Bebe Neuwirth it is!quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:30 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het niet zeker Bebe Neuwirth??? ;t Is wel een bekende naam, maar geen idee of dat een naam van een actrice is of zangeres.
Zij is trouwens erg knap voor een bitch.
Pff dat zal ik even moeten opzoeken. Ik ken hem van een niet-oorlogsfilm, (een prachtige film btw)quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:53 schreef twentemeisje het volgende:
Bestaat de mogelijkheid dat ik hem in een oorlogsfilm heb gezien? (niet dat ik dan wel weet hoe ie heet)
Dirk Bogarde?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:10 schreef twentemeisje het volgende:
Kan het zijn dat dat A Bridge Too Far was.... ?
(dan weet een van de anderen vast wel hoe de beste man heet...)
Daarom sloeg ik deze vraag ook overquote:
tjaquote:
Zit net "No cure for cancer" te luisterenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef dolle_hond het volgende:
denis leary
Stik. Te laat. Wat hij zegt dus. De welbekende vuilbekkende kettingrokende stand-up comedian...quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef dolle_hond het volgende:
denis leary
Hmm, ja, ik vergeet vaak het vinkje bij "Keep original picture names" uite te zetten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tja
op mijn werk heb ik de afbeeldingen niet "aanstaan", dus moet ik plaatjes handmatig laten verschijnen.
dan had ik het misschien gezien
Dat was ook de hintquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef wyccie het volgende:
Ik zal er bij de volgende keer aan denken.
mr_ano +1quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Armin Mueller Stahl?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:35 schreef Mark het volgende:
Heartbreak Ridge? Meen Clint te herkennen
Als je hem gezien hebt niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:37 schreef Mark het volgende:
Waar is iedereen? Deze was toch niet zo moeilijk?
[stokpaardje]Die zijn hele look, act en nog zo van die dingen gepikt heeft van de veel leukere Bill Hicks[/stokpaardje]quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Stik. Te laat. Wat hij zegt dus. De welbekende vuilbekkende kettingrokende stand-up comedian...
Wat dacht je van "Panic on the streets of London"?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:37 schreef Mark het volgende:
nooit van gehoordquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:37 schreef Mark het volgende:
Wederom in 1 keer goed! De breinen achter South park en World Policequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Trey parker en Matt Stone?
Waarom kijk ik steeds een paar minuutjes te laat hier.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Trey parker en Matt Stone?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:06 schreef twentemeisje het volgende:
Light it up (mevrouw Dawson en meneer Nelson)
Ziet u goed mevrouw de Viking.quote:
Hmm dat zou goed kunnen ja....quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
War of the roses?
quote:"We're no longer called Sonic Death Monkey. We're on the verge of becoming Kathleen Turner Overdrive, but just for tonight, we are Barry Jive and his Uptown Five."
Klopt!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:36 schreef Mark het volgende:
High Fidelity (Jack Black met zijn band)
girl next door?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:40 schreef Mark het volgende:
Dan doe ik er ook nog snel 1 voor ik weg ga:
Welke film?
"I use girls that look like movie stars. Sometimes I employ a plastic surgeon."
quote:
Die is hetquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:46 schreef Sokolsky het volgende:
LA Confidential
Die is nog niet uit geloof ik. Maar wel close!quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:14 schreef ranja het volgende:
6?
Badabing! Beter bekend als Seed of Chuckyquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:17 schreef Sokolsky het volgende:
5?
Seed sloeg op de eerste gok (5), Bride op de tweede (4). Voor als hij de titels wilde hebben ipv nummers.quote:
daarvan weet ik er al 6quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Of het oeuvre van Peter Jackson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |