Juiste moment? Als ze me zegt: ga dansen, dan gebeurt er niksquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op het juiste moment, de juiste knop indrukken [afbeelding]
Misschien moest je eerst "positife " reageren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:32 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Juiste moment? Als ze me zegt: ga dansen, dan gebeurt er niks
Dus na die eerste keer positive, weer positive reageren? ahhh, ff proberen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien moest je eerst "positife " reageren.
Ik kan kledingwinkel Victim nergens vinden? Ben nu in Las Venturas waar zit die ergens?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:17 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Bij victim kun je zo'n grijs en een zwart jasje kopen.. en een passende broek... dat komt het meeste in de buurt wat ik gevonden heb...
Hij zit bovenin, vlakbij dat militaire terrein in de bocht heb je 3 kledingzaken op een rij.. daar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik kan kledingwinkel Victim nergens vinden? Ben nu in Las Venturas waar zit die ergens?
Hoger vliegen ( in cirkels omhoog ) kom je de corona tegen.. daarna krijg je de kans om te jumpen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb nu de key card voor The Heist gejat. Nu moet ik met een vliegtuig over een Dam naar de gele stip vliegen om daar te jumpen. Ten eerste vlieg ik erheen en zie ik niks en ik kan niet jumpen?
Hoe jump je uit een vliegtuig? Enter toch?
Yep gelukt ik zag het al idd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoger vliegen ( in cirkels omhoog ) kom je de corona tegen.. daarna krijg je de kans om te jumpen.
Er liggen boven rechts een stuk of 3 kleding winkels... de 2de daarvan ofzo..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik kan kledingwinkel Victim nergens vinden? Ben nu in Las Venturas waar zit die ergens?
Jij bent net zo dom als ikquote:
Huh hoezo? Gewoon sniper meenemen en een m4... heb hem zonder problemen gehaald... toren in lopen en dan iedereen neerschieten....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef StarGazer het volgende:
Goddomme wat is die missie op Area51 klote
Hoezo eerst sniper wapen gebruiken en dan de M4.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef StarGazer het volgende:
Rij naar het einde van de snelweg.. wacht m daar op. Daar blijft ie ff hangen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe krijg ik die $$%#&%$&$#*@$^ helikopter van Toreno uit de lucht geschoten zonder dat hij daarna bovenop me valt?????![]()
Ja, dat doe ik. Maar als ik hem wil raken moet hij vlak voor mijn neus vliegen en dan flikkert hij al brandend op mijn negerhoofd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:05 schreef gijsje79 het volgende:
Vooruit rijden stoppen rpg pakken en uit de lucht schieten.
Misschien omdat ie ziet dat je een neger bent?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik. Maar als ik hem wil raken moet hij vlak voor mijn neus vliegen en dan flikkert hij al brandend op mijn negerhoofd.
Alleen geld.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:27 schreef cyber_rebel het volgende:
Ik heb die vigilante mission tot en met level 12 gehaald, maar heeft het nut om nog verder te spelen? Zijn er nog speciale belongingen voor het halen van hogere levels?
Oh ok.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik. Maar als ik hem wil raken moet hij vlak voor mijn neus vliegen en dan flikkert hij al brandend op mijn negerhoofd.
Je bedoelt de soundtrack?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:32 schreef --Davidoff-- het volgende:
Deze vraag zal ongetwijfeld al eens gesteld zijn in een eerder topic, maar zijn alle shows van WCTR niet ergens te vinden op het internet in mp3 formaat?
Met de M4 is ie idd goed te doen. Die had ik dus in eerste instantie nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:37 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Huh hoezo? Gewoon sniper meenemen en een m4... heb hem zonder problemen gehaald... toren in lopen en dan iedereen neerschieten....
Welke bike is dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:21 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb toch wel weer een leuke locatie gevonden bij de bouwplaats, wat eerst best saai leeg was, maar nu op de 1 of andere manier lekker gevuld staat:
[14.gif]
[afbeelding]
Stap dan in opzij johhhhhh!!!quote:
* coz mental note , add to wikiquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:43 schreef Seal_force het volgende:
[afbeelding]
Gta 3 ? of Gta Sa !Leuk gedaan dit..!
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef StarGazer het volgende:
ook bij up up and away (skycrane)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:38 schreef gijsje79 het volgende:
Hoezo eerst sniper wapen gebruiken en dan de M4.
beetje, je kan ook proberen met een auto op twee wielen te rijden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:18 schreef Silver_Shark het volgende:
kan je trucjes doen met bmx?
1 2 3 | ; name mass turnmass drag [snip] BMX 100.0 39.0 7.0 [snip] MTB 100.0 60.0 5.0 [snip] |
Ik gebruikte deze:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:56 schreef Knoekie het volgende:
Weet er iemand waar de Phoenix rondrijd?
quote:Info: Very Good Muscle Car.
How to get: Once you have unlocked the street races go to Wangs Autos and go to to the Pay and Spray Walk into the red marker and select "San Fierro Hills" Start the race and drive the Phoenix to your garage in Doherty get out and walk out of garage. Once you get out of the car a timer starts. Just wait for the time to run out, Exit the race tournament screen and go to your garage and theres your newly acqiured sports car.
Bij welke shop heb je die baret?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
Die Phoenix moet ik even halen
Waar is Loco Low co. ergens
Hier nog een geinigwe voor de Wiki:
[afbeelding]
Welke missie was erg moeilijk dan? De enige missies die ik vaak heb gedaan was, die Harrier en dat vliegen voor Toreno.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 04:58 schreef Drasko het volgende:
misschien is dit al gevraagd maar heeft iemand een 100% save? zo ja, waar dan?
er zijn bepaalde dingen in dit spel die de overige ZEER vette 95% beetje naar beneden sleuren. ik noem bijvoorbeeld de missies die vrijwel iedereen op de pc minstens 5x moet proberen eer het lukt. Het moet toch leuk/te doen blijven? Maffe schotse gameontwerpers![]()
Maar zoals ik al zei, het meeste van dit spel is gewoon vet, en ik en veel anderen verwachten gewoon teveel na Vice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |