Niet, je moet een nieuwe savegame gebruiken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:58 schreef evil_cupido het volgende:
Ik ben vast heel stom ofzo maar hoe werkt die hotcoffe mod nu op bestaande savegames?
Ik wil ook vliegen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:40 schreef Bastard het volgende:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een raket raak te schieten met die Hydra..
Ja, target word rood.. vuur,. En dan gaan de raketten gewoon rechtdoor!
Ik ken de opdracht niet meerquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil ook vliegen!
Hoe krijg ik trouwens die limo en die SUV bij die eerste missie van Jizzy een beetje makkelijk dood?
Nee, het is die missie als die TV predikant er met een hoertje van Jizzy vandoor wilt gaan. Die missie bestaat uit een aantal kleine opdrachten en dat is de laatste.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
Ik ken de opdracht niet meer
Is dat dat je die limo moet instappen en wachten tot iemand bij je instapt? Die moet je van de steiger afrijden, op tijd er uit springen..
Je [i]kuny[/]i een racketlauncher zoeken en even uitstappen. Anders is het de hele tijd ernaast blijven rijden en schieten. Hem soms tegen een muur aan laten rijden geeft je ook wat extra tijdquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil ook vliegen!
Hoe krijg ik trouwens die limo en die SUV bij die eerste missie van Jizzy een beetje makkelijk dood?
Ow jaaa.. ja die is wel vervelend ja.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, het is die missie als die TV predikant er met een hoertje van Jizzy vandoor wilt gaan. Die missie bestaat uit een aantal kleine opdrachten en dat is de laatste.
bij mij reden ze tegen elkaar, vielen op de kop en ontploftequote:Op donderdag 21 juli 2005 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow jaaa.. ja die is wel vervelend ja.
Ik ging inderdaad met een rocketlauncher aan de slag, ergens half klem rijden, snel uitstappen en schieten. Vervolgens dan die SUV nog kapot schieten.
Ja, bij mij de tweede keer ook. Toen stapte die ventjes uit de SUV en begonnen met automatische geweren op me te schieten. En ik was vergeten kevlar te kopen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:27 schreef evil_cupido het volgende:
bij mij reden ze tegen elkaar, vielen op de kop en ontplofte
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Niet, je moet een nieuwe savegame gebruiken.
quote:Gameplay Friendly version
-------------------------
After the first release of this mod, I got a lot of requests from people that wanted
the uncensored action, but didn't want the other things that influenced the gameplay,
like being able to date all girls from the start.
I was gonna provide them with a version of the mod that did just that, but Hammer83
came up with a much better idea: he created a tool ("sacensor.exe") that will let
you switch just the "censored"-flag, either in a running game or in a savefile on disk.
This way you can still enjoy the action, even if you've already started a game and have made
considerable progress and are not willing to start all over.
The only limitation is that this version will use the girlfriend-models that R* used for it,
and not the fully nude ones from the Quick-action version.
Read Hammer83's sacensor_readme.txt for explanation of the usage of this tool.
Note:
When using this tool, you should always have the original main.scm installed.
You can however install the script.img from the quick Action version, this will still keep the
gameplay intact, but it will give you the full nude models.
Volgens dit stukje toch echt niet... maar ik ben te stom om te snappen wat er staanquote:Usage
-----
If the program is run without command-line parameters then it will try to find
GTA: SA window and if successful will show you the current status of censorship.
You will then be prompted to flip it. Type your answer and press Enter to proceed.
After the program is done, suring the next date you'll have a chance to 'drink coffee'
inside the girlfriend's house if she invites you. If you save the game, the censorship
status will be saved as well.
If you specify a file name in command prompt then the rpogram will treat it as GTA:SA
save-file. It will display the censorship status of the save file and will prompt you
to flip it. Note that the program accepts any file as input and does not do any checks
regarding file format. So it is your responsibility to apply it only on GTA:SA save files.
NOTE: The program will only work with save-files based on default main.scm. If the script was
recompiled, the address of the censorship flag is likely to be changed; therefore, the program
will modify different location. It cannot detect such situations and will corrupt your save files.
NOTE 2: Use at your own risk and make BACKUP first.
Ja, missies waar je 3, 4, dingen moet doen zijn altijd kut... ga je net op het einde weer afquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, bij mij de tweede keer ook. Toen stapte die ventjes uit de SUV en begonnen met automatische geweren op me te schieten. En ik was vergeten kevlar te kopen.Is gewoon irritant dat je die vorige opdrachten ook weer moet doen als je het nog eens wilt proberen.
sexshop waar die croupier ....quote:Op donderdag 21 juli 2005 04:39 schreef Sloggi het volgende:
Waar kan je die foto van Candy Suxx ergens vinden?
Niet als je voorzichtig bent, niet dat je een agent van zn brommer afschiet dus.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:30 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Ik moet nu die poliie motors stelen... krijg je ook weer de halve politie macht achter je aan...
die predikant is ook geweldig btwquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, het is die missie als die TV predikant er met een hoertje van Jizzy vandoor wilt gaan. Die missie bestaat uit een aantal kleine opdrachten en dat is de laatste.
GVD 10 sec te weining tijd...quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet als je voorzichtig bent, niet dat je een agent van zn brommer afschiet dus.
Zet hem er zelf dan gewoon ff bij...quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:47 schreef kokos het volgende:
Voor OP?
http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=16&pid=327&page=girlfriends
vooral recht neer komen.. dus niet scheef...quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:02 schreef coz het volgende:
hoe land je met die piep 'spitfire' bij circle and land , ik krijg elke keer damage![]()
Idd ik snap ook niet wat iedereen zit te zeuren. Jullie kunnen gewoon totaal niet vliegen, dus is het heel goed dat ze die vliegmissies doen. Ik had die missies redelijk snel gedaan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:14 schreef BierKoning het volgende:
Wat miept iedereen toch over die vliegschool missies, de enige die in het begin een beetje lastig was, was dat halve draaien
mijn controls:
pijltje omhoog = omhoog (stijgen)
pijltje omlaag = naar beneden (dalen)
pijltje naar rechts = met je staart naar rechts
pijltje naar links = met je staart naar links
(oke, de volgende beslissen ook hoe je de rest van het spel speelt, de beweging, maar ala)
e = gassen
d = gas los (afremmen)
s = scherp naar links
f = scherp naar rechts
note: ik heb dus pageup / pagedown omgedraait bij mijn pijltjestoetsen, maakt het voor de beginners misschien iets logischer
---
trouwens, de motorrijschool was behoorlijk makkelijker dan de andere 2
Bij victim kun je zo'n grijs en een zwart jasje kopen.. en een passende broek... dat komt het meeste in de buurt wat ik gevonden heb...quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
Kun je ergens in het spel een mooi strak maatpak kopen? Ik heb het bijna uitgespeeld maar nog nergens tegen gekomen.
Ik ben 5u met die vliegtraining bezig geweest....quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:16 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Idd ik snap ook niet wat iedereen zit te zeuren. Jullie kunnen gewoon totaal niet vliegen, dus is het heel goed dat ze die vliegmissies doen. Ik had die missies redelijk snel gedaan.
Denk dat dat wel meevalt, hij kan het spel toch wel spelenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Die NL hacker moet zich ook een beetje kut voelen nu....
5 uur? jezus dan was ik allang gestopt en had ik het spel een tijd niet meer aangekeken? Maar wat doen jullie allemaal dan? Ik ben totaal geen gamer. Speel af en toe eens een spelletje en voor mij was het een peuleschil? Ben er 15 minuten ofzo mee bezig geweest. Bijna alles in 2 keer gehaald alleen de circel en met landen keer of 5.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:18 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Ik ben 5u met die vliegtraining bezig geweest....![]()
Ok bedankt!quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:17 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Bij victim kun je zo'n grijs en een zwart jasje kopen.. en een passende broek... dat komt het meeste in de buurt wat ik gevonden heb...
die waar je door die hopels moet vliegen, die 3de ofzo... miste steeds net 1 hoepel ofzo....quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
5 uur? jezus dan was ik allang gestopt en had ik het spel een tijd niet meer aangekeken? Maar wat doen jullie allemaal dan? Ik ben totaal geen gamer. Speel af en toe eens een spelletje en voor mij was het een peuleschil? Ben er 15 minuten ofzo mee bezig geweest. Bijna alles in 2 keer gehaald alleen de circel en met landen keer of 5.![]()
mijn held ,quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
5 uur? jezus dan was ik allang gestopt en had ik het spel een tijd niet meer aangekeken? Maar wat doen jullie allemaal dan? Ik ben totaal geen gamer. Speel af en toe eens een spelletje en voor mij was het een peuleschil? Ben er 15 minuten ofzo mee bezig geweest. Bijna alles in 2 keer gehaald alleen de circel en met landen keer of 5.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:30 schreef coz het volgende:
[..]
mijn held ,
wil jij circle and land voor me doen ? (iemand anders mag natuurlijk ook )
ik haal hem wel , vliegen is geen probleem maar het landen
of ik doe het perfect maar kom een seconde te kort
of ik doe het op tijd maar met 1 procent damage
in ieder geval ik heb er al een paar uur ingestoken maar blijf op 99% zitten
en met dat ene procentje heb ik een hunter ....
http://rapidshare.de/files/3214246/GTASAsf7.b.html
waar is dat , en/of is het mogelijk om daar een beter plaatje van te maken ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:38 schreef Cerbie het volgende:
[[url=http://img349.imageshack.us/img349/7505/gallery49ts.th.jpg]afbeelding][/URL]
Massagraf
vertel ?quote:weet er nog een aantal, maar ga niet speciaal foto's maken
Kan bij het bord vlgs mijquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:11 schreef bremmie het volgende:
Even een vraag;
ik weet waar ik auto's kan exporteren, maar hoe IMporteer je een auto??
(Geen zin om alle topics na te lezen en ja, ik ben lui)
Gewoon bij dat bord op enter drukquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:11 schreef bremmie het volgende:
Even een vraag;
ik weet waar ik auto's kan exporteren, maar hoe IMporteer je een auto??
(Geen zin om alle topics na te lezen en ja, ik ben lui)
Da's die projectontwikkelaar uit Vice. Werd ingesproken door Burt Reynolds.... Die gast had die hel-missie met die RC-heli's en die bommen....quote:
Ja die was net zo kut als dat vliegen.... werd je helikopter steeds neergemept door die bouvakkersquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:40 schreef Eric82 het volgende:
[..]
Da's die projectontwikkelaar uit Vice. Werd ingesproken door Burt Reynolds.... Die gast had die hel-missie met die RC-heli's en die bommen....
TNXquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:40 schreef Eric82 het volgende:
[..]
Da's die projectontwikkelaar uit Vice. Werd ingesproken door Burt Reynolds.... Die gast had die hel-missie met die RC-heli's en die bommen....
Ook in 1x gehaald toenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:56 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Ja die was net zo kut als dat vliegen.... werd je helikopter steeds neergemept door die bouvakkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |