Als je hem gezien hebt niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:37 schreef Mark het volgende:
Waar is iedereen? Deze was toch niet zo moeilijk?
[stokpaardje]Die zijn hele look, act en nog zo van die dingen gepikt heeft van de veel leukere Bill Hicks[/stokpaardje]quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Stik. Te laat. Wat hij zegt dus. De welbekende vuilbekkende kettingrokende stand-up comedian...
Wat dacht je van "Panic on the streets of London"?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:37 schreef Mark het volgende:
nooit van gehoordquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:37 schreef Mark het volgende:
Wederom in 1 keer goed! De breinen achter South park en World Policequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Trey parker en Matt Stone?
Waarom kijk ik steeds een paar minuutjes te laat hier.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Trey parker en Matt Stone?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:06 schreef twentemeisje het volgende:
Light it up (mevrouw Dawson en meneer Nelson)
Ziet u goed mevrouw de Viking.quote:
Hmm dat zou goed kunnen ja....quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
War of the roses?
quote:"We're no longer called Sonic Death Monkey. We're on the verge of becoming Kathleen Turner Overdrive, but just for tonight, we are Barry Jive and his Uptown Five."
Klopt!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:36 schreef Mark het volgende:
High Fidelity (Jack Black met zijn band)
girl next door?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:40 schreef Mark het volgende:
Dan doe ik er ook nog snel 1 voor ik weg ga:
Welke film?
"I use girls that look like movie stars. Sometimes I employ a plastic surgeon."
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |