abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29018986
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Zal wel niet. Kalou of niemand. Kalou is extra slagroom.
Wie is dan de vervanger van Park?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29019040
Die hoeven ze niet per sé volgens mij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29022422
Van mij hoeft er eigenlijk geen vervanger te komen.

Als Kalou komt is dat alleen maar mooi meegenomen.
pi_29023175
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben jullie die lekkere en vooral vocaal zeer getalenteerde psv dames al op Omroep Brabant gezien Daar zou ik graag bij willen horen
Ik heb et nu net gezien, kwam werkelijk niet meer bij van het lachen

Wát een mensen
pi_29032201
Is er een nieuwe collega op het werk, schrijft ie een stukje over zichzelf en dan het volgende:

Ik ben een fanatieke supporter van PSV Eindhoven en bezoek dus vrijwel alle thuiswedstrijden

Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 juli 2005 @ 09:41:21 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29032225
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:39 schreef F1Bas het volgende:
Is er een nieuwe collega op het werk, schrijft ie een stukje over zichzelf en dan het volgende:

Ik ben een fanatieke supporter van PSV Eindhoven en bezoek dus vrijwel alle thuiswedstrijden

balen voor hem dat hij jou als collega heeft
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:51:40 #187
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29032416
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:39 schreef F1Bas het volgende:

Planet ???
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_29032742
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:51 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Planet ???
Nee, daar hebben we jou al voor
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:18:27 #189
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29032881
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:10 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee, daar hebben we jou al voor
Dat is ook weer zo
Maar er zijn er vast meer
pi_29033495
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Zal wel niet. Kalou of niemand. Kalou is extra slagroom.
Ik zou eerder zeggen chocolademousse
Yeah baby Yeah!
pi_29036834
pi_29037807
quote:
Hiddink ziet in Bouma opvolger Vogel

Wilfred Bouma speelt komend seizoen mogelijk als middenvelder. Een experiment in Zuid-Korea waarbij Timmy Simons als centrale verdediger speelde en Wilfred Bouma als centrale middenvelder werd geposteerd pakte goed uit.
In de A-selectie van PSV begon Bouma in het verleden als linksbuiten, speelde vervolgens in de spits en als linkermiddenvelder, om de laatste twee jaar seizoenen te eindigen als (linker) centrale verdediger naast Alex en/of André Ooijer. De carrière van de snelle linkspoot lijkt het nieuwe seizoen wederom een andere wending te krijgen. De technische staf ziet in hem namelijk de ideale opvolger van de naar AC Milan vertrokken Johann Vogel.

In het Eindhovens Dagblad laat Guus Hiddink weten erg gecharmeerd te zijn van het experiment in Zuid-Korea om Timmy Simons centraal achterin te zetten, naast Alex, en Bouma als verdedigende middenvelder te gebruiken. "Timmy is uiterst solide achterin en Wilfred speelde de twee wedstrijden tegen Once Caldas en Olympique Lyon heel volwassen op 4. Die positie is vrij moeilijk in te vullen, maar Fredje gaat er tactisch zeer verantwoord mee om."

voetbalprimeur.nl
Interessante optie lijkt me, dat kan Wilfred wel denk ik.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 juli 2005 @ 13:31:10 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29038029
ik denk dat dit de defensie weleens nog sterker zou kunnen maken
het zou zomaar weer zo'n gouden vondst van Hiddink kunnen zijn. Hoorde trouwens net dat er volgende week weer overleg is tussen PSV en feyenoord over Kalou
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:36:12 #194
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29038187
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Interessante optie lijkt me, dat kan Wilfred wel denk ik.
Hmm lijkt me ook wel een goede optie.. op die manier staat er een dijk van verdediging.. en ik denk dat hij op het middenveld goed terecht kan... Maar goed eerst zien en dan geloven
pi_29038713
Hiddink voorgesteld als nieuwe bondscoach Australie

Guus Hiddink is in een persconferentie die een half uur geleden is begonnen voorgesteld als nieuwe bondscoach van Australie. De eerste zaken die zijn gemeld is dat Hiddink in augustus een trainingskamp met Australie in Nederland zal houden. Tussen de bijeenkomsten van de selectie in zal hij de ontwikkeling van Australische spelers blijven volgen. Graham Arnold wordt zijn assistent en zal de dagelijkse operationele zaken moeten afhandelen en vooral de ontwikkeling van de spelers op het continent Oceanie in de gaten moeten houden.
Hiddink zette zijn handtekening onder een contract dat hem in het geval van kwalificatie tot en met het WK in Duitsland bindt aan de Australische bond. De Achterhoeker zal, zoals al werd verwacht, zijn werk als Aussie Gus combineren met zijn werk bij PSV.
Op 3 september speelt Australie de eerste interland, de WK kwalificatie interland tegen de Solomon Islands.
pi_29038775
http://www.psv.nl/show?id=81973

er zitten mooie tussen
pi_29039202
Bouma kan Vogel vervangen !

Goed idee van Hiddink.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 juli 2005 @ 14:09:39 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29039207
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:55 schreef pascalheister het volgende:
http://www.psv.nl/show?id=81973

er zitten mooie tussen
t heet "Mooiste PSV-doelpunt allertijden"en dan zegt ie er zitten mooie tussen
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:33:54 #199
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_29039939
96/97 - Wim Jonk (PSV-Feyenoord)

die staat er niet tussen, maar gelukkig vond ik deze zelf ook van de allermooisten, dus voor de liefhebbers van eigen webspace:

http://crew.tweakers.net/lunatic/zooi/Jonk-Feyenoord.mpg.mpeg

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:49:56 #200
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_29040464
Die van Jonk was inderdaad

Maar wat doet de goal van LInskens in Madrid er eigenlijk tussen. Het is het/of een van de belangrijkste PSV Doelpunten allertijden. Maar één van de mooiste 20
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29040749
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef LuNaTiC het volgende:

die staat er niet tussen, maar gelukkig vond ik deze zelf ook van de allermooisten, dus voor de liefhebbers van eigen webspace:

Dat is denk het PSV doelpunt wat mij in 10 seizoenen het meest is bijgebleven. Niet alleen omdat het zo mooi was, maar vooral ook de briljante actie van Vink, en het feit dat ie verder ook practisch niks betekend heeft voor PSV.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:05:59 #202
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29040982
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef LuNaTiC het volgende:

Geweldig doelpunt ... en de actie ook ...
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:06:39 #203
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_29041003
En natuurlijk de wedstrijd was heel memorabel. Zeker voor mij, hierbij een kleine anekdote die nog weleens ter sprake komt bij PSV - Feyenoord

Mijn pa is fanatiek Feyenoord aanhanger (mn moeder en zusje Ajax, mn broertje en ik voor PSV trouwens, dus altijd herrie in de tent) en kan soms weleens TE fanatiek zijn, zelfs tegen het echte kinderachtige aan (hij is nogal driftig van aard ).

Wij dus die wedstrijd kijken, het werd al heeeel vroeg 1-0 voor Feyenoord. Mn vader met zo'n big smile op zn gezicht 'de beste moge winnen'. Toen werd het 1-1, mooi zo. Bij de 2-1 voor PSV werd ie al wat pissed, was een onterechte goal, blabla (geloof een penalty). Bij de 3-1 ging ik maar even terugjennen Bij de 4-1 was ie zo kwaad geworden dat ie een fles ketchup die op tafel stond oppakte en keihard tegen de muur aangooide

Nijdig is ie naar boven gegaan en in zijn eentje boven de rest afgekeken. Bij de 7-2 van Feyenoord op het einde van de wedstrijd kon ik het niet laten om even naar boven te roepen 'mooie goal hoor pa!'

Ja het was extreem kinderachtig, maar nu kunnen we er allemaal wel om lachen mwhehe
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_29041047
Die wedstrijd was zeker memorabel, dat is eigenlijk nog een understatement van jewelste. Samen met de 10-0 tegen Volendam is dit er eentje die ik waarschijnlijk mijn hele leven niet vergeet. 'Met dit soort wedstrijden in het stadion zitten is echt het beste ter wereld .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29041077
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:06 schreef LuNaTiC het volgende:
En natuurlijk de wedstrijd was heel memorabel. Zeker voor mij, hierbij een kleine anekdote die nog weleens ter sprake komt bij PSV - Feyenoord

Mijn pa is fanatiek Feyenoord aanhanger (mn moeder en zusje Ajax, mn broertje en ik voor PSV trouwens, dus altijd herrie in de tent) en kan soms weleens TE fanatiek zijn, zelfs tegen het echte kinderachtige aan (hij is nogal driftig van aard ).

Wij dus die wedstrijd kijken, het werd al heeeel vroeg 1-0 voor Feyenoord. Mn vader met zo'n big smile op zn gezicht 'de beste moge winnen'. Toen werd het 1-1, mooi zo. Bij de 2-1 voor PSV werd ie al wat pissed, was een onterechte goal, blabla (geloof een penalty). Bij de 3-1 ging ik maar even terugjennen Bij de 4-1 was ie zo kwaad geworden dat ie een fles ketchup die op tafel stond oppakte en keihard tegen de muur aangooide

Nijdig is ie naar boven gegaan en in zijn eentje boven de rest afgekeken. Bij de 7-2 van Feyenoord op het einde van de wedstrijd kon ik het niet laten om even naar boven te roepen 'mooie goal hoor pa!'

Ja het was extreem kinderachtig, maar nu kunnen we er allemaal wel om lachen mwhehe
Prachtige wedstrijd inderdaad, leuk dat ie ook nog effe voorkomt in All Stars..
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:10:03 #206
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29041104
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:06 schreef LuNaTiC het volgende:

Geweldig.. echt iets heel herkenbaars
Mijn pa is voor Ajax en dat is precies zo ...
of trouwens (heb ik ook in Hools gepost)
pi_29041139
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die wedstrijd was zeker memorabel, dat is eigenlijk nog een understatement van jewelste. Samen met de 10-0 tegen Volendam is dit er eentje die ik waarschijnlijk mijn hele leven niet vergeet. 'Met dit soort wedstrijden in het stadion zitten is echt het beste ter wereld .
Inderdaad, ik kwam ook nét binnenlopen toen Cocu de 1-0 maakte en Volendam moest winnen om niette degraderen (een utopie bleek) en iedereen al van meet af aan: "tien, tien, tien' bego te roepen en de scheidsrechter keurig wachtte totdat weer Cocu de 10-0 maakte ver in blessuretijd.
Yeah baby Yeah!
pi_29041373
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Geweldig.. echt iets heel herkenbaars
Mijn pa is voor Ajax en dat is precies zo ...
of trouwens (heb ik ook in Hools gepost)
[afbeelding]

stoer
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:50:32 #209
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29042386
Nilis mocht er eigenlijk ook wel een stuk of 5 keer in staan. die gast heeft zulke mooie goals gemaakt.....
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_29042456
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:50 schreef Spideyman het volgende:
Nilis mocht er eigenlijk ook wel een stuk of 5 keer in staan. die gast heeft zulke mooie goals gemaakt.....
Idd, 'hakje' en die pegel tegen Bayern bijv en hij heeft zoveel mooie afstandgoals gemaakt en beheerste stiftjes, ik mis zo'n speler momenteel.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')