Sorry dude, ik heb heel de storyline al uitgespeeld, zou jammer zijn als je daar verder gaat.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:19 schreef kalasjnikov het volgende:
Heej,
Ik heb me computer moeten formateren en nu ben ik ook me save files kwijt van san.
Ik was rond de 52% ong. 1 van me laatste missies die ik nog gedaan heb is die ene kerel vangen die van het balkon wou springen, die moes je dan vangen met zo pickup truckje met kartonnen dozen erop..... heeft iemand een save file van ong. daar in de buurt.
wil je hem mailen naar: jeanklaudevandamme@hotmail.com
Ik stel het zeer op prijs, Groetjes kalasjnikov
zet je num-lock eens aan?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:17 schreef zijle het volgende:
Hoe doe je in godsnaam die missie waarin je die wedstrijd met die bounce-auto moet doen. Het lukt me maar niet, ik heb steeds 0 punten![]()
de replay file kopieerenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
F1= replay
F2= save replay
F3= replay last saved replay
en volgens mij kan je uit het menu ook nog die dingen afspelen, maar pin me er niet op vast
hoe je moet rippen weet ik niet
Dat was het dusquote:Op zondag 24 juli 2005 13:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
zet je num-lock eens aan?
En probeer anders met de cursortoetsen, als je auto niet beweegt, zit je niet goed
150% armor dus.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:28 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik heb die viligant missies tot 14 gehaald.. wat heb je er dan ook alweer 'extra' bij?
En waar kun je een copoutfit halen?
Daarvoor moet je daten met één van die grieten.quote:
ik ben al iets verder , maar heb laatst ook een paar saves gebackupped ..zal eens kijkenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:19 schreef kalasjnikov het volgende:
Heej,
Ik heb me computer moeten formateren en nu ben ik ook me save files kwijt van san.
Ik was rond de 52% ong. 1 van me laatste missies die ik nog gedaan heb is die ene kerel vangen die van het balkon wou springen, die moes je dan vangen met zo pickup truckje met kartonnen dozen erop..... heeft iemand een save file van ong. daar in de buurt.
wil je hem mailen naar: jeanklaudevandamme@hotmail.com
Ik stel het zeer op prijs, Groetjes kalasjnikov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
Oh, dan moet je dat bovenstaande eens lezenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:06 schreef DaFan het volgende:
Yildiz jij bent echt erg bezig
Stadiondingen heb ik wel al allemaal gedaan gelukkig
De NRG-500? Of een andere? Sandkinng? (das geen bike)quote:Op zondag 24 juli 2005 17:09 schreef DaFan het volgende:
Ik heb nu alle races gedaan. Je hebt een race, door de woestijn, over de dam en dergelijke, maar daar heb je echt een superbrute bike![]()
Die heb ik verder nog nooit ingame gezien...geen ss helaas, maar ik geloof dat Steve-O er wel al 1 van had gepost...
deze?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:09 schreef DaFan het volgende:
Ik heb nu alle races gedaan. Je hebt een race, door de woestijn, over de dam en dergelijke, maar daar heb je echt een superbrute bike![]()
Die heb ik verder nog nooit ingame gezien...geen ss helaas, maar ik geloof dat Steve-O er wel al 1 van had gepost...
niet rem vol indrukken.. gewoon elke x zachtjes.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh, dan moet je dat bovenstaande eens lezen
Al die stadiondingen heeft volgens mij maar een 2 procent effect, of geen, maar toch.
K zit nu op 85ofzo.
Ik denk dat ik nu toch maar even die vliegtuigdingen op Las Venturas (de races ofzo) gaat doen.
Die schools heb ik nog steeds geen zin in, nouja, ik kan de bikeschool wel eens binnengaan, daar ben ik nog niet eens geweest
Edit, ok, ik word gek, ik krijg die stoppie niet gedaan, terwijl ik dat in San Fierro volop doet, ik rem elke keer vanzelf tussen de pionnen, wat doe ik fout?
Ik kan de savegame wel mailen, wie wil em doen? Alleen maar de stoppie bij de bikeschool, verder heb ik alles al zilver / goud
bij voorbaat dank
Nog n edit
Laat maar, ik heb em, alles op zilver of goud, maar ik heb alleen maar de freegay, terwijl ik geen bronze heb
ja en plakken in paintquote:Op zondag 24 juli 2005 17:31 schreef Mikkie het volgende:
Hoe maak je eigenlijk die In-game screens? Niet met Printscreen neem ik aan?
stoppie vasthouden zegmaarquote:Op zondag 24 juli 2005 16:26 schreef Yildiz het volgende:
Edit, ok, ik word gek, ik krijg die stoppie niet gedaan, terwijl ik dat in San Fierro volop doet, ik rem elke keer vanzelf tussen de pionnen, wat doe ik fout?
Nog n edit
Laat maar, ik heb em, alles op zilver of goud, maar ik heb alleen maar de freegay, terwijl ik geen bronze heb
voor de snelste moet je alles op goud hebben.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:27 schreef Cerbie het volgende:
Die 2e motor die niet verschijnt is een bug/glitch denk ik, vooral irritant. Als je een rondje rijdt en terugkomt staat ie er wel, hij spawned niet altijd daar terwijl dat wel zou moeten als je alles minstens zilver hebt
Ja maar die NRG-500 haal ik wel uit het dock in SanFierroquote:Op zondag 24 juli 2005 18:28 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
voor de snelste moet je alles op goud hebben.
Weet ik, NGR-500, is een fijne motor.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:28 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
voor de snelste moet je alles op goud hebben.
Hehe.. ik ben nu een beetje alle hoods aan het overnemen.. daarna ga ik wel op zoek naar die andere dingenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Weet ik, NGR-500, is een fijne motor.
Ik wil ook GTA kunnen spelen
Ik hoop trouwens niet dat hoods overnemen bij de 100% hoort.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:54 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Hehe.. ik ben nu een beetje alle hoods aan het overnemen.. daarna ga ik wel op zoek naar die andere dingen
Zelfde reden hierquote:Op zondag 24 juli 2005 19:13 schreef Cerbie het volgende:
Nee dat hoeft niet voor de 100%, ik heb ze overgenomen omdat ik de meldingen zo irritant vond worden
Ik jat dan gewoon even een taxi of politiewagen ofzo, en doe even 1 tel de missie aanzetten.quote:
Yup ik ook, onderweg naar andere hoods.. zeer irritant thoughquote:Op zondag 24 juli 2005 19:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik jat dan gewoon even een taxi of politiewagen ofzo, en doe even 1 tel de missie aanzetten.
dan is de melding al weg, werkt super
Als je bij Las Venturas airport die missies doet, moet daar op gegeven moment ook ergens een apache tussen zitten, verder is ie nergens te vindenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:33 schreef Sjoe538 het volgende:
waar kun je de apache helikopter vinden
staat wel zo'n lelijk ding bij area 69 en wat tanks.. maar niet de apache
Hm.. bij je eigen vliegveld of die LS zelf? ( laatste eiland toch? )quote:Op zondag 24 juli 2005 19:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als je bij Las Venturas airport die missies doet, moet daar op gegeven moment ook ergens een apache tussen zitten, verder is ie nergens te vinden
op cheaten na dan.
Met cheats krijg je ze idd niet dood.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:47 schreef Briefcase het volgende:
ik heb iets vreemds hier: in sommige missies zijn de Vagos niet dood te krijgen. W.a.o wrong side of the tracks. Ik heb de trein geblokkeerd met ongeveer 100 trashmasters (cheat) en vervolgens rakketten, ak47's, granaten etc etc op ze afgevuurd, maar het werkt gewoon niet.
Ook BS krijgt ze niet dood. Iemand enig idee of dit een bug is of dat ik een corrupte file ergens heb?
Laatste eiland ja, dat vliegveld midden in de stad, waar dat ene grote vliegtuig ook staatquote:Op zondag 24 juli 2005 19:42 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Hm.. bij je eigen vliegveld of die LS zelf? ( laatste eiland toch? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |