WAT EEN TTquote:
Normaal gesproken behoor ik ook tot die doelgroep. Maarquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik voorspel een grote toeloop op dit topic van VBL-ers.
Jij bent het gewend.quote:
Was niet te verwachten ofzoquote:
nee hoor, die wisten dit allangquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
nee, leg eens uitquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:35 schreef Kaap het volgende:
Kun je nagaan wat voor <insert disease>stad 020 is. Alleen vanwege de mensen die er wonen.
020, echt debieler kan je "scheldwoorden" niet verzinnen, daar MOET je kakkerlak voor zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:35 schreef Kaap het volgende:
Kun je nagaan wat voor <insert disease>stad 020 is. Alleen vanwege de mensen die er wonen.
je bent je slotje vergetenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Klopt, en het zuigt ook nog... opgelost, slotje.
feyenoord ook!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Azië ook!
Over debiel gesproken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
020, echt debieler kan je "scheldwoorden" niet verzinnen, daar MOET je kakkerlak voor zijn.
Tis mijn forum nietquote:
Dat is teminste een scheldwoord, iemand uitschelden met zijn regiocode is nou niet echt kwetsend he? Slaat gewoon he-le-maal nergens op......quote:
lees post hierboven (4quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:35 schreef Kaap het volgende:
Kakkerlak is geen scheldwoord. Ik voel me er tenminste niet door aangesproken...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is teminste een scheldwoord, iemand uitschelden met zijn regiocode is nou niet echt kwetsend he? Slaat gewoon he-le-maal nergens op......
Je bent gewoon jaloers dat wij beter stinkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:35 schreef Kaap het volgende:
dan ben je dus geen echte feyenoorderquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kakkerlak is geen scheldwoord. Ik voel me er tenminste niet door aangesproken...
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:45 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
dan ben je dus geen echte feyenoorder![]()
weer 1 minder![]()
I'm not even sleeping close to itquote:
Ok...jij hebt het begrepen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:45 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
weer 1 minder![]()
mooi zijn en stinken zijn 2 verschillende dingenquote:
Waarom zou je in godsnaam geen echte Feyenoorder zijn als je je niet voelt aangesproken door een scheldwoord wat door Ajacieden is bedacht?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:45 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
weer 1 minder![]()
Wat zeik je, ik kom er zo vaak. Alleen vandaag kwam die stank me de keel uitquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:02 schreef Bennie_K het volgende:
altijd spannend he, tripjes naar de stad![]()
Het is gewoon omdat Feyenoorders de naam van onzeren hoofdstad niet uit hun strot/toetsenbord kunnen krijgen. En dat kan je ze niet kwalijk nemen, als er één stad verpauperd is, alleen al door de voetbalclub die er speelt in dat lelijke blok beton, is het die stad wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
020, echt debieler kan je "scheldwoorden" niet verzinnen, daar MOET je kakkerlak voor zijn.
Zeg dat niet te hard.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam geen echte Feyenoorder zijn als je je niet voelt aangesproken door een scheldwoord wat door Ajacieden is bedacht?
Bovendien is 'kakkerlak' echt zo ontzettend triest. Geen enkele Feyenoorder geeft erom, en het toont alleen maar aan hoe sneu die mensen uit 020 zijn (hij zei 020!) omdat ze zelf wel een eigen scheldwoord hadden en Feyenoord niet.
Rustig joh.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is gewoon omdat Feyenoorders de naam van onzeren hoofdstad niet uit hun strot/toetsenbord kunnen krijgen. En dat kan je ze niet kwalijk nemen, als er één stad verpauperd is, alleen al door de voetbalclub die er speelt in dat lelijke blok beton, is het die stad wel.
je 2 alinea's bevestigen weer 1 dingquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam geen echte Feyenoorder zijn als je je niet voelt aangesproken door een scheldwoord wat door Ajacieden is bedacht?
Bovendien is 'kakkerlak' echt zo ontzettend triest. Geen enkele Feyenoorder geeft erom, en het toont alleen maar aan hoe sneu die mensen uit 020 zijn (hij zei 020!) omdat ze zelf wel een eigen scheldwoord hadden en Feyenoord niet.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard.![]()
[afbeelding]
Deze gast mogen ze wat mij betreft doodtrappen.
eindelijk iemand die de waarheid onder ogen zietquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat jij durft te zeggen dat Feyenoorders de slimste niet zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:21 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
eindelijk iemand die de waarheid onder ogen ziet![]()
Feyenoord bash-topic
![]()
![]()
Geef aan wat er dom aan is of bazel niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:17 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
je 2 alinea's bevestigen weer 1 ding![]()
feyenoorders zijn de slimste niet![]()
wie zegt dat ik geen feyenoorder benquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat jij durft te zeggen dat Feyenoorders de slimste niet zijn.!
Infriltrant. Of hij is voor Feyenoord omdat ie dan stoer "S.C.F" kan rondspuien op internet, vergezelf van foto's met zijn wijs en middelvinger uit elkaar.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eigenlijk ben je dan 100% Ajacied.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:27 schreef DutchTSE het volgende:
Ik is 10% voor ajax![]()
90% interreseerd voetbal me geen moer, tis alleen leuk om feyenoorders te bashen hier![]()
![]()
quote:
eindelijk iemand waarmee ik kan pratenquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:Feyenoord
Capelle a/d IJssel (want daar komen TC03 en Merkie vandaan, nep-Feyenoorders
![]()
)
Amsterdam
quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:30 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
eindelijk iemand waarmee ik kan praten![]()
welkom in ons hechte groepje amsterdam-aanhangers![]()
Inderdaad, er is nog VEEL meer kritiek op die zielloze, ongezellige, saaie stad te leveren dan alleen maar op dat ondermaatse niets presterende ploegje 3derangs voetballersquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:31 schreef Shirley het volgende:
Gaan jullie niet erg offtopic door over Feyenoord en Ajax te praten? Ga dan gewoon naar VBL.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inderdaad, er is nog VEEL meer kritiek op die zielloze, ongezellige, saaie stad te leveren dan alleen maar op dat ondermaatse niets presterende ploegje 3derangs voetballers.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inderdaad, er is nog VEEL meer kritiek op die zielloze, ongezellige, saaie stad te leveren dan alleen maar op dat ondermaatse niets presterende ploegje 3derangs voetballers.
Zeg dat maar eens als Danny d'r bij isquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterker nog, al gedaan face to facequote:Op woensdag 20 juli 2005 16:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens als Danny d'r bij is.
Zal het maar niet over amsterdam gaan hebben...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heeee is de week nu al om.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zal het maar niet over amsterdam gaan hebben...
* Cart_man moet zich inhouden.![]()
Ik zag dit al aankomen. Trieste bedoeling.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:31 schreef Shirley het volgende:
Gaan jullie niet erg offtopic door over Feyenoord en Ajax te praten? Ga dan gewoon naar VBL.
Rustig aan hequote:Op woensdag 20 juli 2005 16:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zal het maar niet over amsterdam gaan hebben...
* Cart_man moet zich inhouden.![]()
Doe mijn best.quote:
Ik mag niet in VBL.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:31 schreef Shirley het volgende:
Stelletje kleuters zijn het.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zag dit al aankomen. Trieste bedoeling.
Beetje jammer dat slaan pedagogisch onverantwoord is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef Shirley het volgende:
Stelletje kleuters zijn het.
Maar dit zijn grote kleuters, die kan je best een paar tikken geven. Doen ze als voetbal''fans'' onderling toch ook altijd? Beetje in een weiland mekaar doodmeppen enzo.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beetje jammer dat slaan pedagogisch onverantwoord is.
Sport verbroedert immers.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:08 schreef Shirley het volgende:
Maar dit zijn grote kleuters, die kan je best een paar tikken geven. Doen ze als voetbal''fans'' onderling toch ook altijd? Beetje in een weiland mekaar doodmeppen enzo.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar dit zijn grote kleuters, die kan je best een paar tikken geven. Doen ze als voetbal''fans'' onderling toch ook altijd? Beetje in een weiland mekaar doodmeppen enzo.
Geef jij ze maar een paar tikken hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, net zo ''stoer'' als de hooli's. Met hamers, stokken en stenen. Want dan ben je tof hoor!quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:14 schreef Superheld het volgende:
[..]
Geef jij ze maar een paar tikken hoor![]()
Kom, trace de ip's en ga er langs.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, net zo ''stoer'' als de hooli's. Met hamers, stokken en stenen. Want dan ben je tof hoor!
Amenquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*Voorspelling ziet uitkomen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pas op.. want hij heeft wel dikke bovenarmenquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:16 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]
Dat balkje op 'ooghoogte'quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Cart_man ken jij trouwens "mini-me"?
[afbeelding]
Moet je niet door steegjes, donkere hoekjes of over het Marktplein lopen. Voor de rest heb je dat in iedere grote stad.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:11 schreef TC03 het volgende:
Ik was er vandaag (Lijnbaan en omstreken), zoals wel vaker, maar een grote bron van ergernis was dit keer de ondragelijke stank die je niet kon ontvluchten. Er hing op zoveel plaatsen een pis-, kots of rotte-eierenlucht dat ik er een beetje ontoepasselijk van werd.
Gemeente Rotterdam, doe er wat aan.![]()
Dat zijn de mensen die er wonenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:11 schreef TC03 het volgende:
Ik was er vandaag (Lijnbaan en omstreken), zoals wel vaker, maar een grote bron van ergernis was dit keer de ondragelijke stank die je niet kon ontvluchten. Er hing op zoveel plaatsen een pis-, kots of rotte-eierenlucht dat ik er een beetje ontoepasselijk van werd.
Gemeente Rotterdam, doe er wat aan.![]()
Ey! Zoek je mot?!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |