ja, vindt ik ook, met uitzonderingen als the prodigy - out of space, maar dat wil ik geen happy hardcore noemenquote:
Van welke muziek hou jij eigenlijk?quote:
hardstylequote:Op woensdag 20 juli 2005 19:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Van welke muziek hou jij eigenlijk?
Laat het geen hiphop zijn...![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:18 schreef Mattt het volgende:
And after alll your'e my wonderwalllllllll![]()
wie ken het nummer niet.
Zo tof vind ik m anders niet.quote:
Oud nummer, nog steeds blijft die goed..quote:
hiphopquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Van welke muziek hou jij eigenlijk?
Laat het geen hiphop zijn...![]()
![]()
Live 8 samen met coldplay.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:20 schreef Mattt het volgende:
[..]
Oud nummer, nog steeds blijft die goed..![]()
Bittersweet Symphony idem
quote:
Within Temptation.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
hiphop![]()
* Imberr likes rock und top40 und gothicrock und und..enz..:')
Dat heb ik niet bedacht, k lijk wel een kansarme tienerquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:19 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Hardcore zuigt sowieso. Of het nou happy is of niet
En voor TS: Ik ben geen single, ik ben verloofd
Ook goedenavond.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:24 schreef Rabrynil het volgende:
Goedenavond
Within Temptationquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:24 schreef Eix het volgende:
[..]
Within Temptation.
Ik wil naar Amsterdam vrijdag, maar mn vader vind het te duur.![]()
Epica (live gezien!)![]()
Verder hou ik wel van wat alternatieve groepen zoals Muse, Dream Theater etc. En rustig vind ik ook altijd leuk: Coldplay, Keane, Heather Nova.![]()
En soms ook Rammstein enzo, maar daar moet ik een beetje in de mood voor zijn.![]()
Hmm. Nou ja, je vroeg of er nog singles warenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat heb ik niet bedacht, k lijk wel een kansarme tiener![]()
Haal het gelijk weg![]()
Die zijn juist helemaalquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:27 schreef taart het volgende:
[..]
Within Temptation
Evanescence
en al die andere
Nee je hebt gelijk, zodra iemand zeg "Hardcore zuigt" fantaseer ik altijd de woordjes "je bent een racist"er vanzelf bij. Sorryquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:25 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
@Chanandler: Hoe zo over één kam scheren? Ik zeg niet dat hardcoreluisteraars niet aardig kunnen zijnAlleen ik vind de muziek niet om aan te horen. (Of kan jij me overtuigen dat het wel mooi is?)Dan vind ik coldplay een miljard keer beter.
En verder luister ik vooral Folkmetal, Fantasymetal en Gothic-underground/metal.
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Imberr, je bent een meisje naar mn hart.![]()
tegenvaller ehquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Snqqpy het volgende:
Alweer een nieuwe.
Het gaat iig wel langzamer dan eerst.
Ohja, en hardcore zuigt.
Je bent ook een mod. Je hoort nu nietmeer bij het normale volk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Brechtje het volgende:
Zomaar staat mijn avater er niet meer bij..
Goed dan
jawel hoor?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Brechtje het volgende:
Goed dan
Geeft niet. De meesten denken ook meteen dat je suicidaal bent als je Gothicmetal luisterdquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:28 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, zodra iemand zeg "Hardcore zuigt" fantaseer ik altijd de woordjes "je bent een racist"er vanzelf bij. Sorry![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Brechtje het volgende:
Goed dan
Ze hebben je naar beneden geschoptquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Brechtje het volgende:
Goed dan
of dat je gothic bent.. ik luister ook naar gothic muziek en ben geen gothicquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:31 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Geeft niet. De meesten denken ook meteen dat je suicidaal bent als je Gothicmetal luisterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |