WAT EEN TTquote:
Normaal gesproken behoor ik ook tot die doelgroep. Maarquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik voorspel een grote toeloop op dit topic van VBL-ers.
Jij bent het gewend.quote:
Was niet te verwachten ofzoquote:
nee hoor, die wisten dit allangquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik voorspel een grote toeloop op dit topic van VBL-ers.
nee, leg eens uitquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:35 schreef Kaap het volgende:
Kun je nagaan wat voor <insert disease>stad 020 is. Alleen vanwege de mensen die er wonen.
020, echt debieler kan je "scheldwoorden" niet verzinnen, daar MOET je kakkerlak voor zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:35 schreef Kaap het volgende:
Kun je nagaan wat voor <insert disease>stad 020 is. Alleen vanwege de mensen die er wonen.
je bent je slotje vergetenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Klopt, en het zuigt ook nog... opgelost, slotje.
feyenoord ook!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Azië ook!
Over debiel gesproken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
020, echt debieler kan je "scheldwoorden" niet verzinnen, daar MOET je kakkerlak voor zijn.
Tis mijn forum nietquote:
Dat is teminste een scheldwoord, iemand uitschelden met zijn regiocode is nou niet echt kwetsend he? Slaat gewoon he-le-maal nergens op......quote:
lees post hierboven (4quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:35 schreef Kaap het volgende:
Kakkerlak is geen scheldwoord. Ik voel me er tenminste niet door aangesproken...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is teminste een scheldwoord, iemand uitschelden met zijn regiocode is nou niet echt kwetsend he? Slaat gewoon he-le-maal nergens op......
Je bent gewoon jaloers dat wij beter stinkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:35 schreef Kaap het volgende:
dan ben je dus geen echte feyenoorderquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kakkerlak is geen scheldwoord. Ik voel me er tenminste niet door aangesproken...
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:45 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
dan ben je dus geen echte feyenoorder![]()
weer 1 minder![]()
I'm not even sleeping close to itquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |