Wie is dan de vervanger van Park?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Zal wel niet. Kalou of niemand. Kalou is extra slagroom.
Ik heb et nu net gezien, kwam werkelijk niet meer bij van het lachenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben jullie die lekkere en vooral vocaal zeer getalenteerde psv dames al op Omroep Brabant gezienDaar zou ik graag bij willen horen
![]()
![]()
balen voor hem dat hij jou als collega heeftquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:39 schreef F1Bas het volgende:
Is er een nieuwe collega op het werk, schrijft ie een stukje over zichzelf en dan het volgende:
Ik ben een fanatieke supporter van PSV Eindhoven en bezoek dus vrijwel alle thuiswedstrijden
![]()
Planet ???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:39 schreef F1Bas het volgende:
Is er een nieuwe collega op het werk, schrijft ie een stukje over zichzelf en dan het volgende:
Ik ben een fanatieke supporter van PSV Eindhoven en bezoek dus vrijwel alle thuiswedstrijden![]()
Dat is ook weer zoquote:
Ik zou eerder zeggen chocolademoussequote:Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Zal wel niet. Kalou of niemand. Kalou is extra slagroom.
Interessante optie lijkt me, dat kan Wilfred wel denk ik.quote:Hiddink ziet in Bouma opvolger Vogel
Wilfred Bouma speelt komend seizoen mogelijk als middenvelder. Een experiment in Zuid-Korea waarbij Timmy Simons als centrale verdediger speelde en Wilfred Bouma als centrale middenvelder werd geposteerd pakte goed uit.
In de A-selectie van PSV begon Bouma in het verleden als linksbuiten, speelde vervolgens in de spits en als linkermiddenvelder, om de laatste twee jaar seizoenen te eindigen als (linker) centrale verdediger naast Alex en/of André Ooijer. De carrière van de snelle linkspoot lijkt het nieuwe seizoen wederom een andere wending te krijgen. De technische staf ziet in hem namelijk de ideale opvolger van de naar AC Milan vertrokken Johann Vogel.
In het Eindhovens Dagblad laat Guus Hiddink weten erg gecharmeerd te zijn van het experiment in Zuid-Korea om Timmy Simons centraal achterin te zetten, naast Alex, en Bouma als verdedigende middenvelder te gebruiken. "Timmy is uiterst solide achterin en Wilfred speelde de twee wedstrijden tegen Once Caldas en Olympique Lyon heel volwassen op 4. Die positie is vrij moeilijk in te vullen, maar Fredje gaat er tactisch zeer verantwoord mee om."
voetbalprimeur.nl
Hmm lijkt me ook wel een goede optie.. op die manier staat er een dijk van verdediging.. en ik denk dat hij op het middenveld goed terecht kan... Maar goed eerst zien en dan gelovenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Interessante optie lijkt me, dat kan Wilfred wel denk ik.
t heet "Mooiste PSV-doelpunt allertijden"en dan zegt ie er zitten mooie tussenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:55 schreef pascalheister het volgende:
http://www.psv.nl/show?id=81973
er zitten mooie tussen
Dat is denk het PSV doelpunt wat mij in 10 seizoenen het meest is bijgebleven. Niet alleen omdat het zo mooi was, maar vooral ook de briljante actie van Vink, en het feit dat ie verder ook practisch niks betekend heeft voor PSV.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef LuNaTiC het volgende:
96/97 - Wim Jonk (PSV-Feyenoord)
die staat er niet tussen, maar gelukkig vond ik deze zelf ook van de allermooisten, dus voor de liefhebbers van eigen webspace:
http://crew.tweakers.net/lunatic/zooi/Jonk-Feyenoord.mpg.mpeg
Geweldig doelpunt ... en de actie ook ...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef LuNaTiC het volgende:
96/97 - Wim Jonk (PSV-Feyenoord)
die staat er niet tussen, maar gelukkig vond ik deze zelf ook van de allermooisten, dus voor de liefhebbers van eigen webspace:
http://crew.tweakers.net/lunatic/zooi/Jonk-Feyenoord.mpg.mpeg
Prachtige wedstrijd inderdaad, leuk dat ie ook nog effe voorkomt in All Stars..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:06 schreef LuNaTiC het volgende:
En natuurlijk de wedstrijd was heel memorabel. Zeker voor mij, hierbij een kleine anekdote die nog weleens ter sprake komt bij PSV - Feyenoord
Mijn pa is fanatiek Feyenoord aanhanger (mn moeder en zusje Ajax, mn broertje en ik voor PSV trouwens, dus altijd herrie in de tent) en kan soms weleens TE fanatiek zijn, zelfs tegen het echte kinderachtige aan (hij is nogal driftig van aard).
Wij dus die wedstrijd kijken, het werd al heeeel vroeg 1-0 voor Feyenoord. Mn vader met zo'n big smile op zn gezicht 'de beste moge winnen'. Toen werd het 1-1, mooi zo. Bij de 2-1 voor PSV werd ie al wat pissed, was een onterechte goal, blabla (geloof een penalty). Bij de 3-1 ging ik maar even terugjennenBij de 4-1 was ie zo kwaad geworden dat ie een fles ketchup die op tafel stond oppakte en keihard tegen de muur aangooide
![]()
Nijdig is ie naar boven gegaan en in zijn eentje boven de rest afgekeken. Bij de 7-2 van Feyenoord op het einde van de wedstrijd kon ik het niet laten om even naar boven te roepen 'mooie goal hoor pa!'
Ja het was extreem kinderachtig, maar nu kunnen we er allemaal wel om lachen mwhehe
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:06 schreef LuNaTiC het volgende:
En natuurlijk de wedstrijd was heel memorabel. Zeker voor mij, hierbij een kleine anekdote die nog weleens ter sprake komt bij PSV - Feyenoord
Mijn pa is fanatiek Feyenoord aanhanger (mn moeder en zusje Ajax, mn broertje en ik voor PSV trouwens, dus altijd herrie in de tent) en kan soms weleens TE fanatiek zijn, zelfs tegen het echte kinderachtige aan (hij is nogal driftig van aard).
Wij dus die wedstrijd kijken, het werd al heeeel vroeg 1-0 voor Feyenoord. Mn vader met zo'n big smile op zn gezicht 'de beste moge winnen'. Toen werd het 1-1, mooi zo. Bij de 2-1 voor PSV werd ie al wat pissed, was een onterechte goal, blabla (geloof een penalty). Bij de 3-1 ging ik maar even terugjennenBij de 4-1 was ie zo kwaad geworden dat ie een fles ketchup die op tafel stond oppakte en keihard tegen de muur aangooide
![]()
Nijdig is ie naar boven gegaan en in zijn eentje boven de rest afgekeken. Bij de 7-2 van Feyenoord op het einde van de wedstrijd kon ik het niet laten om even naar boven te roepen 'mooie goal hoor pa!'
Ja het was extreem kinderachtig, maar nu kunnen we er allemaal wel om lachen mwhehe
Inderdaad, ik kwam ook nét binnenlopen toen Cocu de 1-0 maakte en Volendam moest winnen om niette degraderen (een utopie bleek) en iedereen al van meet af aan: "tien, tien, tien' bego te roepen en de scheidsrechter keurig wachtte totdat weer Cocu de 10-0 maakte ver in blessuretijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die wedstrijd was zeker memorabel, dat is eigenlijk nog een understatement van jewelste. Samen met de 10-0 tegen Volendam is dit er eentje die ik waarschijnlijk mijn hele leven niet vergeet. 'Met dit soort wedstrijden in het stadion zitten is echt het beste ter wereld.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Geweldig.. echt iets heel herkenbaars
Mijn pa is voor Ajax en dat is precies zo ...
of trouwens (heb ik ook in Hools gepost)
[afbeelding]
Idd, 'hakje' en die pegel tegen Bayern bijv en hij heeft zoveel mooie afstandgoals gemaakt en beheerste stiftjes, ik mis zo'n speler momenteel.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:50 schreef Spideyman het volgende:
Nilis mocht er eigenlijk ook wel een stuk of 5 keer in staan. die gast heeft zulke mooie goals gemaakt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |