abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29076397
Nice Screens
  zondag 24 juli 2005 @ 02:31:39 #252
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29077003
Ik verveelde me ff

Je moet daarvoor 10.000 bij elkaar jatten.
Dat kan je op verschillende avonden doen, waar je de specifieke Boxville kan vinden (een zwarte) staat op een screen op de vorige pagina.
Je krijgt er niet veel voor zoals je ziet, alleen een $3000,- bonus. Maar het is toch weer iets van "hey dat heb ik gedaan, ofzo "

Je kan jatten tussen 20.00 en 6.00
ik pakte de 2 laatste keer de auto, en reed er alvast mee naar Mulholland, de rijke huizen zeg maar, en ging er wachten tot 20.00. Toen gelijk de missie activeren, en de helft van de huizen ongeveer, daar kan je in jatten.

De tweede keer dat ik er was, haalde ik 3 huizen leeg, en had ik 8000 dollar, ruim genoeg dus
Tips: druk niet Alt, maar C van crouch, dan horen ze je ook niet, en je gaat een stuk sneller.
Als je het object heb opgepakt kan je ongemerkt naar buiten rennen binnen 10 seconden.

Ze horen je dan wel, maar dan heb je 10 seconden om tot de deur te komen. Dan gooi je het in je truck, en ga je terug in het zelfde huis, en ze slapen allemaal weer

Maargoed, klaar dus
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 24 juli 2005 @ 02:34:09 #253
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29077039
Ff saven, en treinmissie checken.

Radio Los Santos
Dr Dre / Snoop dogg

bow wow wow jippy yo jippy yeey, Groves in tha mothafucing houussse

Hell yeah

edit, treinmissie niet gehaald

Ik ga wel pitten nu, wat ik wel een pluspunt vind tov Vice, nu kan je tenminste met allerlei spul heli's neerhalen, en niet alleen met een bazooka of sniper.
Met dubbele uzi's, anderhalf magazijn, of wat shotgungedoe, of een magazijn of 2 M4, is ook genoeg.

Mooi

Treinmissie kan wel ff wachten, ik had nu ineens 8-track gevoel.
Iemand hier gaf als tip om eerst 5 ronden achterin blijven te hangen, dan naar voren gaan, en in de laatste ronden pas naar voren.
Die tip heeft super gewert, zo blijft je auto ook nog n beetje heel

Een 8-track racer en een bigfoot erbij, hell yeah

1 uur smiddags, en dan toch zo donker in dat hoekje daar, net in de schaduw he,
ach, je snapt mijn punt wel.

[ Bericht 58% gewijzigd door Yildiz op 24-07-2005 12:02:07 ]
pi_29081349
Heej,

Ik heb me computer moeten formateren en nu ben ik ook me save files kwijt van san.
Ik was rond de 52% ong. 1 van me laatste missies die ik nog gedaan heb is die ene kerel vangen die van het balkon wou springen, die moes je dan vangen met zo pickup truckje met kartonnen dozen erop..... heeft iemand een save file van ong. daar in de buurt.

wil je hem mailen naar: jeanklaudevandamme@hotmail.com

Ik stel het zeer op prijs, Groetjes kalasjnikov
  zondag 24 juli 2005 @ 12:25:29 #255
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29081464
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:19 schreef kalasjnikov het volgende:
Heej,

Ik heb me computer moeten formateren en nu ben ik ook me save files kwijt van san.
Ik was rond de 52% ong. 1 van me laatste missies die ik nog gedaan heb is die ene kerel vangen die van het balkon wou springen, die moes je dan vangen met zo pickup truckje met kartonnen dozen erop..... heeft iemand een save file van ong. daar in de buurt.

Sorry dude, ik heb heel de storyline al uitgespeeld, zou jammer zijn als je daar verder gaat.
Maar er is vast wel iemand in de buurt

Tevens, nieuw nieuws betreft:
Makers GTA:SA zwaar onder vuur wegens inhoud spel

edit:
whoppa, dat was simpel
Eerst n paar keer dood gegaan, maar toen ineens dacht ik, ik ga gewoon voor die tijddingen, en ze kwamen 4 op een rij, en ik was er
Niet dat dat uitmaakt

Op naar de dirttracks

Nog wel een waarschuwing, als je die bloodring gedaan heb, dan ben je je uzi kwijt Dus ook al je kogels. Misschien omdat je in de bloodring onbeperkt een SMG heb.
Gij zeijth gewaaschauwd.

[ Bericht 17% gewijzigd door Yildiz op 24-07-2005 13:09:15 ]
pi_29082603
Hoe doe je in godsnaam die missie waarin je die wedstrijd met die bounce-auto moet doen. Het lukt me maar niet, ik heb steeds 0 punten
  zondag 24 juli 2005 @ 13:49:40 #257
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29083367
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:17 schreef zijle het volgende:
Hoe doe je in godsnaam die missie waarin je die wedstrijd met die bounce-auto moet doen. Het lukt me maar niet, ik heb steeds 0 punten
zet je num-lock eens aan?
En probeer anders met de cursortoetsen, als je auto niet beweegt, zit je niet goed
  zondag 24 juli 2005 @ 14:16:52 #258
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29084081
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:22 schreef Yildiz het volgende:

[..]

F1= replay
F2= save replay
F3= replay last saved replay

en volgens mij kan je uit het menu ook nog die dingen afspelen, maar pin me er niet op vast

hoe je moet rippen weet ik niet
de replay file kopieeren
kan je hem altijd bewaren

edit :: mijn documenten\ GTA San Andreas User Files \ replay.rep

[ Bericht 9% gewijzigd door coz op 24-07-2005 14:58:20 ]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29085517
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:49 schreef Yildiz het volgende:

[..]

zet je num-lock eens aan?
En probeer anders met de cursortoetsen, als je auto niet beweegt, zit je niet goed
Dat was het dus
pi_29085807
Ik heb die viligant missies tot 14 gehaald.. wat heb je er dan ook alweer 'extra' bij?
En waar kun je een copoutfit halen?
  zondag 24 juli 2005 @ 15:33:52 #261
90061 coz
pi_29085917
ben redelijk bij met de wiki

mss een tip om de plaatjes die je daarop wilt hebben niet eerst up te loaden via een andere host
(ok tis een verzoek)
pi_29086100
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:28 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik heb die viligant missies tot 14 gehaald.. wat heb je er dan ook alweer 'extra' bij?
En waar kun je een copoutfit halen?
150% armor dus.

Cop outfit?
  zondag 24 juli 2005 @ 15:43:17 #263
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29086136
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:41 schreef Sjoe538 het volgende:

[..]

150% armor dus.

Cop outfit?
Daarvoor moet je daten met één van die grieten.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 24 juli 2005 @ 15:46:21 #264
90061 coz
pi_29086209
vinden jullie dit ook of moet ik minder gaan blowen

pi_29086669
Yildiz jij bent echt erg bezig
Stadiondingen heb ik wel al allemaal gedaan gelukkig
  zondag 24 juli 2005 @ 16:08:30 #266
90061 coz
pi_29086733
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:19 schreef kalasjnikov het volgende:
Heej,

ik ben al iets verder , maar heb laatst ook een paar saves gebackupped ..zal eens kijken
  zondag 24 juli 2005 @ 16:13:22 #267
90061 coz
pi_29086846
komt dat green goo nog ergens terug
(zo ja , alleen zeggen dat het terugkomt aub)

wazigge missie, samengevat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 juli 2005 @ 16:22:58 #268
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29087088
Whehehe Net had ik 3x die drt track wedstrijd gedaan in Las Venturas, en elke keer werd ik derder ofzo, dus de 4e keer werd ik in de lucht gebeukt, en ging op me bek.
Toen was ik het zat, pakte me minigun en dacht, dan maar gediskwalificeerd worden

Ja niet!

Ik schoot gewoon iedereen neer (al heb je enkele kogels nodig ipv 1, zoals buiten de arena) het werkte wel !

Gewoon op dat punt staan, op die heuvel, waar iedereen van op zijn bek gaat. Daar heb je ook een lang stuk, zodat je de meeste neer kan knallen, degene die doorgaan, daarvan gat de helft nog op zn bek, dus die kan je ook ommaaien.
Blijf daar 3-4 ronden staan en je hebt ze allemaal (even tellen is wel makkelijk, 11 tegenstanders)
Je krijgt tijdens de rit dan wel politiesterren, maar als je eenmaal wint, hopla, weg

Beschikbaar in de arena van Las Venturas op maandag en woensdag, druk tijdens het lopen op Tab om te zien wat voor dag het is (staat onder je stats)
  zondag 24 juli 2005 @ 16:26:16 #269
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29087175
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:06 schreef DaFan het volgende:
Yildiz jij bent echt erg bezig
Stadiondingen heb ik wel al allemaal gedaan gelukkig
Oh, dan moet je dat bovenstaande eens lezen
Al die stadiondingen heeft volgens mij maar een 2 procent effect, of geen, maar toch.
K zit nu op 85ofzo.

Ik denk dat ik nu toch maar even die vliegtuigdingen op Las Venturas (de races ofzo) gaat doen.

Die schools heb ik nog steeds geen zin in, nouja, ik kan de bikeschool wel eens binnengaan, daar ben ik nog niet eens geweest

Edit, ok, ik word gek, ik krijg die stoppie niet gedaan, terwijl ik dat in San Fierro volop doet, ik rem elke keer vanzelf tussen de pionnen, wat doe ik fout?
Ik kan de savegame wel mailen, wie wil em doen? Alleen maar de stoppie bij de bikeschool, verder heb ik alles al zilver / goud
bij voorbaat dank

Nog n edit
Laat maar, ik heb em, alles op zilver of goud, maar ik heb alleen maar de freegay, terwijl ik geen bronze heb

[ Bericht 9% gewijzigd door Yildiz op 24-07-2005 16:45:34 ]
pi_29088358
Ik heb nu alle races gedaan. Je hebt een race, door de woestijn, over de dam en dergelijke, maar daar heb je echt een superbrute bike
Die heb ik verder nog nooit ingame gezien...geen ss helaas, maar ik geloof dat Steve-O er wel al 1 van had gepost...
  zondag 24 juli 2005 @ 17:19:23 #271
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29088623
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:09 schreef DaFan het volgende:
Ik heb nu alle races gedaan. Je hebt een race, door de woestijn, over de dam en dergelijke, maar daar heb je echt een superbrute bike
Die heb ik verder nog nooit ingame gezien...geen ss helaas, maar ik geloof dat Steve-O er wel al 1 van had gepost...
De NRG-500? Of een andere? Sandkinng? (das geen bike)
post eens screenshot?
  zondag 24 juli 2005 @ 17:31:39 #272
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29088999
Hoe maak je eigenlijk die In-game screens? Niet met Printscreen neem ik aan?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_29089177
godver de godver...

ik was ff alle spray dingen aan het doen... en je raad het al, ik heb er 2 over
ik had plattegrond uitgeprint, en alles aangekruist wat ik had gedaan, en welke ik al had gedaan. zo kon ik nog 1tje vinden... maar die laatste moet ik ze dus weer helemaal af
bij de hoefijzers ging het ook al fout, maar daar had ik em al redelijk snel gevonden...

ik zit trouwens op 90.37%... maar komen de percentages voor de spray-dingen er pas bij als je ze allemaal gedaan hebt...

tering wat is dit irritant zeg....
pi_29089210
Ik zal ff een ss maken ja.

Mikkie: Om echt goeie/mooie te krijgen is het beter om een camera te gebruiken. In GTA USer Files onder Gallery vindt je die plaatjes terug
pi_29089222
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:09 schreef DaFan het volgende:
deze?

edit: ik heb nog een probleem, ik heb bij alle schools alles op goud, behalve bij de boat school de aller 1e, dat is dus vaart maken en remmen... hebben meer mensen dit probleem, ik snap er namelijk egt nix van....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')