Hallo Berkeryquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef Berkery het volgende:
Weet iemand nog de naam van een popkwis op TV die Henk Westbroek eind jaren '80 presenteerde? Duurde maar 1 seizoen geloof ik, de drie deelnemers moesten zelf ook optreden.
Merciquote:Op woensdag 21 september 2005 08:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Hallo Berkery
zie hitquiz
Programma heette dus hitquiz
zeg wijsneus,tief es opquote:Op donderdag 22 september 2005 12:52 schreef MikeyMo het volgende:
dat lag ook helemaal niet voor de hand, zeker niet op imdb gezocht op rats?
Die komiek heet John Fealey.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben opzoek naar een comedian die een tijd terug in The comedy factory was. Hij maakte allemaal leuke grappen over de Albert Heijn. Ik heb het stuk zelf al terug gevonden maar heb geen idee hoe hoe hij heet.
Mag ik trouwens een link posten naar dit stuk?
Dat is hem inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2005 15:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die komiek heet John Fealey.
Matroesjka's?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:30 schreef outcast_within het volgende:
een nederlandstalige tv serie met strippers en criminelen onlangs nog op dvd uitgebracht
Ik weet het niet zeker maar het zou The River kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Mark het volgende:
De volgende scene plaagt me al een tijdje, en om er af te komen moet ik eigenlijk wel weten welke film het is:
In de scene die me bijstaat, komt iemand onder een (omgezaagde) boom terecht, en beland tevens met zijn hoofd onder water. Om hem in leven te houden, krijgt hij doorlopend mond-op-mond-beademing (van zijn broer?). Op een gegeven moment moet hij lachen en verdrinkt.
Wie weet het?
Dat is een sketch uit Saturday Night Live.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:52 schreef babba het volgende:
http://ckjcwf.ytmnd.com/
Uit welke film komt dat animated gifje op die site? Ik zie Jim Carrey in het midden zitten
Dank uquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is een sketch uit Saturday Night Live.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |