ja, vindt ik ook, met uitzonderingen als the prodigy - out of space, maar dat wil ik geen happy hardcore noemenquote:
Van welke muziek hou jij eigenlijk?quote:
hardstylequote:Op woensdag 20 juli 2005 19:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Van welke muziek hou jij eigenlijk?
Laat het geen hiphop zijn...![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:18 schreef Mattt het volgende:
And after alll your'e my wonderwalllllllll![]()
wie ken het nummer niet.
Zo tof vind ik m anders niet.quote:
Oud nummer, nog steeds blijft die goed..quote:
hiphopquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Van welke muziek hou jij eigenlijk?
Laat het geen hiphop zijn...![]()
![]()
Live 8 samen met coldplay.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:20 schreef Mattt het volgende:
[..]
Oud nummer, nog steeds blijft die goed..![]()
Bittersweet Symphony idem
quote:
Within Temptation.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
hiphop![]()
* Imberr likes rock und top40 und gothicrock und und..enz..:')
Dat heb ik niet bedacht, k lijk wel een kansarme tienerquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:19 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Hardcore zuigt sowieso. Of het nou happy is of niet
En voor TS: Ik ben geen single, ik ben verloofd
Ook goedenavond.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:24 schreef Rabrynil het volgende:
Goedenavond
Within Temptationquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:24 schreef Eix het volgende:
[..]
Within Temptation.
Ik wil naar Amsterdam vrijdag, maar mn vader vind het te duur.![]()
Epica (live gezien!)![]()
Verder hou ik wel van wat alternatieve groepen zoals Muse, Dream Theater etc. En rustig vind ik ook altijd leuk: Coldplay, Keane, Heather Nova.![]()
En soms ook Rammstein enzo, maar daar moet ik een beetje in de mood voor zijn.![]()
Hmm. Nou ja, je vroeg of er nog singles warenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat heb ik niet bedacht, k lijk wel een kansarme tiener![]()
Haal het gelijk weg![]()
Die zijn juist helemaalquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:27 schreef taart het volgende:
[..]
Within Temptation
Evanescence
en al die andere
Nee je hebt gelijk, zodra iemand zeg "Hardcore zuigt" fantaseer ik altijd de woordjes "je bent een racist"er vanzelf bij. Sorryquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:25 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
@Chanandler: Hoe zo over één kam scheren? Ik zeg niet dat hardcoreluisteraars niet aardig kunnen zijnAlleen ik vind de muziek niet om aan te horen. (Of kan jij me overtuigen dat het wel mooi is?)Dan vind ik coldplay een miljard keer beter.
En verder luister ik vooral Folkmetal, Fantasymetal en Gothic-underground/metal.
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Imberr, je bent een meisje naar mn hart.![]()
tegenvaller ehquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Snqqpy het volgende:
Alweer een nieuwe.
Het gaat iig wel langzamer dan eerst.
Ohja, en hardcore zuigt.
Je bent ook een mod. Je hoort nu nietmeer bij het normale volk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Brechtje het volgende:
Zomaar staat mijn avater er niet meer bij..
Goed dan
jawel hoor?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Brechtje het volgende:
Goed dan
Geeft niet. De meesten denken ook meteen dat je suicidaal bent als je Gothicmetal luisterdquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:28 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, zodra iemand zeg "Hardcore zuigt" fantaseer ik altijd de woordjes "je bent een racist"er vanzelf bij. Sorry![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Brechtje het volgende:
Goed dan
Ze hebben je naar beneden geschoptquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Brechtje het volgende:
Goed dan
of dat je gothic bent.. ik luister ook naar gothic muziek en ben geen gothicquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:31 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Geeft niet. De meesten denken ook meteen dat je suicidaal bent als je Gothicmetal luisterd
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:32 schreef Eix het volgende:
Zaterdag is er trouwens op de markt hier iets te doen. Wipneus en pim ofsowiets, is dat wat of kan ik beter thuis achter de pc blijven zitten?
mag het?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:30 schreef Snqqpy het volgende:
Je avatar staat er wel hoor.
Mijne heeft er nooit gestaan.
hm..komen opeens allemaal jeugdherinneringen boven drijvenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:32 schreef Eix het volgende:
Zaterdag is er trouwens op de markt hier iets te doen. Wipneus en pim ofsowiets, is dat wat of kan ik beter thuis achter de pc blijven zitten?
Ik weet het niet... maar ik verveel me hier ook dood.quote:
Vroeger heb ik wel s een boekje ervan gelezen, maar dit zijn een stel djs die die naam hebben gejat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm..komen opeens allemaal jeugdherinneringen boven drijven![]()
ga naar geleen!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik weet het niet... maar ik verveel me hier ook dood.![]()
schandaligquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Vroeger heb ik wel s een boekje ervan gelezen, maar dit zijn een stel djs die die naam hebben gejat.![]()
Ach, t blijft dezelfde gemeente.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
ga naar geleen!oh wacht..hier is t nog saaier
ja en het erge is dat ze allebei geen wipneusch hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Vroeger heb ik wel s een boekje ervan gelezen, maar dit zijn een stel djs die die naam hebben gejat.![]()
Ik heb ze meen ik een paar jaar terug gezien op de markt, maar ik herriner me er niets meer van. Misschien moet ik daar dan maar blij om zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
schandalig(ken ze wel hoor maar nooit naar geluisterd ofzo)
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Je bent ook een mod. Je hoort nu nietmeer bij het normale volk.![]()
Koop is een goede computerquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:37 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Maar ik zie de helft van de avaters niet, is heel erg traag nu bij mij, en ik zie alleen de bovenste rij avaters, en daar stond ik dus vandaar dat ik dacht dat ik was weggeschopt.
Misschien moet Yvonne eens die downloads stop zetten.quote:
Érg eng.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:38 schreef Eix het volgende:
http://www.wipneusenpim.nl/
Ik vind ze maar eng.![]()
![]()
Pr0nquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:42 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Miss is het wel heul leerzaam, natuurfilms
clowns dusquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:38 schreef Eix het volgende:
http://www.wipneusenpim.nl/
Ik vind ze maar eng.![]()
![]()
Daar hadden wij een negert met de naam DJ Chuckiequote:Op woensdag 20 juli 2005 19:44 schreef Messenga het volgende:
OMG! Wipneus & Pim! die hebben bij ons schoolfeest nog opgetreden
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:45 schreef Eix het volgende:
Scheisse, moet ff na de supe rrennen omdat ze bij de Appie Heijn aan mn moeder geen sjenk meer verkochten. Bis zo.
Die gast achter hemquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:46 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Daar hadden wij een negert met de naam DJ Chuckie
[afbeelding]
Blij dat ik mijn oordopjes bij me had.
wij hadden een heel lekker ding als djquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:44 schreef Messenga het volgende:
OMG! Wipneus & Pim! die hebben bij ons schoolfeest nog opgetreden
of je ging er niet heenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:46 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Daar hadden wij een negert met de naam DJ Chuckie
[afbeelding]
Blij dat ik mijn oordopjes bij me had.
En niet die gaygast op die fotoquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:47 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik moest erheen, ik ben roadie mên.
Eensch.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:48 schreef Snqqpy het volgende:
DJ Chuckie is toch van dat nummer "Nu ga je dansen klootzak?"
Wat een slecht nummer.
zoals..?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:50 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Blijf eens hier mensen. Zeg eens wat.
Van mij wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:51 schreef Snqqpy het volgende:
Mag bij het volgende topic mijn avater erbij?
Dat kan je niet fixen want het probleem ligt aan de server die er uitligtquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:13 schreef Casparovvv het volgende:
Imberr: jouw plaatje fix ik zometeen
Let's go on!
Que??quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:53 schreef Snqqpy het volgende:
En ze zeggen ook dat ze geen salami hebben, maar wel een banaan.
Koop een goede. Ik heb ook nog ruimte overquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat kan je niet fixen want het probleem ligt aan de server die er uitligt
Hoe lang heeft dat staan gisten dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:55 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Maar een biertje, en dat was voor de dorst.
Het was een nieuwe, net bij de Aldi vandaan. Misschien hebben ze er wat ingedaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:55 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Hoe lang heeft dat staan gisten dan?
Ik zag het, anders had ie er alweer gestaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat kan je niet fixen want het probleem ligt aan de server die er uitligt
ALDIquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:56 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Het was een nieuwe, net bij de Aldi vandaan. Misschien hebben ze er wat ingedaan.
Helloquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:56 schreef JeroenV het volgende:
Hello mede Puubs![]()
Deze gozer gaat op bijna vakantie, heeft er zin in en wil dat even melden
Wrijf het er nog even inquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:56 schreef JeroenV het volgende:
Hello mede Puubs![]()
Deze gozer gaat op bijna vakantie, heeft er zin in en wil dat even melden
weet je dat jij maar 8 dagen ouder bent dan mij?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:56 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Het was een nieuwe, net bij de Aldi vandaan. Misschien hebben ze er wat ingedaan.
Wij willen bewijsquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:47 schreef The-Chosen1 het volgende:
Conflict bood me net geld aan om zijn Anus te wassen ..mongool is het ook he
Nee, maar nu wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet je dat jij maar 8 dagen ouder bent dan mij?
Ik ben vrijdagavond/zaterdagochtend de hele tijd op de radio.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:58 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
*Ben er weer*
Wat gaat iedereen trouwens dit weekend doen?
Ga jij eens even snel de park OP checken!quote:
Albertoooooooooooooquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:59 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ga jij eens even snel de park OP checken!
Lullig. Succesquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:00 schreef Snqqpy het volgende:
Zaterdag komen vrienden, en een vaag wijf, die me helemaal niet aardig vind.
wie checkte de park ook alweer?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:59 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat? Waar?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:59 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik ben vrijdagavond/zaterdagochtend de hele tijd op de radio.
zaterdag werken, savonds vroeg naar bedquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:58 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
*Ben er weer*
Wat gaat iedereen trouwens dit weekend doen?
Zeg Adriaan, heb jij nog slagroomtaarten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:00 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
GaafIk ga zelf naar mijn vriend, en met een paar vrienden verjaardag vieren
Het is dat je mannelijk bent, anders kreeg je een kusje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:59 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat kan ik u aanbieden?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:01 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
@Rabrynil: Die lust ik niet
Albertoquote:
Mwaquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:04 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Mwakersentaart liever, dank
me OP!quote:
>>> KLBquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:07 schreef Eix het volgende:
Ik ben er weer
En die trut bij de super wou me geen half ons meegeven dus heb ik nu weer teveel.
quote:
Dat is die trut niet waard.quote:
Lekkere service. Ik werk ook op de deli, bij mij had je m wel gehadquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:07 schreef Eix het volgende:
Ik ben er weer
En die trut bij de super wou me geen half ons meegeven dus heb ik nu weer teveel.
Nice, hoe kom je daaraan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:10 schreef Rabrynil het volgende:
Ik heb me Coldplay-shirt vandaag binnen gekregen
[afbeelding]
Gekocht. ColdplayShopquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Nice, hoe kom je daaraan?
Zo'n t-shirt wil ik namelijk ook wel.![]()
Coolquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:10 schreef Rabrynil het volgende:
Ik heb me Coldplay-shirt vandaag binnen gekregen
[afbeelding]
Normaal krijg ik wel altijd mn halve ons sjenk daar. Want mn moeder stuurde me net extra na de super omdat ze bij de AH ook al geen half ons kreeg.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:10 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Lekkere service. Ik werk ook op de deli, bij mij had je m wel gehad
Het is dat de Dire Straits, Queen, Vangelis, Toto, UB40, Tears for Fears etc. niet in mijn sig passen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cool
Iemand met een goeie smaak qua bands
![]()
Hoe kan je daar betalen? Ook via overschrijving?quote:
Sterkte. Ik zou Opkezen als ik jou was dan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:12 schreef Snqqpy het volgende:
De vrouwpersoon die zaterdag komt is nog lelijk ook.
Nee, alleen CreditCard geloof ik.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:13 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoe kan je daar betalen? Ook via overschrijving?
En het is best duur, maar dat heb ik over voor mijn favoriete band. Was 7 euro goedkoper dan bij het Gelredome twee weken geleden.quote:
Saybia roeleert ook. Heb beide albums.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:15 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Leuke sig trouwens, Saybia is een goede band!
Saybia.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:15 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Leuke sig trouwens, Saybia is een goede band!
Ik moet eens kijken waar ze weer gaan staan. Ik ga liever naar concerten specifiek van één band. Dat heeft een andere sfeer dan een festival.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Saybia.![]()
Die heb ik live dit jaar op pinkpop gezien, zo mooi!![]()
True.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:17 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik moet eens kijken waar ze weer gaan staan. Ik ga liever naar concerten specifiek van één band. Dat heeft een andere sfeer dan een festival.
quote:
quote:Voor de geinteresseerden, mijn verslag van Coldplay Gelredome 2005:
In één woord: onovertroffen.
Een samenvatting van de dag
Na om 14:00 's middags in de auto te zijn gestapt kwamen we rond 15:30 in de buurt van het pittoreske Arnhem. Aldaar verwezen de glimmende gele borden, met de tekst "[P] COLDPLAY", ons naar de juiste parkeerplaats. Acht euro betalen was verplicht. Maar lopen was geen optie meer. Een oude kazerne was de parkeerplaats. Was een mooie plek om foto's te kunnen maken, maar daar kwamen we niet voor. En fototoestel was niet meegereisd, verboden tijdens concert. Met een OV-bus werden we naar het Gelredome gebracht, tijdens de rit hadden we nog een soort sightseeing-Arnhem doordat we door de hele stad heen moesten rijden. Het golfplaten dak doemde op. We waren er. Buiten stonden enkele Official Merchandise-kraampjes, containers van Make Trade Fair en Bavaria-bierwagens. Ik hield het - nog even - op een colaatje. De prijzen aldaar en het chipkaartensysteem laat ik maar buiten beschouwing. Na gezellig met wat medefans te hebben gekletst aan de biertafels daar werd het tijd om een hapje te gaan eten. Geen 3-sterren restaurant dit keer, nee, gewoon een McDonald's. Eenmaal bij de McDonald's aangekomen deed ik een nieuwe ervaring op: Niet McDrive, maar McWalk is daar gewoonlijk. Raampje 1 is bestellen, raampje 2 is afrekenen, en jawel er is ook een raampje 3, voor het afhalen. Gretig vulde ik mijn maag met het fastfood en voldaan liep ik weer richting het Gelredome. Bij ingang F stond geen wachtrij, ik had immers zitplaatsen. Het staan tussen bierende mensen en zweetplekken leek me geen prettig vooruitzicht bij een concert van mijn favoriete artiest. Dus ik koos voor zitplaatsen. En wat hadden we een superplaatsen. Inclusief tafels en opbergvakjes, op de eretribune. Hoe het kan, don't ask me. Ik had kennelijk dit geluk met vroeg reserveren via de site van Coldplay. Het werd ineens donker in de zaal. Een lokale band uit Delft opende. Voor de liefhebbers: het was Vertigo The Band, alhier hun site. Doch was het iets te ruig voor mijn normale muzikale doen. Het licht ging weer aan, het was 19:45. Het podium werd lichtelijk verbouwd en er ging een man met een laptop zitten in het midden van het podium, hij had kennelijk een synthesizer erin zitten. Om 20:00 werd het weer donker. Het voorprogramma begon. Daar stond een oude bekende op het podium: Richard "Bittersweet symphony" Ashcroft. Een aantal nummers, die in mijn ogen iets te langgerekt waren, werden ten gehore bracht. Om 20:35 werd er afgesloten met "Bittersweet symphony". Dat nummer deed de zaal toch wel even meegeven. Het werd weer licht in het stadion. Het was 20:40. Een spannend muziekje schalde uit de PA en het was chaos op het podium. Krioelende crew verbouwde het hele podium. Een aantal crewaapjes, te weten drie, klommen met speciale staalkabelladders naar boven in de lichtinstallatie om bovenin plaats te nemen achter drie volgspots, deze zouden de hele show blijven zitten om de bandleden te volgen met de lampen. Logisch dat het er drie zijn, de drummer Will wisselt immers niet zonder meer van plaats. Snel nog even naar de WC en een colaatje halen. Ik ging weer zitten op mijn plaats. Het werd donker, ondersteund door luid gejuich uit de zaal. Een doek voor de achterwand ging open. Er werd afgeteld. Ondertussen opende Chris al met de klanken van "Square one". Verscheidene supernummers werden ten gehore gebracht, waarbij de band en het publiek in extase verkeerde. Ook de superieure lichteffecten droegen hier aan bij. Klappers waren toch wel "Yellow", "God put a smile upon your face", "Politik", "Speed of sound", "Clocks", "Talk". Na het nummer Talk zei Chris: "This is our last song. Thanks for having us, see you next time. Thanks and goodbye." Het was pas 22:30. Het publiek klapte, floot en schreeuwde maar. En ja hoor, ze kwamen weer op. Nog drie nummers, te weten "Swallowed in the sea", "In my place" en "Fix you" werden ten gehore gebracht. Bij "Fix you" ging Chris slingeren met een lampje die hij daarna in het publiek gooide. Even leek men te schrikken, maar het lampje werd in een supersnelle beweging door een kabel omhoog getrokken om als zodanig niet te vallen. "Fix you", tevens het laatste nummer als ik goed heb, werd afgesloten met een enorme vuurwerkknal. Coldplay boog in het midden. Het publiek stond al, al tijdens de laatste liedjes, en iedereen gaf een uitzinnig applaus. Een staande ovatie. De band ging af. Het podium werd donker, de zaal werd licht. Het afbouwen begon direct. We werden verzocht om zo langzamerhand maar weg te gaan. Uiteraard was de vloer met staanplaatsen een enorme rotzooi met hier en daar plassen bier, cola en water. Eenmaal buiten was het een chaos met het busvervoer terug naar de parkeerplaatsen. Pas om 01:00, het concert was afgelopen om 23:00, zagen wij de mogelijkheid om een plekje te vinden in een bus. Maar goed, dat mocht de pret niet drukken. Het concert was geweldig, en alle andere woorden die er voor zijn om uit te drukken hoe mooi het in mijn ogen was zijn allen een understatement. Werkelijk fantastisch zoals die mensen een show neer kunnen zetten. Een geslaagde dag die ik mijn hele leven niet meer zal vergeten...
Bart ookwel Rabrynil
P.S. Ik moest bijna huilen toen de bandleden opkwamen en het eerste nummer inzetten. Ik kon eerst niet geloven dat ze het waren, maar mijn toneelkijkertje bewees het. Daarna ook nog af en toe een twinkelend oog gehad.
Tis inderdaad wel een lap tekst. Maar ik geloof wel dat het een goed concert was.quote:
Allichtquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Tis inderdaad wel een lap tekst. Maar ik geloof wel dat het een goed concert was.
O, ze is er nog/quote:
Nu wel jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:25 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Oh, je bent er dus nog? Gezellig
Vertel t eens.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:25 schreef Snqqpy het volgende:
Weet je wat?
Mijn sokken zijn kapotquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:25 schreef Snqqpy het volgende:
Weet je wat?
Is je leven nu voorbij?quote:
Vroeger kocht mn moeder daar altijd mn onderbroeken (quote:
Trek een burqa aan. Val je gegarandeerd niet opquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:28 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik als cool persoon toch niet naar binnen, zonder vermomming?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Trek een burqa aan. Val je gegarandeerd niet op![]()
Ik heb een jaar lang een weblog gehad, met zo'n 50-100 bezoekers per dag. Op Driekeerraden.nl Maar goed, ik ben nu even weg. Tot vanavond laat!quote:
Tschuss.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang een weblog gehad, met zo'n 50-100 bezoekers per dag. Op Driekeerraden.nl Maar goed, ik ben nu even weg. Tot vanavond laat!
doeiiquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang een weblog gehad, met zo'n 50-100 bezoekers per dag. Op Driekeerraden.nl Maar goed, ik ben nu even weg. Tot vanavond laat!
50-100 bezoekers per dagquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ja, ik zag zo'n pinguin vanochtend lopen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Trek een burqa aan. Val je gegarandeerd niet op![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
T is anders aardig wat, ik was met mijn eigen site al blij met een bezoeker per week.quote:
Iemand met een burka?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, ik zag zo'n pinguin vanochtend lopen.
Ik kreeg schopneigingen.
Hoihoi.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:32 schreef MaRySe het volgende:
Daar ben ik weer
En die OP klopt nog steeds niet !
Ik heb er zo'n 1000 per dagquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:32 schreef Eix het volgende:
[..]
T is anders aardig wat, ik was met mijn eigen site al blij met een bezoeker per week.
Moet je gewoon aansprekenquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:33 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja.
Zoiets doe je alleen aan als je wat te verbergen hebt.
Dan krijg je weer ruzie met Mohammed.quote:
Of als je een islamfundamentalist bent die vind dat je als vrouw alles moet bedekken omdat een man wel eens verleid kon worden door een stukje van je pink.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:33 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja.
Zoiets doe je alleen aan als je wat te verbergen hebt.
Wij maken 't wel gezelligquote:
Ja, maar dat vind ik nog steeds geen excuus.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:35 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Of als je een islamfundamentalist bent die vind dat je als vrouw alles moet bedekken omdat een man wel eens verleid kon worden door een stukje van je pink.
Pinken...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:35 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Of als je een islamfundamentalist bent die vind dat je als vrouw alles moet bedekken omdat een man wel eens verleid kon worden door een stukje van je pink.
Als ik zo'n ding zie lopen hoop ik altijd op een hittegolf.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Pinken...![]()
Ik wou dat ik achter de kassa stond bij de zeeman, elke dag die geile pinken onder die burka zien te voorschijn komen, geweldig.![]()
![]()
t is daar beter dan in geleen.. in sittard zitten tenminste nog leuke winkels..hier gaan ze allemaal faillietquote:
Deed Froukje uit 6pack ook, uitgescholden dat ze werdtquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, ik zag zo'n pinguin vanochtend lopen.
Ik kreeg schopneigingen.
Geleen ligt toch bij Sittard in de buurt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is daar beter dan in geleen.. in sittard zitten tenminste nog leuke winkels..hier gaan ze allemaal failliet
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is daar beter dan in geleen.. in sittard zitten tenminste nog leuke winkels..hier gaan ze allemaal failliet
Wel als je niets anders van een vrouw te zien krijgt, zoals in afghanistan. Die mannen zijn niets gewendquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Pinken...![]()
Ik wou dat ik achter de kassa stond bij de zeeman, elke dag die geile pinken onder die burka zien te voorschijn komen, geweldig.![]()
![]()
Het is geen vierkant en Kleine_Jelle staat er niet in.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoihoi.
Wat klopt er dan niet?
Wat is dit trouwes een zwaaitopic.![]()
Ernaast jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Geleen ligt toch bij Sittard in de buurt?
In de toekomst loopt iedereen naakt rond. Ik weet het zeker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:39 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Wel als je niets anders van een vrouw te zien krijgt, zoals in afghanistan. Die mannen zijn niets gewend![]()
Niet altijd, maar wel een van de grootste.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:40 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Daar is toch ook altijd kermis toch?![]()
Geleense kermis is 1 van de beste van nl ofzoietsquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:40 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Daar is toch ook altijd kermis toch?![]()
En verdien je er ook wat aan?quote:
Vandaar hequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
Geleense kermis is 1 van de beste van nl ofzoietsen 1 van de grootste ja
Ik geef toe, met de kermis is Geleen beter dan Sittard. Maar Sittard is nog altijd de leukste stad, Geleen is vind ik niet zo mooi.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
"..ze wist nog niet wat Fok! was."quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:41 schreef MaRySe het volgende:
Wie heeft er wat leuks gedaan vandaag? Ik heb net even opgepast.
En moet even snel een zinnetje bedenken van:
"We zullen haar nooit vergeten omdat... " maar ik heb geen inspiratie
Nu moet ik weer denken aan de kermis in mijn dorpquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar Geleen sucks de rest van t jaar hoor
Eensquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:44 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Kermis. Rommelig zooitje, Frans bauer en vieze suikerspinnen. Niets voor mij.
die van Geleen is anders wel coolquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:44 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Kermis. Rommelig zooitje, Frans bauer en vieze suikerspinnen. Niets voor mij.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:45 schreef Eix het volgende:
Heb je trouwens msn Imberr? Dan kan ik je eens toevoegen.
t woord 'dorp' zegt al genoegquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:44 schreef taart het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan de kermis in mijn dorp![]()
![]()
![]()
Mijn favorietenquote:
staat in nr. 17 of 18 en in nr. 15 of 16quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:45 schreef Eix het volgende:
Heb je trouwens msn Imberr? Dan kan ik je eens toevoegen.
gecondoleerdquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het is voor m'n oma, ze is dood.
Ik vind van die zinnetjes bedenken zo geforceerd.
Dan begin ik maar met lezen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
staat in nr. 17 of 18 en in nr. 15 of 16zoek maar
![]()
Ja, dat zei je er niet bij.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het is voor m'n oma, ze is dood.
Ik vind van die zinnetjes bedenken zo geforceerd.
Ja. Een mengeling van suikerspin, sjonniezweet en benzine. Niet aangenaamquote:
bij 17 of 18 staat ie bijna achteraan..quote:
Mag ik je ook toevoegen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
bij 17 of 18 staat ie bijna achteraan..
weet je wat..ik geef em wel gewoon anders vind ik t ook zo zielig--> zoeffzoef@hotmail.com
Danke.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
bij 17 of 18 staat ie bijna achteraan..
weet je wat..ik geef em wel gewoon anders vind ik t ook zo zielig--> zoeffzoef@hotmail.com
Gewone spijkerbroek en gelig shirtjequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:51 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Wat draagt iedereen trouwens voor kleren vandaag ?
nieuwe spijkerbroek, nieuwe witte riem, roze truitje en nieuw zwart vestjequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:51 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Spijkerbroek en een of ander blauw truitje/shirt whatever t is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Gewone spijkerbroek en gelig shirtje![]()
wat een interessant onderwerp,quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:51 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:52 schreef Snqqpy het volgende:
Ik draag een grijs T-shirt met wat bullshit erop, en een spijkerbroek.
En jij?
Graagquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
nieuwe spijkerbroek, nieuwe witte riem, roze truitje en nieuw zwart vestjeen moet je daaronder ook nog weten?
nog verassingen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized heeft deel 20 klaarstaan.
Grijs shirtje met vince rock rising moon er op, spijkerbroek van de forecast.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:51 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:58 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Corset :
[afbeelding]
Slavenhalsband:
[afbeelding]
De rok:
[afbeelding]
De laarzen:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |