Hij staat inderdaad bij de dam, bij dat kleine noordelijk strandje daar in de buurt, en bij de boat school / noord san fierro, tenminste, daar vind ik zequote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Staat daar nou een Sea Sparrow rechts?
Spawned die daar dan ook met goud?
Want ik ken hem alleen bij de dam...
ja die bedoel ik jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:02 schreef Steve-O het volgende:
die sea sparrow vond ik bij dat mini strandje vlakbij mijn airstrip .
Helemaal niets na het klikken van de snelkoppeling, een zwart scherm met eventuele foutmelding? Had ik ook, kon geen enkel spel meer opstarten.quote:
Misschien rare vraag ik zit bijna op het einde van het spel. Ben bij de laatste Heist missie in las venturas. En ik heb nog maar 3 vriendinnen in het spel gehad. Die snol in los santos, en die agressieve trut op die berg en dat wijf met die SM in las venturas.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:31 schreef Yildiz het volgende:
Die CJ zit ineens wel onder de plak![]()
Ik dacht, nou, die dates staan een beetje rond 95%, ik ga eens een rondje af.
Kom ik zo bij barbara of michelle ofzo, iig die in de woestijn el quadrados ofzo, ofzo
Zij bléren, comon, lets dance
ik zo, ja doei, [Esc > Load game]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit allemaal?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:06 schreef Steve-O het volgende:
Zit nu op ruim 85% maar schiet niet echt meer op?
Moet nog al die horseshoes en oysters zoeken maar voor de rest heb ik alles eigenlijk wel gedaan
--------------------------------------------------------------------------------quote:SIDE-MISSIONS
Missions found in Cars:
Vigilante (Police Cars/Bikes/Rhino) - Level 12
Firefighter(Fire Trucks) - Level 12
Paramedic (Ambulances) - Level 12
Taxi(Taxis and Cabbies) - 50 Fares
Burglar(Moving Van in Ganton, after 8pm) - Money value of goods stolen, to be confirmed.
Pimping(Pimp-mobile near Pay'n'Spray) - Level 10
Trucking (done in the RS Haul with the huge 18-wheeler truck)
Complete 8 missions for this asset to become yours.
Challenge Missions
BMX Challenge
NRG-500 Challenge
Chiliad Challenge
You have to complete 3 races.
Gym Missions
Los Santos Gym, San Fierro Gym, Las Venturas Gym - you have to learn there different fighting techniques, which you can later use. To learn a technique you have to beat the gym's "master".
Racing missions:
Los Santos
Lowrider Race
Little Loop
Backroad Wanderer
City Circuit
Vinewood
Freeway
Into the Country
Badlands A
Badlands B
San Fierro
Dirtbike Danger
Benito County
Go-Go Carting
San Fierro Fastlane
San Fierro Hills
Country Endurance
Las Venturas Airport Freight Depot Races
San Fierro to Las Venturas
Dam Rider
Desert Tricks
Las Ventuars Ringroad
Las Venturas Airport Races
World War Aces
Barnstorming
Military Service
Chopper Checkpoint
Whirly Bird Waypoint
Heli Heli
Driving School
You must complete a 360 and a 180 as well as these tricks:
Whip & Terminate, Pop & Control, Burn & Lap, Cone Coil, '90', Wheelie Weave, Spin & Go, P.I.T. Maneuver, Alle Op!, City Slicking.
Bike School
You must, again, do a 360, a 180, and the following tricks:
Wheelie, Jump & Stop, Stoppie, Jump & Stoppie
Boat School
The following training stages must be completed:
Basic Seamanship, Plot a Course, Fresh Slalom, Flying Fish, Land, Sea, and Air.
Pilot School
The following training procedure must be done (for your CJ to acquire more skill):
Takeoff, Land Plane, Circle Airstrip, Circle Airstrip and Land, Helicopter Takeoff, Land Helicopter, Destroy Targets, Loop-the-Loop, Barrel Roll, Parachute onto Target.
Shooting Range Mini-missions:
Features:
Pistol Challenge, SMG Challenge, Shotgun Challenge, AK-47 Challenge.
The Stadium Races:
8-Track, Blood Bowl, Dirt Track, Kickstart.
Valet Parking (done on the parking lot of the Van Hoff Hotel, acquired as asset)
"Courier"
Robi's Food Mart Asset (4 stages in Los Santos), Hippy Shopper Asset (4 stages in San Fierro), Burger Shot Asset (4 stages in Las Venturras).
Quarry Missions (acquire asset after 7 missions completion; done in the Quarry, apparently with the Bulldozer.)
Other
Import/Export: 30 cars to bring there.
Freight Train - 2 Levels to complete (just ride the train, stop at indicated points, receive cash).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat krijg je als je 100% heb? even spoileren?Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Ik heb alleen deze gebruikt hierbijquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Misschien rare vraag ik zit bijna op het einde van het spel. Ben bij de laatste Heist missie in las venturas. En ik heb nog maar 3 vriendinnen in het spel gehad. Die snol in los santos, en die agressieve trut op die berg en dat wijf met die SM in las venturas.![]()
Wanneer had ik die andere wijven kunnen schaken? Want ik denk niet dat die nog komen met nog maar een paar missies te gaan?
het is in mijn bovenaf screenshot niet geheel duidelijk , maar helemaal op de spits ligt ook een parachutequote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:14 schreef Yildiz het volgende:
Oh, dat gebouw ken ik wel, maar ik wist niet dat je erin kon? stoer
doekoe , en ik vrees hetzelfde met die treinmissiequote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:54 schreef Yildiz het volgende:
Heeft iemand meer tips over dat burglar missie gedoe, en wat je ermee krijgt?
http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=mission&inhoud=VM_BURG
Die treinmissies kan ik ook nog wel doen, maar wat je ermee krijgt weet ik niet
...?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:02 schreef Sloggi het volgende:
Is mijn probleem dat je geen taximissies kunt doen een bekend probleem?
Had ik laatst ook kan je 2 missie opnieuw doenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:30 schreef pieter_pontiac het volgende:
Verdomme!!
Klik in in plaats van Load Game op Delete Game
Nu zijn al mijn gepimpte wagens van gister weer weg
Waarom zit er dan ook een Delete Game-functie op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de reward is blijkbaar niet zo hoog, en ook nergens goed voor
Misschien alleen handig als je echt geld nodig hebt ofzo.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Ook wel zonder fireproof.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:01 schreef Sloggi het volgende:
Die laatste missie is easy as hell als je al fireproof bent
Als je pas op 85% zit heb je als het goed is nog genoeg te doen hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:06 schreef Steve-O het volgende:
Zit nu op ruim 85% maar schiet niet echt meer op?
Moet nog al die horseshoes en oysters zoeken maar voor de rest heb ik alles eigenlijk wel gedaan
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Yildiz het volgende:
Hop, weer shots
[afbeelding]
[afbeelding]Krijg je gan geen andere wapens zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de reward is blijkbaar niet zo hoog, en ook nergens goed voor
Misschien alleen handig als je echt geld nodig hebt ofzo.
daar wilde ik vlak voordat ik wegging ook screenshots van makenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:40 schreef cyber_rebel het volgende:
Mischien ook voor de wiki, heb er geen screenshot van, maar bij de militaire basis noordoost van las venturas hangt een bord met de tekst "No entrance. Trespassers will be shot. Survivors will be shot again".
Voor de trein hoef je alleen level 1 en 2 te halen. 1 level is geloof ik een heel rondje met het spoor. Als reward krijg je 50000 creditsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:20 schreef coz het volgende:
[..]
doekoe , en ik vrees hetzelfde met die treinmissie
volgens mij kan je max 48 (49?) rijden en indien sneller gaat ie van de rails
best langdradig om dat tot level 10 te doen , dus ik denk dat weinig mensen het antwoord weten
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:11 schreef Yildiz het volgende:
Nog iets voor de wiki, het bord bij het politiebureau, en een foto die ik maakte in NYC
Ziehier:
[afbeelding]
[afbeelding]
ohja, de lawnmower hierzo: http://tinypic.com/9a03yc.jpg
mss nog eens afmaken maar ...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:11 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Voor de trein hoef je alleen level 1 en 2 te halen. 1 level is geloof ik een heel rondje met het spoor. Als reward krijg je 50000 credits
Rechts staat een lawnmower.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:02 schreef coz het volgende:
[..]![]()
wat bedoel je met die lawnmower, plaatje is zo donker![]()
F1= replayquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:10 schreef DaFan het volgende:
Rip GTA
Hoe kan je een replay opslaan nadat je m afgespeeld hebt?
Goed gevonden!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:19 schreef Remqo het volgende:
[[url=http://img151.imageshack.us/img151/5701/gallery1471nw.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img151.imageshack.us/img151/4171/gallery1461fw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Vice City
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |