Dat zal hem wel worden ook denk ik, eventueel met kleine verrader erbij.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:37 schreef Dylan Dog het volgende:
My thoughts;
Gomes
Ooijer Alex Bouma Lee
Väyrynen Cocu Simons
Farfán VoH Beasley
Wie is dan de vervanger van Park?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Zal wel niet. Kalou of niemand. Kalou is extra slagroom.
Ik heb et nu net gezien, kwam werkelijk niet meer bij van het lachenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben jullie die lekkere en vooral vocaal zeer getalenteerde psv dames al op Omroep Brabant gezienDaar zou ik graag bij willen horen
![]()
![]()
balen voor hem dat hij jou als collega heeftquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:39 schreef F1Bas het volgende:
Is er een nieuwe collega op het werk, schrijft ie een stukje over zichzelf en dan het volgende:
Ik ben een fanatieke supporter van PSV Eindhoven en bezoek dus vrijwel alle thuiswedstrijden
![]()
Planet ???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:39 schreef F1Bas het volgende:
Is er een nieuwe collega op het werk, schrijft ie een stukje over zichzelf en dan het volgende:
Ik ben een fanatieke supporter van PSV Eindhoven en bezoek dus vrijwel alle thuiswedstrijden![]()
Dat is ook weer zoquote:
Ik zou eerder zeggen chocolademoussequote:Op donderdag 21 juli 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Zal wel niet. Kalou of niemand. Kalou is extra slagroom.
Interessante optie lijkt me, dat kan Wilfred wel denk ik.quote:Hiddink ziet in Bouma opvolger Vogel
Wilfred Bouma speelt komend seizoen mogelijk als middenvelder. Een experiment in Zuid-Korea waarbij Timmy Simons als centrale verdediger speelde en Wilfred Bouma als centrale middenvelder werd geposteerd pakte goed uit.
In de A-selectie van PSV begon Bouma in het verleden als linksbuiten, speelde vervolgens in de spits en als linkermiddenvelder, om de laatste twee jaar seizoenen te eindigen als (linker) centrale verdediger naast Alex en/of André Ooijer. De carrière van de snelle linkspoot lijkt het nieuwe seizoen wederom een andere wending te krijgen. De technische staf ziet in hem namelijk de ideale opvolger van de naar AC Milan vertrokken Johann Vogel.
In het Eindhovens Dagblad laat Guus Hiddink weten erg gecharmeerd te zijn van het experiment in Zuid-Korea om Timmy Simons centraal achterin te zetten, naast Alex, en Bouma als verdedigende middenvelder te gebruiken. "Timmy is uiterst solide achterin en Wilfred speelde de twee wedstrijden tegen Once Caldas en Olympique Lyon heel volwassen op 4. Die positie is vrij moeilijk in te vullen, maar Fredje gaat er tactisch zeer verantwoord mee om."
voetbalprimeur.nl
Hmm lijkt me ook wel een goede optie.. op die manier staat er een dijk van verdediging.. en ik denk dat hij op het middenveld goed terecht kan... Maar goed eerst zien en dan gelovenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Interessante optie lijkt me, dat kan Wilfred wel denk ik.
t heet "Mooiste PSV-doelpunt allertijden"en dan zegt ie er zitten mooie tussenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:55 schreef pascalheister het volgende:
http://www.psv.nl/show?id=81973
er zitten mooie tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |