het ware dialect was.
Maar dat is Zittisj natuurlijk.![]()
Veier Beier!![]()
Als ik dat deed stond ik de volgende dag in de krant... Jongen dood gevonden op de kollenberg.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
ouder... en dat heeft geen zin want we mogen roken
verschilt dat veel met dat van geleen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Die hollandse G is wat wil je zegge.![]()
Net alsof je je keel schraapt.
Bij mij in de klas was er altijd wel een leuke discussie over wat nu het ware dialect was.
Maar dat is Zittisj natuurlijk.![]()
Veier Beier!![]()
Tsjah jammer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
ouder... en dat heeft geen zin want we mogen roken
Al moet ik wel lachen om jouw postsquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:29 schreef Petertjuhh het volgende:
Hierbij wil ik mededelen aan alle humorloze mensen dat mijn posts soms niet gemeend zijn.
Humor?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:29 schreef Petertjuhh het volgende:
Hierbij wil ik mededelen aan alle humorloze mensen dat mijn posts soms niet gemeend zijn.
audiogesprek zometeenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik t kon typen zou ik verdergaan in t limburgs maar dat kan ik nietkan t alleen praten
Moet je gewoon net zo doen als mij. Gewoon erbij vermelden als je een zachte g gebruikt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik t kon typen zou ik verdergaan in t limburgs maar dat kan ik nietkan t alleen praten
Eén van de grootste verschillen in t dialect zit in vier.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
verschilt dat veel met dat van geleen?want de helft snap ik er nooit van
alleen andere mensen uit geleen versta ik echt 100%
![]()
In je sig/ondertitel: De post is getypt met een zachte gquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:31 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Moet je gewoon net zo doen als mij. Gewoon erbij vermelden als je een zachte g gebruikt.![]()
Doe ik!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
In je sig/ondertitel: De post is getypt met een zachte g![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
In je sig/ondertitel: De post is getypt met een zachte g![]()
Haha flauwquote:
Maar Imberr, heb je wel n webcam? Dan kunnen we gaan cammen nadat je je broer zover hebt gekregen om dat wachtwoord eraf te slopen.quote:
ik ben om 1 of 2 uur weer op msn..als je tot dan kan wachten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar Imberr, heb je wel n webcam? Dan kunnen we gaan cammen nadat je je broer zover hebt gekregen om dat wachtwoord eraf te slopen.![]()
Je ziet trouwes zelf maar hoe je je broer zover krijgt.![]()
Nee, laten we het uniek houdenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Haha flauw
Zullen we het allemaal gaan doen om die Limburgers te dissen?![]()
neequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben om 1 of 2 uur weer op msn..als je tot dan kan wachten?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja, met je anti-limburg houding rekenen we dan wel af.quote:
blijf je serieus tot 2 uur op msn dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik blijf serieus tot een uur of 6 of msnquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:39 schreef taart het volgende:
[..]
blijf je serieus tot 2 uur op msn dan?![]()
Dat wil ik wel is zienquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik blijf serieus tot een uur of 6 of msn![]()
Wie blijft nu tot zo laat op? Je moet t wel heel gezellig maken wil je voorkomen dat ik niet op mn stoel in slaap val.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jahooor wtf?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ode aan Ingequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Maar met wie chat je dan?quote:
Kan je net zo goed niet gaan slapenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Verstandigquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nouja ik ga TV kijken en daarna te bed!
Doei allemaal![]()
Het levende bewijs dat fokkers geen leven hebbenquote:
doeggquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Doei allemaal![]()
Sorryquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:45 schreef BObNL het volgende:
jezus verander de titel heb me dood gezocht
trustequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Doei allemaal![]()
Nooit geweten dat er soortgenoten zijn. Welke Fokkers tweakers blijven zolang op?quote:
HA! IK heb lekker een kusje gehad van Imberquote:
houdoequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Doei allemaal![]()
Ga je niet meer uit?quote:
Tis vakantie! Maak je niet drukquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:48 schreef Imberr het volgende:
en ik heb wel een leven
alleen nu ff niet
ik weet al niet meer wie dat warenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er soortgenoten zijn. Welke Fokkers tweakers blijven zolang op?
Oh, ik moet ;s gaan tellen dan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
HA! IK heb lekker een kusje gehad van Imber![]()
![]()
![]()
![]()
Och germ.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:50 schreef joupee het volgende:
ik ga ook de slaap vatten.. morgen om 7 uur weer op
![]()
7 uurquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:50 schreef joupee het volgende:
ik ga ook de slaap vatten.. morgen om 7 uur weer op
![]()
Waarom ga je niet om 3 uur slapen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
7 uurdamn..dan slaap ik net een uurtje
![]()
Ben je dan niet moe overdag?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
truste dan maar
Wat is je MSN?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
truste dan maar
neuh..ik slaap meestal uit tot een uur of 2quote:
Je schoolritme is om 3 uur slapen ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
neuh..ik slaap meestal uit tot een uur of 2maar ik ben van plan mijn nieuwe ritme weer naar me oude ritme te krijgen
Je bent van plan de klok rond te werken of wat?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
neuh..ik slaap meestal uit tot een uur of 2maar ik ben van plan mijn nieuwe ritme weer naar me oude ritme te krijgen
wat nou schoolquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:54 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Je schoolritme is om 3 uur slapen ofzo?![]()
En je zag er nog wel zo "ik ga uit" uit!quote:
nee kijk..eerst ging ik rond 1 uur slapen en dan was ik rond 10 uur wakker.. en nu ga ik om 6 slapen en ben om 2 wakkerquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Je bent van plan de klok rond te werken of wat?
Je kan ook gewoon terug achteruit gaan hoor...
Niet echt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee kijk..eerst ging ik rond 1 uur slapen en dan was ik rond 10 uur wakker.. en nu ga ik om 6 slapen en ben om 2 wakkermaar dat vind ik toch niet echt goed dus wil ik weer dat eerste gaan doen
snap je?
edit: hm, misschien is dat toch beter dan die anderequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:58 schreef Petertjuhh het volgende:
Hey Imberr kun je trouwens niet op webmsn?
http://webmessenger.msn.com
quote:
Zo zie ik er altijd uitquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En je zag er nog wel zo "ik ga uit" uit!![]()
doei schatquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:04 schreef Imberr het volgende:
daaamn.. kom ik op dat webmessenger word ik aangesproken door 8 mensen tegelijk blijft ie hangen
truste taart
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:04 schreef Imberr het volgende:
daaamn.. kom ik op dat webmessenger word ik aangesproken door 8 mensen tegelijk blijft ie hangen
truste taart
Dat is veelbelovend voor de meeting.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Zo zie ik er altijd uit
Ga even eten halen
Limburgers zijn allemaal vrienden onder elkaar.quote:
Ik ben ook bijna een limburgerquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Limburgers zijn allemaal vrienden onder elkaar.![]()
*terug is van de wc.
Dat kloptquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Limburgers zijn allemaal vrienden onder elkaar.![]()
*terug is van de wc.
Ik bedenk me net, ik moet me nog steeds door dat sollicitatie formulier van de Appie doorworstelen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:12 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Vakkenvuller is een mooi beroep![]()
Dat is niet voor dat soort infantielen weggelegd.
Eerst de g correct leren uitspreken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:11 schreef pekel het volgende:
Limburg! Vrijdag kom ik bij jullie intrekken.
juist niet.. hij negeert me gewoonquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heeft hij dan nog iets gezegt of gedaan ?
melkquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:14 schreef MaRySe het volgende:
Heb ik een vreetkick.. Vind ik alles vies wat er aan eten is
Zit me nu uit te leven op een glaasje melk.
Melk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:14 schreef MaRySe het volgende:
Zit me nu uit te leven met een glaasje melk.
Die Schogetten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:15 schreef Eix het volgende:
[..]
Melk.![]()
Maar waarom koop je dan niet op tijd in? Ik heb vandaag al 2 blokken schogetten op en heb er nog 4 pakken onder liggen die netjes op me zitten te wachten.![]()
Alleen heb ik nu ff genoeg.![]()
Zat je aan de wiet ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:14 schreef MaRySe het volgende:
Dan maar op zoek naar iemand anders he.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
juist niet.. hij negeert me gewoondat is dus zo not done
![]()
maar ja, boeie..
Vreetkickquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:14 schreef MaRySe het volgende:
Naja, ze gaat jou tenminste niet meer slachten voorlopig.quote:
Eureka!!!!quote:
5 pakjes chocolade, 12 zakken chips, 6 zakken nootjes, 7 pakken koekjes drop etc. etc. maar dat vind ik niet zo lekker meerquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:15 schreef Eix het volgende:
[..]
Melk.![]()
Maar waarom koop je dan niet op tijd in? Ik heb vandaag al 2 blokken schogetten op en heb er nog 4 pakken onder liggen die netjes op me zitten te wachten.![]()
Alleen heb ik nu ff genoeg.![]()
ken ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze bedoelt hallo_mensen.
Zijn echte naam begint met een C
wat?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:17 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Conflict hee waarom wilde je dat nou allemaal weten?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mensen 5 pagina's in een uur is nog steeds gebagger
![]()
Goed... je bent raar. Ik snap gerust dat je niet trek in alles hebt maar dat je ipv al dit nu melk gaat drinken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
5 pakjes chocolade, 12 zakken chips, 6 zakken nootjes, 7 pakken koekjes drop etc. etc. maar dat vind ik niet zo lekker meer
Niet zo achterdochtig!quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:20 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ahik voelde me even geintimideerd
![]()
Hey iemand die zijn sig waarmaaktquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
5 pakjes chocolade, 12 zakken chips, 6 zakken nootjes, 7 pakken koekjes drop etc. etc. maar dat vind ik niet zo lekker meer
jeetjequote:Op donderdag 21 juli 2005 00:20 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ahik voelde me even geintimideerd
![]()
altijd johquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hey iemand die zijn sig waarmaakt![]()
Maak van slowchat dan maar snelchat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:21 schreef pekel het volgende:
Ikke open dat volgende topic wel.
Neequote:Op donderdag 21 juli 2005 00:21 schreef pekel het volgende:
Ikke open dat volgende topic wel.
Dan ken je de oude slowchat van vroeger nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:21 schreef JeroenV het volgende:
Het gaat wel lekker hard...
leuk!quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:21 schreef JeroenV het volgende:
Het gaat wel lekker hard...
Zelf toetjes maken is hipquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:21 schreef MaRySe het volgende:
Melk is wel oké, had alleen zo een zwak aftreksel. "0% vet melk"! Wat moet ik daar nou weer mee
Net als de meeste toetjes, ook zo kunstmatig. Dus ik gooi er zelf fruit doorheen
Zelf iets maken is eigenlijk altijd wel lekkerMisschien ga ik morgen wel wat maken, koekjes of zo
Het is alweer bijna half 1![]()
!! O NEE
!!1!!!!!1
wehehehequote:Op donderdag 21 juli 2005 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan ken je de oude slowchat van vroeger niet
Ja ik eet die troep eigenlijk nooit meerquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Goed... je bent raar. Ik snap gerust dat je niet trek in alles hebt maar dat je ipv al dit nu melk gaat drinken.![]()
dát was pas leukquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan ken je de oude slowchat van vroeger niet
Ze is op vakantie, nog twee wekenquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey C heb je al wat met Biancavia ?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:23 schreef BObNL het volgende:
goede avond allemaal weer !
Voorquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja ik eet die troep eigenlijk nooit meer
Ik stem voor dat post voortaan uit minimaal twee regels moeten bestaan om het gebagger tegen te gaan
Hadden we daar t nu al niet 8 topics geleden over ofsow?quote:
jah yoghurt met bevroren bananen ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:24 schreef Eix het volgende:
[..]
Hadden we daar t nu al niet 8 topics geleden over ofsow?![]()
Shiiiit dit topic loopt net zo hard als de TV, je moet gewoon een pauze inlassen en daarna weer volledig aan de bak. Ernstig, nog erger dan MSNquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:24 schreef BObNL het volgende:
nouw is inge weer offline :/ was ff wat drinken halen
meer mensen heahquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:25 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Shiiiit dit topic loopt net zo hard als de TV, je moet gewoon een pauze inlassen en daarna weer volledig aan de bak. Ernstig, nog erger dan MSN
Ja met MaRySe die yoghurt met banaan lekker vondquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:24 schreef Eix het volgende:
[..]
Hadden we daar t nu al niet 8 topics geleden over ofsow?![]()
Om 01:00 schijnt ze er weer te zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:24 schreef BObNL het volgende:
nouw is inge weer offline :/ was ff wat drinken halen
Ze had het er net weer over ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:25 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ja met MaRySe die yoghurt met banaan lekker vond![]()
ok . blijf vanavond ook wel tijdje opquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:25 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Om 01:00 schijnt ze er weer te zijn.
Slapen? NAtuurkunde leren? WTF? Waar leef jij?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:25 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga zo slapen denk ikDan de wekker zetten *rilll* om sportief te doen *rilll*
en natuurkunde te leren *rilll*
En dan zelf een toetje makenWhehehe
!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:25 schreef BObNL het volgende:
[..]
jah yoghurt met bevroren bananen ofzo![]()
haal er 1 uit de opquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]En vieze kiwi-sinaasappelsap.
Maar de yoghurt en de bananen zijn op
Jij kiest het altijd het verkeerde qua d's en t's he :pquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:26 schreef BObNL het volgende:
ridme overhoop gooien
Natuurkunde, de horror. Ik had dit jaar bij t PW optica een daverende 2,7.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:25 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga zo slapen denk ikDan de wekker zetten *rilll* om sportief te doen *rilll*
en natuurkunde te leren *rilll*
En dan zelf een toetje makenWhehehe
!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:26 schreef BObNL het volgende:
[..]
ok . blijf vanavond ook wel tijdje op
Sporten ?! WTF!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:26 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Slapen? NAtuurkunde leren? WTF? Waar leef jij?
ik ben echt een nerlands rampquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:27 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Jij kiest het altijd het verkeerde qua d's en t's he :p
8,6quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Natuurkunde, de horror. Ik had dit jaar bij t PW optica een daverende 2,7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |