was het wat?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:00 schreef MaxPower het volgende:
Net terug van Helmond Sport - SC Heerenveen, maar belangrijker veel bierrrr!
moiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:48 schreef clauwheee het volgende:
Jullie mogen wel een middagje cursus Grunnigs komen doen hier hoor
0-4 voor Heerenveen in een uiteraard dramatische wedstrijd. Nu weet ik ook weer waarom ik nooit naar oefenwedstrijden ga... helaas overgehaald door vrienden. Maar na een kwartier stond ik al te ouwehoeren met de barvrouwen in Terwispelquote:
je inlikkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huh? sollicitatie? wasdah ook alweer ?
Hoi Piet Paiganzendersmaquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:05 schreef Againzender het volgende:
Deze weerhool meldt zich ook nog even
Het is mooi weer om te gaan slapenquote:
Scherper krijg ik 'm niet van Ali's favoriete stadion in Kinshasaquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
Dat is wel een erg wazige foto. Is het Hamburg ?
Hahaaaa het ligt er maar net aan waar je op valt he!quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Waren het leuke barvrouwen Max?
Niet echt nee... Wat bezielde je, ze tapten zeker wel goed.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hahaaaa het ligt er maar net aan waar je op valt he!![]()
(boerenvrouwen 50+ iets voor jou?)
Dat is mijn specialiteit.quote:
Is da gratis?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:13 schreef clauwheee het volgende:
Zijn er nog meer mensen die mee willen doen met CvhJ-subl?
Nee... dat was juist het probleem ze hadden geen dinges om de biertjes 'af te vegen', zo'n spatelgeval... het duurde eeuwen per biertje...quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet echt nee... Wat bezielde je, ze tapten zeker wel goed.
4 euro als je geen lid bent... ik heb me overigens al ingeschreven dus als er een foksubleague is hoorik dat graagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |