Dat is toch die opblaaspop?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering wat is de van Helwegen een opgefokt wijf zeg, lag in een deuk op m'n werk
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering wat is de van Helwegen een opgefokt wijf zeg, lag in een deuk op m'n werk
ja, die grafkop bedoelde ikquote:
Niet zeiken, ik stond ook met kutweer bij de 1e training.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:22 schreef Superheld het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik stond ook met kutweer bij de 1e training.![]()
vind het nog wel meevallen het kan altijd slechter natuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:27 schreef clauwheee het volgende:
Mjah de zomer is tot dusver nog niet echt geweldig
goed nieuws eendje!! zeg maar tegen mama-duck dat we trots op haar zijn!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef rubbereend het volgende:mijn moeder heeft vandaag de laatste chemo gahad, vanaf maandag 5 weken dagelijkse bestraling en dan zijn we helemaal klaar
Gewoon de tekening volgenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:51 schreef just me het volgende:
hellup nou es even
[afbeelding]
bij deze tafel
[afbeelding]
nee... zal ik die nu wel of niet kopenquote:
Ow hahahaquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:53 schreef just me het volgende:
[..]
nee... zal ik die nu wel of niet kopen
Ik wil meequote:Op woensdag 20 juli 2005 17:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maandagochtend half 10 vlieg ik, ik heb er echt enorm zin in
Ben je lenig? Dan mag je in mn handbagagequote:
JustAltijdLenigquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ben je lenig? Dan mag je in mn handbagage
JustNietGoedGelezenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, digitale camera gekocht voor mee naar Zuid-Afrika.
lichter en lichterquote:
natuurlijk bedoel ik waar in zuid-afrikaquote:
We vliegen naar Johannesburg, blijven daar een paar dagen, stappen dan met zn 3en (en nu dus 4en) in een auto en rijden via Bloemfontein schuin richting Kaapstad, en dan onderlangs via de mosselbaai en port elizabeth via Durban terug naar Johannesburg. En dat in 5 wekenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:05 schreef just me het volgende:
[..]
natuurlijk bedoel ik waar in zuid-afrika
ben er zelf 2x geweest!
Ik probeer te bedenken waar wij toen gelogeerd hebben in het Krugerpark maar ik kan het me niet zo snel meer herinneren!quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, en in die eerste paar dagen Johannesburg zitten ook 3 dagen Krugerpark
Klinkt goed.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We vliegen naar Johannesburg, blijven daar een paar dagen, stappen dan met zn 3en (en nu dus 4en) in een auto en rijden via Bloemfontein schuin richting Kaapstad, en dan onderlangs via de mosselbaai en port elizabeth via Durban terug naar Johannesburg. En dat in 5 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |