Sorry dude, ik heb heel de storyline al uitgespeeld, zou jammer zijn als je daar verder gaat.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:19 schreef kalasjnikov het volgende:
Heej,
Ik heb me computer moeten formateren en nu ben ik ook me save files kwijt van san.
Ik was rond de 52% ong. 1 van me laatste missies die ik nog gedaan heb is die ene kerel vangen die van het balkon wou springen, die moes je dan vangen met zo pickup truckje met kartonnen dozen erop..... heeft iemand een save file van ong. daar in de buurt.
wil je hem mailen naar: jeanklaudevandamme@hotmail.com
Ik stel het zeer op prijs, Groetjes kalasjnikov
zet je num-lock eens aan?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:17 schreef zijle het volgende:
Hoe doe je in godsnaam die missie waarin je die wedstrijd met die bounce-auto moet doen. Het lukt me maar niet, ik heb steeds 0 punten![]()
de replay file kopieerenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
F1= replay
F2= save replay
F3= replay last saved replay
en volgens mij kan je uit het menu ook nog die dingen afspelen, maar pin me er niet op vast
hoe je moet rippen weet ik niet
Dat was het dusquote:Op zondag 24 juli 2005 13:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
zet je num-lock eens aan?
En probeer anders met de cursortoetsen, als je auto niet beweegt, zit je niet goed
150% armor dus.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:28 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik heb die viligant missies tot 14 gehaald.. wat heb je er dan ook alweer 'extra' bij?
En waar kun je een copoutfit halen?
Daarvoor moet je daten met één van die grieten.quote:
ik ben al iets verder , maar heb laatst ook een paar saves gebackupped ..zal eens kijkenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:19 schreef kalasjnikov het volgende:
Heej,
Ik heb me computer moeten formateren en nu ben ik ook me save files kwijt van san.
Ik was rond de 52% ong. 1 van me laatste missies die ik nog gedaan heb is die ene kerel vangen die van het balkon wou springen, die moes je dan vangen met zo pickup truckje met kartonnen dozen erop..... heeft iemand een save file van ong. daar in de buurt.
wil je hem mailen naar: jeanklaudevandamme@hotmail.com
Ik stel het zeer op prijs, Groetjes kalasjnikov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
Oh, dan moet je dat bovenstaande eens lezenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:06 schreef DaFan het volgende:
Yildiz jij bent echt erg bezig
Stadiondingen heb ik wel al allemaal gedaan gelukkig
De NRG-500? Of een andere? Sandkinng? (das geen bike)quote:Op zondag 24 juli 2005 17:09 schreef DaFan het volgende:
Ik heb nu alle races gedaan. Je hebt een race, door de woestijn, over de dam en dergelijke, maar daar heb je echt een superbrute bike![]()
Die heb ik verder nog nooit ingame gezien...geen ss helaas, maar ik geloof dat Steve-O er wel al 1 van had gepost...
deze?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:09 schreef DaFan het volgende:
Ik heb nu alle races gedaan. Je hebt een race, door de woestijn, over de dam en dergelijke, maar daar heb je echt een superbrute bike![]()
Die heb ik verder nog nooit ingame gezien...geen ss helaas, maar ik geloof dat Steve-O er wel al 1 van had gepost...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |