Oh, ik moet ;s gaan tellen dan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
HA! IK heb lekker een kusje gehad van Imber![]()
![]()
![]()
![]()
Och germ.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:50 schreef joupee het volgende:
ik ga ook de slaap vatten.. morgen om 7 uur weer op
![]()
7 uurquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:50 schreef joupee het volgende:
ik ga ook de slaap vatten.. morgen om 7 uur weer op
![]()
Waarom ga je niet om 3 uur slapen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
7 uurdamn..dan slaap ik net een uurtje
![]()
Ben je dan niet moe overdag?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
truste dan maar
Wat is je MSN?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
truste dan maar
neuh..ik slaap meestal uit tot een uur of 2quote:
Je schoolritme is om 3 uur slapen ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
neuh..ik slaap meestal uit tot een uur of 2maar ik ben van plan mijn nieuwe ritme weer naar me oude ritme te krijgen
Je bent van plan de klok rond te werken of wat?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
neuh..ik slaap meestal uit tot een uur of 2maar ik ben van plan mijn nieuwe ritme weer naar me oude ritme te krijgen
wat nou schoolquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:54 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Je schoolritme is om 3 uur slapen ofzo?![]()
En je zag er nog wel zo "ik ga uit" uit!quote:
nee kijk..eerst ging ik rond 1 uur slapen en dan was ik rond 10 uur wakker.. en nu ga ik om 6 slapen en ben om 2 wakkerquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Je bent van plan de klok rond te werken of wat?
Je kan ook gewoon terug achteruit gaan hoor...
Niet echt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee kijk..eerst ging ik rond 1 uur slapen en dan was ik rond 10 uur wakker.. en nu ga ik om 6 slapen en ben om 2 wakkermaar dat vind ik toch niet echt goed dus wil ik weer dat eerste gaan doen
snap je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |