Bebe Neuwirth it is!quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:30 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het niet zeker Bebe Neuwirth??? ;t Is wel een bekende naam, maar geen idee of dat een naam van een actrice is of zangeres.
Zij is trouwens erg knap voor een bitch.
Pff dat zal ik even moeten opzoeken. Ik ken hem van een niet-oorlogsfilm, (een prachtige film btw)quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:53 schreef twentemeisje het volgende:
Bestaat de mogelijkheid dat ik hem in een oorlogsfilm heb gezien? (niet dat ik dan wel weet hoe ie heet)
Dirk Bogarde?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:10 schreef twentemeisje het volgende:
Kan het zijn dat dat A Bridge Too Far was.... ?
(dan weet een van de anderen vast wel hoe de beste man heet...)
Daarom sloeg ik deze vraag ook overquote:
tjaquote:
Zit net "No cure for cancer" te luisterenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef dolle_hond het volgende:
denis leary
Stik. Te laat. Wat hij zegt dus. De welbekende vuilbekkende kettingrokende stand-up comedian...quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef dolle_hond het volgende:
denis leary
Hmm, ja, ik vergeet vaak het vinkje bij "Keep original picture names" uite te zetten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tja
op mijn werk heb ik de afbeeldingen niet "aanstaan", dus moet ik plaatjes handmatig laten verschijnen.
dan had ik het misschien gezien
Dat was ook de hintquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef wyccie het volgende:
Ik zal er bij de volgende keer aan denken.
mr_ano +1quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Armin Mueller Stahl?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:35 schreef Mark het volgende:
Heartbreak Ridge? Meen Clint te herkennen
Als je hem gezien hebt niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:37 schreef Mark het volgende:
Waar is iedereen? Deze was toch niet zo moeilijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |